محصولات لنوو در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شدند (ویدیو)

محصولات لنوو در نمایشگاه IFA 2017 مشخص شدند (ویدیو)

به تازگی ویدیویی رسمی منتشر شده که همه محصولات لنوو در نمایشگاه IFA 2017 را مشخص می‌کند. نکته مهم، حضور گوشی موتو زد 2 فورس (Moto Z2 Force) در نمایشگاه است.

این ویدیو که با عنوان «نمایش همه چیز» (Showcase all the things) در یوتیوب منتشر شده، تمامی محصولات لنوو در نمایشگاه IFA 2017 را به تصویر می‌کشد؛ نمایشگاهی که قرار است طی دو هفته در شهر برلین آلمان برگزار شود.

قطعا یکی از مهمترین محصولات لنوو در نمایشگاه IFA 2017 آلمان، گوشی پرچمدار این کمپانی، یعنی موتورولا موتو زد 2 فورس (Motorola Moto Z2 Force) است. این اسمارت فون ماژولار که در ویدیو نیز به معرفی اجمالی آن پرداخته شده، قابلیت نصب دوربین 360 درجه لنوو را خواهد داشت. همچنین در لحظاتی از این ویدیوی تبلیغاتی لنوو ، فبلت فب 2 پرو (Phab2 Pro) به همراه تکنولوژی واقعیت افزوده تانگو گوگل به نمایش درمی‌آید. ماژول دوربین هاسلبلد موتو (Hasselblad Moto) نیز یکی دیگر از محصولات مورد انتظار لنوو در IFA 2017 است که در کلیپ تبلیغاتی به آن اشاره می‌شود.

هنوز مشخص نیست که آیا کمپانی چینی لنوو محصولی جدید در نمایشگاه IFA 2017 معرفی خواهد کرد یا خیر. پیش از این، شایعاتی در خصوص رونمایی از نخستین دستیار مجازی لنوو نیز شنیده شده که ممکن است در رویداد مهم پیش رو شاهد آن باشیم. با این حال، این احتمال نیز وجود دارد که لنوو تنها به رونمایی از محصولات معرفی‌شده خود در ماه‌های اخیر بپردازد.

در ادامه، ویدیوی تبلیغاتی از محصولات لنوو در نمایشگاه IFA 2017 را مشاهده خوهید کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*