تصاویر هندز آن و اولین نگاه به هواوی نوا 2 پلاس

اولین نگاه به هواوی نوا 2 پلاس ؛ تصاویر هندز آن گوشی زیبای هواوی را تماشا کنید

در اولین نگاه به هواوی نوا 2 پلاس (Huawei Nova 2 Plus) تمام زوایای این گوشی را بررسی کرده و در تصاویر هندز آن، با طراحی هواوی نوا 2 پلاس بیشتر آشنا خواهیم شد.

مشخصات بدنه‌ی هواوی نوا 2 پلاس

  • طول بدنه: ۱۵۳.۹ میلی‌متر (۶.۰۶ اینچ)
    ضخامت: ۶.۹ میلی‌متر (۰.۲۷ اینچ)
    عرض: ۷۴.۹ میلی‌متر (۲.۹۵ اینچ)
  • جنس بدنه: فلز، پلاستیک و شیشه
  • وزن: ۱۶۹ گرم
  • پورت‌های ورودی: یو اس بی نوع سی و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون
  • ابعاد نمایشگر: ۵.۵ اینچ
  • رزولوشن نمایشگر: ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل
  • تراکم پیکسلی: ۴۰۱ پیکسل بر هر اینچ
  • نسبت مساحت نمایشگر به بدنه: ۷۲.۳ درصد

اولین نگاه و تصاویر هندز آن نوا 2 پلاس

۱۵۳.۹ میلی‌متر طول، ۷۴.۹ میلی‌متر عرض و البته ضخامت ۶.۹ میلی‌متری، سه وجه بدنه‌ی این فبلت ۵.۵ اینچی را تشکیل میدهند. پنل فلزی این دیوایس که مجموعا ۱۶۹ گرم وزن دارد، دقیقا این حس را به شما القا می‌کند که یک محصول لوکس و پریمیوم را در دست گرفته‌اید و به نظر می‌رسد که ادعای کمپانی سازنده مبنی بر کیفیت ساخت هواوی نوا 2 پلاس، در این مرحله تایید می‌شود.

هواوی اعلام کرده است که در طراحی بدنه‌ی نوا 2 پلاس استانداردهای سطح بالایی رعایت شده است و شما به محض این که این فبلت را در دستان خود می‌گیرید، کیفیت ساخت آن را لمس خواهید کرد. معمولا عادت کرده‌ایم چنین کیفیتی را تنها در اسمارت فون های پرچمدار مشاهده کنیم، اما نوا 2 پلاس جزو آن دسته از موارد استثنا قرار می‌گیرد که علیرغم قرار گرفتن در خانواده‌ی گوشی های میان رده‌ی هواوی، حس در دست داشتن یک پرچمدار اندرویدی تمام عیار را برای دارندگان خود به وجود می‌آورد.

بدنه‌ی فلزی و این طراحی محبوب منحنی

تصاویر هندز آن و اولین نگاه به هواوی نوا 2 پلاس

 

پنل پشتی تماما از فلز تشکیل شده و نوارهای پلاستیکی آنتن که تناسب کاملی با رنگ بدنه‌ دارند، در لبه‌های بالا و پایین آن دیده می‌شوند. دوربین دوگانه که از دو سنسور بیرون زده تشکیل شده‌ است، در گوشه‌ی سمت چپ بالای Nova 2 Plus دیده می‌شود؛ در کنار فلش ال ای دی، نوارهای دایره‌ای بسیار باریکی، اطراف لنزهای دوربین را فرا گرفته‌اند که حدودا یک میلی‌متر از سطح بدنه بالاتر هستند.

فلزی که بر روی قسمت پشتی این فبلت جدید کشیده شده است، رنگی مات دارد و لبه‌های خمیده‌ی آن، پولیش خورده‌اند که ظاهری براق برای آنها به وجود آورده است. این سبک طراحی باعث می‌شود که نوا 2 Plus کاملا از نسل گذشته‌ی خانواده‌ی نوا فاصله بگیرد و به سبک طراحی دیوایس های محبوبی نظیر پرچمداران فعلی سری پی هواوی نزدیک‌تر شود.

اولین نگاه و تصاویر هندز آن نوا 2 پلاس

سنسور اثر انگشت دایره‌ای نوا 2 مدل پلاس، با فاصله‌ی مناسبی نسبت به دوربین بر روی پنل پشتی قرار گرفته است که علاوه بر از بین نبردن هارمونی بدنه، استفاده از آن را هم آسان‌تر می‌کند. همچنین لوگوی هواوی در کنار مشخصات این برند، در انتهای این پنل دیده می‌شوند که البته در نگاه اول به دلیل هم‌خوانی با رنگ بدنه، چندان جلب توجه نخواهند کرد.

هر چهار گوشه‌ی بدنه‌ی Nova 2 Plus، انحنای نرمی دارند که این موضوع، فبلت جدید هواوی را در کنار تعداد زیادی از گوشی های مدرنی قرار می‌دهد که با بهره بردن از این فرم فاکتور، طراحی و ساخته می‌شوند. شاید عده‌ای شباهت بالای این بدنه به طراحی محصولاتی نظیر آیفون‌های اپل را یک نکته‌ی منفی بدانند، اما تعداد زیادی از کاربران نیز این سبک طراحی محبوب را می‌پسندند و علاقه دارند تا همواره مدل‌ها و محصولات بیشتری در این قالب روانه‌ی بازار شود. پنل پشتی با زاویه‌ی تقریبا عمود به پنل نمایشگر متصل شده و به خصوص در رنگ مشکی، این اتصال باعث به وجود آمدن نمای هماهنگ و یک‌پارچه‌ای شده است.

لبه‌های نوا 2 پلاس طراحی مدرن و ساده‌ای دارند

بر روی لبه‌ی سمت راست نوا 2 پلاس شاهد دکمه‌های تغییر میزان صدا و پاور دستگاه خواهید بود که البته دکمه‌ی پاور دارای بافت سه بعدی ظریفی است که قرار گرفتن انگشت بر روی سطح و فشردن آن را تسهیل خواهد کرد. قرار گرفتن خشاب سیم‌کارت بر روی لبه‌ی سمت چپ نیز باعث شده است که در کل، نگه داشتن گوشی در دست آسان باشد و انتخاب محل مناسب برای قرار دادن این ناهمواری‌ها توسط طراحان کمپانی سازنده، به میزان این آسانی افزوده است؛ سیم‌کارت میکرو و کارت حافظه‌ی جانبی، هر دو در همین خشاب قرار می‌گیرنذ.

تصاویر هندز آن و اولین نگاه به هواوی نوا 2 پلاس

حفره‌های اسپیکر در سمت راست، پورت یو اس بی نوع سی در قسمت مرکزی و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، آیتم‌هایی هستند که لبه‌ی پایینی این گوشی را تشکیل داده‌اند.

نمایشگر لمسی یک‌پارچه، دوربین سلفی قدرتمند و البته لوگوی هواوی در پایین نمایشگر نیز تمام مواردی هستند که در پنل جلویی این فبلت به چشم می‌خورند و نبود دکمه‌های فیزیکی در این قسمت، باعث شده است که نوا 2 پلاس نیز به جمع اسمارت فون های بدون دکمه‌‌های ناوبری فیزیکی بپیوندد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*