ال جی و معرفی دو اسمارت فون میان رده جدید از سری L : با L Fino و L Bello آشنا شوید

ال‌جی دو مدل از جدیدترین گوشی‌های هوشمند سری L با قیمت مقرون‌به‌صرفه را در IFA 2014 برلین پرده‌برداری خواهد کرد. گوشی‌های L Fino و L Bello جایگزین قدرتمندی برای گوشی‌های هوشمند پیشرفته هستند و برای رده سنی نوجوان و کسانی که در بازارهای نوظهور 3G برای اولین بار صاحب یک گوشی هوشمند می‌شوند عالی است. با پردازنده‌های چهارهسته‌ای پرسرعت و امکانات تجربه کاربری در گوشی پرطرفدار ال‌جی G3، ال‌جی تصمیم دارد با ارائه گوشی‌های استثنایی با قیمت استثنایی حضور گوشی هوشمند خود را در بازارهای اصلی گسترش دهد.

L Fino و L Bello از همان امضای ال‌جی در طراحی کلید پشت برخوردار هستند و به دوربین پیشرفته ۸ مگاپیکسل و امکانات تجربه کاربری اختصاصی تجهیز شده‌اند که ثبت تصاویر را راحت و سرگرم‌کننده می‌کند. تحقیقات بر روی رفتار مشتریان نشان می‌دهد که دوربین یکی از عوامل اصلی تصمیم‌گیرنده در انتخاب برای نوجوانان و افرادی است که برای اولین بار گوشی هوشمند می‌خرند. سری جدید L LG دوربین بهتری نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند در همین گروه دارد و به کاربران اطمینان می‌دهد که از تصاویر باکیفیت و شفاف که برای اشتراک‌گذاری ایده‌آل هستند بهره‌مند شوند.

قابلیت‌های برجسته در L Fino و L Bello عبارت‌اند از:

قابلیت Touch & Shoot : به کاربران کمک می‌کند تا لحظات خاص را سریع و ساده ثبت کنند و می‌توانند با ضربه بر هر جایی روی نمایشگر فوکوس کنند و در یک مرحله تصویر را ثبت کنند.
 قابلیت Gesture Shot : به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی دست خود را در جلوی لنز دوربین باز و بسته کنند تا شمارش معکوس ۳ ثانیه‌ای قبل از فعال شدن شاتر و ثبت تصویر آغاز شود.
 قابلیت نور دوربین جلو: اندازه صفحه‌ پیش‌نمایش را کوچک و پس‌زمینه سفید را اضافه می‌کند تا در تصاویر پرتره خودتان نور ملایم‌تری داشته باشید.
 قابلیت Knock Code :کاربران می‌توانند قفل گوشی‌های هوشمند ال‌جی خود را در یک مرحله با الگوی ضربه سفارشی بر روی نمایشگر باز کنند.
 قاب Quick Circle : دسترسی آسان به کاربردهایی که بیشتر استفاده می‌کنید، مانند تماس، پیام‌رسانی، موسیقی و دوربین، را از همان پنجره و بدون باز کردن قاب را میسر می‌کند.

دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، گفت:

«با مشخصات فنی رقابتی و قیمت قابل خرید، ما امید بسیاری به L Fino و L Bello داریم تا بتوانند رشد موفقیت‌آمیز ما را در بازارهای نوظهور ادامه دهند. گوشی‌های سری جدید L ما نمایانگر بهترین‌های ال‌جی در طراحی، سخت‌افزار و تجربه کاربری و همین طور تعهد ما برای ارائه بهترین تجربه گوشی هوشمند به مشتریان ۳G تا حد ممکن هستند.»

ال‌جی از آغاز این ماه عرضه L Fino و L Bello را در بازارهای اصلی ۳G در امریکای لاتین آغاز می‌کند و پس از آن به کشورهای اروپایی، آسیا و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع عرضه خواهد می‌کند. قیمت و جزییات دسترسی به صورت بومی در زمان عرضه اعلام خواهد شد.

مشخصات اصلی L Fino

 تراشه : چهارهسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتز
 نمایشگر : ۴٫۵ اینچ ۴۸۰×۸۰۰ / ۲۰۷ پیکسل در اینچ با WVGA IPS
 حافظه : یک گیگابایت RAM / 4 گیگابایت
 دوربین : دوربین پشت ۸ مگاپیکسل/ دوربین جلو VGA
 باتری : ۱۹۰۰ میلی‌آمپر
 سیستم عامل : اندروید ۴٫۴٫۲ کیت‌کت
 اندازه : ۱۲۷٫۵ x 67.9 x 11.9 میلی‌متر
 شبکه : HSPA+ 21Mbps ۳G
 رنگها : سفید، مشکی، طلایی، قرمز، سبز (در بازارهای مختلف متفاوت است)

مشخصات اصلی L Bello

 تراشه : چهارهسته‌ای ۱٫۳ گیگاهرتز
 نمایشگر : ۵ اینچ ۴۸۰×۸۵۴ / ۱۹۶ پیکسل در اینچ با FWVGA IPS
 حافظه : یک گیگابایت RAM / 8 گیگابایت
 دوربین : دوربین پشت ۸ مگاپیکسل/ دوربین جلو یک مگاپیکسل
 باتری : ۲۵۴۰ میلی‌آمپر
 سیستم عامل : اندروید ۴٫۴٫۲ کیت‌کت
 اندازه : ۱۳۸٫۲ x 70.6 x 10.7 میلی‌متر
 شبکه : HSPA+ 21Mbps 3G
 رنگ ها : سفید، مشکی، طلایی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*