پیغام برای موجودات فضایی

پیغام برای موجودات فضایی ؛ لطفا ما را نخورید!

اگر موجودات فرازمینی واقعیت داشته و هم اکنون در حال بازدید از زمین باشند چه پیغانی برای آنها دارید؟ شاید بهترین پیغام برای موجودات فضایی این باشد : لطفا ما را نخورید!

امروزه شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون موجودات فضایی شکل جدیدی را به خود گرفته و هر چند وقت یک بار با انتشار تصویر، ویدیو و یا حتی یک خبر کوتاه، سر و صدای بسیاری در میان مخالفان و طرفداران این نظریه به راه می‌افتد. اما آیا موجودات فضایی وجود داشته و از ما زمینیان ملاقات می‌کنند؟ این سوالی‌ست که با وجود اخبار و شایعات بسیار، هنوز نمی‌توان پاسخی قطعی را برای آن ارائه کرد. اگر این فرصت را داشتید که یک پیغام برای موجودات فضایی ارسال کنید، چه خواسته‌هایی را مطرح می‌کردید؟

نظریه‌پردازان توطئه بر این باورند که موجودات فضایی بارها از زمین بازدید کرده و حتی برخی از تکنولوژی‌های خود را نیز در اختیار ما قرار داده‌اند؛ اما سیاست‌های برخی از کشورها و یا مقام‌های بلند مرتبه ایجاب می‌کند که همچنان بر روی این مسئله سرپوش بگذارند. در صورتی که موجودات فضایی واقعیت داشته باشند، شناخت توانایی‌ها و ابزارهای آنان برای ما کاری بسیار دشوار و پیچیده خواهد بود. اما به هر نحو یک پیام همگانی برای بیگانگان تهیه شده است که در برخی رسانه‌های خبری آن را با عنوان پیغام برای موجودات فضایی نام‌گذاری کرده‌اند.

متن پیغام برای موجودات فضایی

یوفوها و موجودات فضایی عزیز (!)

شما آن‌طور که فکر می‌کنید، مرموز و مخفی نیستید! فیلم‌های مربوط به مانور سفینه‌های شما را در انواع رسانه‌های اینترنتی قابل مشاهده است. ما از وجود شما باخبر هستیم، از این جهت یک متن جامع را تحت عنوان پیغام برای موجودات فضایی از سوی مردمان زمینی آماده کرده‌ایم که در زیر می‌خوانید:

1- لطفا بی حرکت بایستید!

پیغام برای موجودات فضایی

تکنولوژی دوربین‌های ما در زمین با سرعتی باورنکردنی در حال پیشرفت است. اما با وجود این فناوری‌های پیشرفته در انواع دوربین‌های حرفه‌ای، هنوز موفق نشده‌ایم یک تصویر و یا ویدیوی با کیفیت و معقول را از سفینه‌های شما به ثبت برسانیم. البته ما می‌توانیم به آسانی از پرواز هواپیما و یا ایستگاه فضایی بین‌المللی هم عکس‌برداری کنیم، اما به نظر می‌رسد که بنابر دلایلی هنوز قادر به ثبت یک ویدیوی واضح از بشقاب پرنده های شما نیستیم. از این جهت ما ساکنین زمین از شما تقاضا می‌کنیم که در صورت امکان، بشقاب پرنده های خود را در ارتفاعی کمتر و در محیط‌هایی با شرایط روشنایی مناسب‌تر به پرواز درآورید تا بتوان تصاویر و فیلم‌هایی باکیفیت را از آنان به ثبت رساند.

2- سفینه‌های خود را بر سطح زمین فرود آورده و با زمینیان سلام و احوال‌پرسی کنید!

پیغام برای موجودات فضایی

اینکه شما هنوز علاقه‌ای به معرفی رسمی خودتان ندارید، تقریبا برای ما قابل درک است؛ چرا که انسان‌ها موجودات عجیب و غریبی هستند و ما به کشتن چیزهایی که نمی‌شناسیم گرایش داریم، اما انسان‌ها تا این اندازه هم خطرناک نیستند! از این جهت به شما پیشنهاد می‌کنیم که سفینه‌های خود را در محلی نزدیک به نیومزیکو و در شهر رازول فرود آورید. این درست همان مکانی‌ست که برای اولین بار، شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون وجود گونه‌های بیگانه از سوی ما قوت گرفت و تصاویر و گزارش‌های بسیاری پیرامون این مطلب منتشر شد.

توصیه ما این است که در جشنوار یوفوی سال جاری شرکت کرده و با زمینیان همانند دوست‌های قدیمی رفتار کنیم. حتی می‌توانیم به شما تی‌شرت‌ها و عینک‌های بیگانگان را هدیه کنیم و با هم عکس‌های یادگاری بگیریم. تصور کنید که با ثبت این تصاویر، می‌توانید آن‌ها را بعد از بازگشت به سیاره خودتان، به دوستان و یا اعضای خانواده نشان دهید!

3- مجموعه تلویزیونی پیشتازان فضا را تماشا کنید!

پیغام برای موجودات فضایی

شما در برقراری ارتباط با ما انسان‌ها تردید دارید و شاید علت این مسئله نیز خود ما هستیم. سری فیلم‌های بیگانه (Alien) و روز استقلال (Independence Day) تصورات پیشین ما از گونه‌های موجودات فضایی هستند و ممکن است این تولیدات قدیمی باعث شود که شما در دوستی با ما تردید پیدا کنید. از این جهت به شما پیشنهاد میی‌کنیم تولیدات دیگری همچون پیشتازان فضا (Star Trek) را از دست ندهید! ما زمینیان علاقه‌مند هستیم که فدراسیون جهانی سیارات (United Federation of Planets) را با همکاری شما در کهکشان احداث کنیم و پیمان‌نامه‌های بسیار خوبی را نیز برای آن در نظر داریم. تصور ما بر این است که شما نیز از چنین برنامه‌ای استقبال خواهید کرد، از طرفی این اطمینان را به شما می‌دهیم که هیچ شخصی در زمین شما را به علت شکل و شمایل ظاهری‌تان مورد قضاوت قرار ندهد.

4- به هنرنمایی خود در مریخ ادامه دهید!

پیغام برای موجودات فضایی

ما حتی از حضور شما بر روی مریخ با خبر هستیم؛ چرا که مریخ‌نوردهای ما تاکنون تصاویر متعددی از آثار هنری و سنگ‌تراشی‌های شما به زمین مخابره کرده‌اند. تلاش‌های شما در مریخ تحسین‌برانگیز هستند؛ اما پیشنهاد می‌کنیم در این فعالیت‌ها دقت بیشتری به خرج داده و تمدن خود را با جزئیات بیشتری به تصویر بکشانید تا لازم نباشد جزئیات مختلف را خودمان حدس بزنیم. تصاویری که از مریخ به دست ما رسیده، بعضا نشانه‌هایی از حضور شما بر روی این سیاره را دارا هستند و از طرفی برخی دیگر از آنان نمونه‌هایی معمولی از این سنگ‌ها هستند. از این جهت تشخیص دادن آنان کار دشوار و پیچیده‌ای است.

پیشنهاد می‌کنیم بر روی آثار خود، امضای مخصوص‌تان را نیز ثبت کنید و حتی در صورت تمایل، ما زمینی‌ها حاضر هستیم این تلاش‌های هنری را به کمک مریخ‌نوردهایمان از شما خریداری کنیم.

5- لطفا ما را نخورید!

پیغام برای موجودات فضایی

روزانه بسیاری از زمینیان گزارش می‌دهند که هر حال قدم زدن در سطح شهرها بوده و متوجه حضور سفینه‌های شما در آسمان شده‌اند. بسیاری می‌ترسند که مبادا شما در حال برنامه‌ریزی برای خوردن و یا به خدمت گرفتن آنان باشید! ما یک درخواست جامع و نهایی داریم: لطفا ما را نخورید! همچنین تقاضا می‌کنیم که از بردن انسان به باغ‌ وحش‌های سیارات بیگانه و یا از انجام آزمایش بر روی نژاد انسان صرف‌نظر کنید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. خخخخ
    خدایا با کیا شدیم 80 میلیون جمعیت
    سرم و کجا بکوبم؟؟
    خدایی ملت ما هم دنبال چه چیزایی هستند
    ماها خودمون از بیگانگان بدتریم
    باید از خودمون بترسیم
    الان توی اروپا دقیقا نمیدونم کدوم کشور یکی از غذاهاشون جنین انسانه
    هندی ها حامله میشن جنین چند ماهه رو سقط میکنن میفروشن رستوران ها
    کم نیستن کسایی که ادم خوارن و حتی چینی ها گوشت مرده هاشونم میخورن
    ماها خودمون بیگانگان هستیم اگر دقت کنید

  2. بهترین راه برای ارتباط برقرار کردن با اونها تماس ذهنی یا همون تله پاتیه خیلی کاره آسونیه من تله پات نیستم اما مطمئنم زبان مشترک ما و اونا از این راهه و کافیه خودشون بخوان که به پیاممون جواب بدن فقط موقع تماس ذهنی سعی کنین جوابی که میگیرین از تخیلتون نباشه و واقعی باشه که اونم فهمیدنش سادس

  3. خیلیم خوردنی نیستیم

  4. یسوال این نامه.چجور و کجا دقیقا ارسال میشه که اونا میخوننش؟

    • با سلام، لحن نامه نسبتا طنز هستش و قرار نیست که به نحوی به بیگانگان ارسال بشه
      سعی بر این بوده که نگرانی‌های بشر نسبت به بیگانه‌ها در قالب چنین متنی به نمایش گذاشته بشه.

  5. بیا منو بُخُرید ، میتونید بُخُورید ؟ من مخصوص شمام ، سوسیسم

  6. بابا اینا یه چیزیشون میشه این مضخرفات رو بزارن کنار و بر روی زندگی خودشون روی همین سیاره که روز به روز داره بدتر میشه تمرکز کنند تکلیفشون با خودشون مشخص نیست اونموقع دنبال موجودات فضایی هستن

  7. ذهنیتی که متاسفانه مردم عادی از موجودات فضایی دارن واقعا بچه گانه ست . از نظر علمی موجودات فضایی شامل هر نوع موجود زنده ای میشن که حتی ممکنه باکتری یا تک سلولی یا چند سلولی باشن . تمام این احتمالات با جوی که در اون بوجود میان در ارتباطه . فیلم هایی که در مورد موجودات فضایی ساخته میشه بیشتر جنبه ی تفریح و سرگرمی داره ولی مردم این موضوع رو باور کردن و همین بهانه ای شده برای کنترل ذهن . مردم رو از هجوم بیگانه های فضایی میترسونن غافل از اینکه بیگانه ی زمینی سال هاست که اونها رو اسیر کرده

  8. خخخخ باحال بود امیدورام بخونن
    ولی اگه بیان بگن تبادل لینک کنیم چند هزار نفر ببریم به سیاره خودشون من اسم نویسی میکنم

  9. اگه اینقد پیشرفت کرده باشن که سفر کهکشانی کنن دیگه نیازی نیست نگران خورده شدنمون باشیم ولی احتمالا مارو با یه بمب لیزری چیزی خاک شیر کنن /”

    • در جواب شما دوست عزیز باید گفت که اگر اونا می خواستند نژاد بشر رو نابود کنند ، باید همون چند هزار سال پیش که پا روی زمین گذاشتند اقدام میکردند! وقت واسه این کار زیاد داشتند اما نکردند، شما اگه به سنگ تراشه های اقوام سرخ پوست آمریکای شمالی، مایاها در آمریکای جنوبی و همچین آزتک ها، نژاد آنوناکی که به آسیا قدم گذاشتند و در میان درود ساکن شدند و آثارشون در تمام کتیبه های بابلی و آشوری در کشور عراق و هزاران سنگ تراشه در سراسر دنیا نگاه کنید، می بینید که اونها با یه سری موجودات که به آنها خدایان آسمانی میگفتند ، سرو کار داشتند . اونها نه تنها به انسان کمک کردند بلکه نحوه ی کشاورزی ، شهرسازی و دیگر کار های ضروری رو به اونها یاد میدادند. همیشه با نیت خیر خواهانه به انسان نگار میکردند.

      • چرا ما را نباید بخورن چون احتمالا پیشرفته هستن مگر ما که پیشرفته هستیم گوسفندان رو نمیخوریم . احتمالا اونها داران ما را پرورش میدهند تا جمعیت زیاد بشه و به حد نهایی برسه اونوقت میان سراغ ما و موجوداتی مثل ما زیاد دارن که در کرات قابل زیست در حال پرورش هستن و این موجودات مثل انسان باهوش هستن تا در راس زنجیره غذایی قرار بگیرند و جمعیتشان به طور غیر طبیعی بیشتر از حیوانات باشه. احتمالا قبل از ما با دایناسورها همین کار رو کردن .