نرم افزار ال جی وی 30

نرم افزار ال جی وی 30 معرفی شد؛ نوار شناور، نمایشگر همیشه روشن،‌ تشخیص چهره و صدا

کمپانی ال جی رسما از نرم افزار ال جی وی 30 (LG V30)،‌ پرچمدار پیش روی خود رونمایی کرد. این نرم افزار شامل ویژگی‌های مدرنی همچون تشخیص چهره و صوت، نوار شناور جایگزین شده با نمایشگر دوم و همچنین نمایشگر همیشه روشن است. در ادامه بیشتر با +UX 6.0 آشنا خواهید شد.

تنها چند روز پس از آن که اطلاعات مهمی از بخش سخت افزاری گوشی ال جی وی 30 منتشر شد، ال جی اینک اطلاعاتی را در خصوص نرم افزار فبلت آینده خود منتشر کرده است. در واقع این گوشی مجهز به رابط کاربری +UX 6.0 ساخت خود این کمپانی خواهد بود.

تایید حذف نمایشگر دوم توسط نرم افزار ال جی وی 30

در حالی که ما پیش‌تر شنیده بودیم V30 فاقد یک نمایشگر دوم (موجود بر روی دو گوشی V10‌ و V20) است، ال جی نیز آن را تایید کرده است. ظاهرا نمایشگر دوم در فبلت جدید غول کره‌ای به شکل دیگری تکامل یافته است تا ال جی نام این قابلیت نرم افزاری را «نوار شناور» بنامد. این نوار که از طراحی نیمه شفافی برخوردار است،‌ می‌تواند برای دسترسی به تعدادی از قابلیت‌ها مورد استفاده قرار گیرد. در واقع اگر شما نیازی به آن نداشته باشید نیز می‌توانید خیلی راحت با انگشتان دستتان آن را به سمت بیرون نمایشگر اصلی هدایت کنید. تصاویر زیر می‌توانند به خوبی این نوار را به نمایش بگذارند.

نرم افزار ال جی وی 30

با نگاهی به نمایشگر همیشه روشن (Always On Display) در نرم افزار ال جی وی 30 غول کره‌ای عنوان می‌کند که علاوه بر نمایش ساعت، این قابلیت همچنین می‌تواند موارد مختلف دیگری نظیر «ابزار سریع»، «پخش کننده موسیقی» و یا حتی یک  «عکس شخصی» را نیز برایتان به نمایش بگذارد.

نرم افزار ال جی وی 30

در بخش قابلیت‌های امنیتی، ال جی می‌گوید قابلیت تشخیص چهره به شما اجازه می‌دهد زمانی که نمایشگر گوشی شما خاموش است، آن را روشن کرده و صفحه را قفل‌گشایی کنید. و برای تشخیص صوت نیز، این قابلیت از ترکیب صدای کاربر و کلیدواژه‌های خاص خود ساخته استفاده می‌کند تا دیوایس شما قفل‌گشایی شود. به نقل از ال جی یکی دیگر از قابلیت‌های نرم افزار ال جی وی 30 بازخورد هپتیک است. بازخورد هپتیک بر روی ال جی وی 30 می‌تواند همراه با لرزش‌های مختلفی ترکیب شود که می‌تواند با رینگتون گوشی همسان باشد.

ال جی همچنین اطلاعاتی از دوربین گوشی ال جی V30‌ را نیز چندی پیش منتشر کرده بود که می‌توانید از طریق لینک زیر به آن دسترسی پیدا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*