خودرو شاسی بلند دی اس 7

خودرو شاسی بلند دی اس 7 (DS7) در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی می‌شود

شرکت آرین موتور تابان قصد دارد در نمایشگاه خودرو تهران امسال از خودرو شاسی بلند لوکس دی اس 7 (DS7) رونمایی کند. در ادامه بیشتر با این کراس اوور فرانسوی آشنا خواهیم شد.

کمپانی فرانسوی دی اس اتومبیل اواخر سال گذشته بود که با شرکت آرین موتور تابان پا به تهران اتو شو گذاشت. این شرکت در حال حاضر موفق به واردات 5 خودرو دی اس 5، دی اس 6، دی اس 5 ال اس، دی اس 4 و دی اس 3 شده است و حالا نوبت به ششمین محصول خودروساز فرانسوی به نام دی اس 7 رسیده تا وارد بازار ایران شود. خودرویی که ظاهرا می‌توانیم برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو تهران امسال از نزدیک با آن ملاقات کنیم.

خودرو شاسی بلند دی اس 7

به نقل از علی شکوهی مدیر بازاریابی آرین موتور تابان، خودرو دی اس 7 قرار است در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شود. این نمایشگاه در اواخر فصل پاییز در شهر آفتاب برگزار خواهد شد و مطابق سال گذشته، کمپانی‌های وارد کننده و تولید کننده مختلفی در آن حضور به عمل خواهند رساند. بی‌تردید نمایشگاه امسال، شلوغ‌ترین نمایشگاه خودرو تاریخ ایران خواهد بود. همین بهانه خوبی شده است تا آرین موتور تابان نیز تازه‌ترین محصول خود را برای نخستین بار در این نمایشگاه در مقابل دید عموم قرار دهد.

خودرو شاسی بلند دی اس 7

این احتمال وجود دارد که این شرکت فروش خودرو جدید دی اس اتومبیل را نیز همزمان با برگذاری نمایشگاه خودرو تهران آغاز کند؛‌ اتومبیلی که به تازگی در کشور فرانسه رونمایی شده و حتی به عنوان اتومبیل تشریفاتی ریاست جمهوری فرانسه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر تنها یک نسخه از این خودرو شاسی بلند وارد خاک کشورمان شده و در حال سپری کردن مراحل آزمایشی خود است.

دی اس 7 با شش پیشرانه متفاوت وارد بازار جهانی خواهد شد که دو پیشرانه دیزلی آن مختص بازار اروپا است و چهار مدل مختلف از پیشرانه بنزینی آن نیز همراه با مشخصات زیر عرضه خواهند شد. لازم به ذکر است که یک پیشرانه هیبریدی نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است که هنوز مشخصات آن در دسترس نیست.

مشخصات فنی دی اس 7

  • پیشرانه 1.2 لیتری توربو با توان تولید 130 اسب بخار – گشتاور 230 نیوتن‌متر – گیربکس 6 سرعته دستی و 8 سرعته اتوماتیک
  • پیشرانه 1.6 لیتری توربو با توان تولید 165 اسب بخار – گشتاور 240 نیوتن‌متر – گیربکس 6 سرعته اتوماتیک
  • پیشرانه 1.6 لیتری توربو با توان تولید 180 اسب بخار – گشتاور 260 نیوتن‌متر – گیربکس 8 سرعته اتوماتیک
  • پیشرانه 1.6 لیتری توربو با توان تولید 225 اسب بخار – گشتاور 300 نیوتن‌متر – گیربکس 8 سرعته اتوماتیک

تجهیزات دی اس 7

خودرو شاسی بلند دی اس 7

دی اس 7 را می‌توان بزرگ‌ترین کراس اوور شرکت فرانسوی DS دانست که از تجهیزات مناسبی نظیر سقف پانارومیک، اتوپارک، پشت آمپر تمام ال ای دی، سیستم تهویو مطبوع دوگانه جلویی، سردگن / گرم‌کن صندلی‌های جلویی، پیشگیری از تصادف، رادار نقاط کور، راهنمای عبور در بین خطوط و همچنین تودوزی چرم دست دوز بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*