بلک بری کی وان لیمیتد ادیشن بلک

نگاه نزدیک به نسخه ویژه بلک بری کی وان لیمیتد ادیشن بلک (Limited Edition Black)

در این مقاله نگاه نزدیکی به نسخه ویژه پرچمدار جدید بلک بری، گوشی بلک بری کی وان لیمیتد ادیشن بلک (BlackBerry KeyOne Limited Edition Black) خواهیم انداخت.

در حالی که اوایل امسال کمپانی بلک بری از یک گوشی اندرویدی دیگر به نام بلک بری کی وان رونمایی کرد، اما ظاهرا همچنان درب‌هایی برای بهبود عملکرد و طراحی این دستگاه همچنان باز است. این گوشی نمی‌تواند محصولی کاملا شگفت انگیز باشد،‌ به خصوص اگر آن را با بهترین محصولات اندرویدی نظیر گوگل پیکسل و اچ تی سی یو 11 مقایسه کنیم. ترکیب نقره‌ای روشن و پلاستیک براق مشکی به کار رفته در آن به نظر می‌رسد دیگر از مد افتاده است!

اما حالا به نظر می‌رسد که بلک بری شکایات کاربران در این مورد را شنیده است. همین بهانه‌ی خوبی شد تا این کمپانی کانادایی همراه با شریک تجاری خود، شرکت چینی TCL از نسخه Limited Edition Black بلک بری کی وان رونمایی کند که در اصل یک نسخه ویژه همراه با رم و حافظه داخلی اضافی و همچنین رنگبندی جدید است. بلک بری کی وان لیمیتد ادیشن بلک به اندازه کافی زیبا و خوب است و عرضه آن نیز از همین امروز آغاز خواهد شد.

تغییرات سخت افزاری نسخه ویژه بلک بری کی وان

در بلک بری کی وان لیمیتد ادیشن بلک نسبت به نسخه اصلی این گوشی یک گیگابایت به حافظه رم افزوده شده تا حافظه کلی آن به 4 گیگابایت برسد. در حالی که شاید آپگرید چیپست می‌توانست گزینه‌ی جذاب‌تری باشد،‌ اما افزایش ظرفیت رم به کاربران کمک می‌کند چندین اپلیکیشن را راحت‌تر به صورت همزمان به اجرا دربیاورند. این نسخه از پرچمدار بلک بری همچنین از حافظه داخلی 2 برابری نسبت به نسخه اصلی خود (64 گیگابایت به جای 32 گیگابایت) برخوردار است. اگرچه شما می‌توانید با استفاده از یک کارت حافظه میکرو اس دی اقدام به افزایش فضای ذخیره سازی گوشی خود کنید، اما کمپانی گوشی‌ساز به صورت پیشفرض نیز این کار را کرده است تا فضای بیشتری در اختیار فایل‌های مالتی‌مدیا و اپلیکیشن‌های شما قرار گیرد.

تغییرات ظاهری نسخه ویژه بلک بری کی وان

جدای تمامی این تغییرات در زیر پوست گوشی، ما شاهد تفاوت در طراحی بلک بری کی وان لیمیتد ادیشن بلک هستیم. در این نسخه، قسمت نقره‌ای بالای بدنه به رنگ مشکی مات درآمده است که حاصل کار، ظاهری شیک و دلپسندتر شده است. حتی لنز دوربین نیز فاقد تریم کرومی است. در این نسخه ویژه دیگر هیچ نقطه‌ای به رنگ نقره‌ای وجود ندارد تا از نظر زیبایی شناختی نیز شاهد هرچه جذاب‌تر شدن گوشی باشیم.

قیمت بلک بری کی وان لیمیتد ادیشن بلک

در حالی که TCL‌ نسخه اصلی KeyOne را با قیمت 550 دلار به فروش می‌رساند، شما می‌توانید این نسخه را با قیمت 620 دلار از آمازون خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*