رندرهای ال جی وی 30

جدیدترین رندرهای ال جی وی 30 منتشر شد

جدیدترین رندرهای ال جی وی 30 (LG V30) اخیرا منتشر شد. به لطف این تصاویر می‌توانید دقیق‌تر در جریان سبک طراحی و ظاهر پرچمدار آتی ال جی قرار بگیرید.

اگرچه تا امروز اطلاعات زیادی از مشخصات فنی و همچنین دوربین ال جی وی 30 به دست آورده‌ایم، اما همچنان نحوه طراحی و ظاهر کلی آن در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است. پرچمدار ال جی در نیمه دوم سال 2017، قرار است در روز سی و یکم آگوست (نهم شهریور) رونمایی شود. از آنجایی که هنوز دو هفته تا فرارسیدن این رویداد زمان باقی است، هر روز اطلاعات بیشتری درباره محصول منتشر می‌شوند.

خوشبختانه ایوان بلاس این بار به سراغ محصول آتی این کمپانی کره‌ای رفت و رندرهای ال جی وی 30 را منتشر کرد. به نظر می‌رسد این عکس‌ها مربوط به رندرهای خبری هستند که ال جی قرار است به منظور شناساندن بیشتر محصول خود به کاربران سراسر جهان بعد از معرفی، از آن‌ها استفاده کند.

رندرهای ال جی وی 30

در رندرهای ال جی وی 30 بدنه فلزی دستگاه شدیدا چشم‌نوازی می‌کند

طبق انتظار، طراحی ال جی وی 30 همانند ال جی جی 6 بوده و به خاطر مجهز شدن به نمایشگر FullVision، ابعاد بزرگی در مقایسه با آن خواهد داشت. مجددا از طراحی بدون حاشیه در تولید این محصول استفاده شده و نسبت ابعاد تصویر صفحه نمایش آن 18:9 خواهد بود. اگرچه بر اساس شایعات پیشین، رزولوشن نمایشگر 6 اینچی ال جی وی 30 برابر 1440 در 2880 پیکسل بوده و برای اولین بار از پنل AMOLED در آن استفاده خواهد شد، اما هنوز نمی‌توان این اطلاعات را به صورت قطعی تایید کرد. قرار نیست نمایشگر این گوشی دارای انحنا باشد، هر چند شیشه پوشش‌دهنده آن کمی از دو طرف انحنا خواهد داشت.

رندرهای ال جی وی 30

در رندرهای ال جی وی 30 یک دوربین دوگانه در پشت دستگاه دیده می‌شود که کاملا طبق انتظار است. قرار است گشودگی دریچه دیافراگم سنسور اصلی این دوربین f/1.6 باید که در کل دنیای موبایل برای نخستین بار اتفاق می‌افتد. به این ترتیب می‌توان تصاویری شگفت‌انگیز در تاریک‌ترین موقعیت‌ها ثبت کرد.

در سمت راست دوربین، فلاش LED و در پایین آن حسگر اثر انگشت به چشم می‌خورد. انتظار داریم فلز به کار رفته در بدنه، همانند ال جی جی 6 حین نگاه داشتن دستگاه در دست حس بسیار خوبی به کاربر انتقال دهد. پیش‌بینی می‌کنیم ال جی بعد از معرفی رسمی وی 30، آن را با وقفه‌ای بسیار کوتاه روانه بازار کند. به همین دلیل تا زمان در دست گرفتن نسخه واقعی و نگاه نزدیک به آن کمتر از یک ماه باقی مانده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*