گوشی پرچمدار ال جی V30

گوشی پرچمدار ال جی V30 بر روی قابلیت‌های چندرسانه‌ای متنوع و شخصی‌سازی متمرکز خواهد بود

گوشی پرچمدار ال جی V30 تا چندی دیگر رونمایی خواهد شد. ال جی در آن بر روی قابلیت‌های چندرسانه‌ای متنوع، شخصی‌سازی و رابط کاربری بهتر متمرکز شده است.

گوشی پرچمدار ال جی V30 شرکت ال‌جی با رابط کاربری جدید +UX 6.0 به بازار خواهد آمد. این رابط کاربری پیشرفته برای هماهنگی بیشتر با نمایشگر OLED FullVision با نسبت تصویر 18:9 سازگار شده است و گزینه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی و تجربه کاربری بهتر دارد. ال‌جی V30 از اولین نمایشگر OLED FullVision و دوربینی با لنزهای دوگانه پیشرفته بهره برده است. این مدل یک ابزار چندرسانه‌ای قدرتمند بوده و رابط کاربری جدید آن به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران بتوانند از همه قابلیت‌های پیشرفته آن بیشترین استفاده را بکنند.

ویژگی Graphy که از طریق حالت دستی دوربین قابل دسترسی است باعث می‌شود عاشقان عکاسی بتوانند تصاویری حرفه‌ای و باکیفیت ثبت کنند. کاربران با استفاده از قابلیت Graphy می‌توانند از میان مجموعه‌ای از سبک‌های تصویربرداری حرفه‌ای گزینه موردنظر خود را با سبک و حالت‌های متفاوت انتخاب کنند. همچنین کاربران می‌توانند عکس‌هایی که توسط عکاسان حرفه‌ای گرفته شده است را از ‌سایت یا برنامه موبایل Graphy دانلود کرده و تنظیمات متنوعی مثل تراز سفیدی، سرعت شاتر، دیافراگم و ایزو را در تصاویر خود استفاده کنند. حالت‌های مختلف تصویربرداری مانند حالت تصویربرداری خودکار، grid shot، snap shot و match shot برای انتخاب راحت‌تر در یک منو قرار گرفته‌اند. تصاویر GIF را به سادگی می‌توان در منوی گالری ساخت و گزینه Create Movie نیز به شما امکان می‌دهد تا فیلم‌هایی را با استفاده از عکس‌ها و فیلم‌ها بسازید که بعداً توسط Quick Video Editor در خود گوشی قابل ویرایش است.

گوشی پرچمدار ال جی V30

نمایشگر دوم گوشی ال‌جی V20 اکنون در مدل V30 پیشرفته‌تر شده و به شکل یک نوار شناور درآمده است. این نوار شناور نیمه شفاف دسترسی سریع به امکاناتی که بیشتر استفاده می‌شوند را فراهم کرده و می‌توان آن را در زمان نیاز به صورت کامل از نمایشگر FullVision حذف کرد. صفحه‌نمایش همیشه روشن(Always-on Display) در زمانی که صفحه‌‌نمایش کاملا خاموش است قابلیت شخصی‌سازی بیشتری در اختیار شما خواهد گذاشت. این  صفحه‌نمایش نه تنها به شما ساعت را نشان می‌دهد بلکه می‌تواند طوری تنظیم شود که ابزار تنطیمات سریع، موزیک پلیر یا عکس‌های مورد علاقه شما را نمایش دهد.

امکانات امنیتی در گوشی پرچمدار ال جی V30 نسبت به رابط کاربری گذشته ال‌جی در گوشی‌های هوشمندش بسیار پیشرفته‌تر شده است. با استفاده از قابلیت تشخیص چهره در V30 دوربین جلو قادر است حتی در زمان خاموش بودن نمایشگر فوراً قفل صفحه را باز کند و برخلاف دیگر گوشی‌های همراه نیازی به فشار دادن کلید پاور نیست. تشخیص صدا از ترکیب صدای کاربر و کلمات کلیدی خودکار (کلماتی با  سه تا پنج هجا) استفاده می‌کند تا قفل ال‌جی V30 را بدون نیاز به فشار دادن هیچ کلیدی یا حتی لمس کردن نمایشگر باز کند. قابلیت همیشه روشن (Always-on) و همیشه آماده به فرامین صوتی (Always-listening) صفحه نمایش با فناوری Qualcomm Aqstic voice UI  پشتیبانی می‌شود که مصرف باتری را تا حدی زیادی کاهش می‌‌دهد.

گوشی پرچمدار ال جی V30

حتی نحوه حس کردن رابط کاربری هم می‌تواند با توجه به اولویت‌های کاربر شخصی‌سازی شود. واکنش‌های لمسی گوشی پرچمدار ال جی V30 در شکل‌های مختلف مثل  لرزش‌ یا ویبره قابل شخصی‌سازی شدن است و می‌توان آن را با زنگ تلفن هماهنگ کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*