اپلیکیشن تصاویر ویندوز 10 برای همه کاربران آپدیت شد + لینک دانلود

اپلیکیشن تصاویر ویندوز 10 برای همه کاربران آپدیت شد + لینک دانلود

مایکروسافت اپلیکیشن تصاویر ویندوز 10 را با ایجاد بهبودهایی در رابط کاربری و اضافه‌کردن امکاناتی جدید برای کاربران این سیستم عامل به روز رسانی کرد.

نسخه جدید اپلیکیشن تصاویر ویندوز 10 شامل ویژگی‌هایی کاربردی‌ است؛ امکان جستجوی عکس‌ها با استفاده از تم یا محتوای موجود در آن (مانند غذا) و به‌روزشدن گزینه‌های برچسب‌گذاری از امکانات جدید آخرین نسخه از اپلیکیشن عکس های ویندوز 10 است. اما مهمترین تغییر این نسخه، ساخت ویدیو از تصاویر موجود در کامپیوتر بوده که مایکروسافت در معرفی آن، از واژه خاطرات (Memories) استفاده کرده است.

اپلیکیشن تصاویر ویندوز 10 برای همه کاربران آپدیت شد + لینک دانلود

با استفاده از این اپ جدید ویندوز 10، کاربران می‌توانند محتوای ویژه‌ای به نام Memories از تصاویر و ویدیوهای خود بسازند. نسخه جدید اپلیکیشن تصاویر ویندوز 10 با بهره‌گیری از سرویس گراف مایکروسافت (Microsoft Graph)، به صورت خودکار مموری‌هایی از تصاویر و کلیپ‌های ویدیویی شما تولید خواهد کرد. این مموری‌ها می‌توانند به عنوان یک ویدیو با ترانزیشن‌های سینمایی، صدا و تم‌های بسیار زیبا ذخیره شده و به اشتراک گذاشته شوند. این ورژن از برنامه شامل چندین تم و کلیپ صوتی جدید است که کاربران قادر خواهند بود تا علاوه بر این موارد آماده، از محتوای چندرسانه‌ای دلخواه خود هم استفاده کنند.

نرم افزار عکس های ویندوز 10 قابلیت‌های پیشرفته دیگری نیز دارد؛ به عنوان نمونه، شما می‌توانید شخصی را به عنوان نقش اول مموری‌های خود انتخاب کرده تا اپلیکیشن در هنگام ساخت ویدیوها، به صورت اتوماتیک بر روی چهره او تمرکز کند. همچنین، ابزاری جهت ویرایش تصاویر درون برنامه تعبیه شده که کار ادیت مموری‌ها را به راحتی انجام خواهد داد.

نکته جالب توجه دیگر در خصوص اپلیکیشن تصاویر ویندوز 10 این است که کاربران می‌توانند در نسخه جدید، از ویدیوها و تصاویر خود، محتوایی ترکیبی ایجاد کنند. در واقع، امکان اضافه کردن اشیای سه‌بعدی به تصاویر و ویدیوها و به اشتراک گذاشتن آنها در مموری‌ها امکان‌پذیر شده است. نسخه جدید نرم افزار Photos ویندوز 10 همچنین از سیستم جدید طراحی روان مایکروسافت (Microsoft’s Fluent Design System)، که در مراسم بیلد 2017 معرفی شد، استفاده خواهد کرد.

جهت دانلود و یا آپدیت اپلیکیشن تصاویر ویندوز 10 به جدیدترین نسخه از ویندوز 10 Creators نیاز خواهید داشت. در این صورت، می‌توانید نرم افزار Photos ویندوز 10 را از لینک زیر دریافت یا آپدیت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من نمیتونم از فروشگاه ماکروسافت چیزی دانلود بکنم نمیشه یه لینک دیگه بذارید؟
    وقتی رو گزینه get توی این لینک کلیک میکنم اپلیکیشن ماکروسافت استور باز میشه و میزنه something bad happend :/