انتشار مشخصات منتسب به اسمارت فون سونی اکسپریا Z3 : تقریبا تفاوتی با Z2 ندارد !

بنا به شنیدها انتظار می رود سونی دو هفته دیگر پرچم دار جدید خود ، اکسپریا Z3 را در جریان رویداد IFA 2014 معرفی کند.امروز وب سایت چینی TEENA ضمن فاش کردن مشخصات فنی این محصول آن را با اکسپریا Z2 مقایسه کرده که نتیجه بسیار جالب است.

بله همانطور که در جدول زیر مشاهده می کنید ، اکسپریا Z3 به جز در مواردی جزئی تفاوت آنچنانی با پرچم دار فعلی سونی یعنی اکسپریا Z2 ندارد.با توجه به شایعات قبلی Xperia Z3 با کدهای L55t و L55u در داخل سونی شناخته می‌شود. ‌‌L55t از شبکه‌های TD-SCDMA, TD-LTE و L55u از شبکه‌های WCDMA و TD-LTE پشتیبانی می‌کند. همانطور که در تصویر می‌بینید Xperia Z3 از پردازنده‌ی چهارهسته‌ای ۲.۵ گیگاهرتز کوالکام استفاده می‌کند، نمایشگر آن ۵.۲ اینچ با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و با ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد.

xperia-z3-vs-xperia-z2

به هر حال اگر مشخصات فاش شده توسط این وب سایت چینی درست باشد با عرضه محصولی تکراری از سوی سونی روبرو خواهیم بود.هرچند که Z3 تغییرات کمی نسبت به Z2 داشته و انتظار می رود مقاومت آن در برابر آب و گرد و غبار نیز بیشتر از پرچم دار فعلی سونی باشد.

وب سایت چینی TENAA در کنار انتشار مشخصات فنی Xperia Z3 سونی تصویری از هر دو نسخه این محصول با کدهای L55t و L55u منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید.

xperia-z3-1

نظر شما چیست ؟ چرا سونی قصد دارد پرچم دار جدید خود را با مشخصاتی تقریبا مشابه محصول قبلی خود عرضه می کند ؟!

منبع : androidcommunity

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به نظر من این اشتباه که سونی سالی دو تا پرچمدار بده بیرون البته به نظر من چون کسایی که یه پرچمدارو میخرن دوست دارن حداقل یک سال گوشیشون پرچمدار بمونه ونه شش ماه.