نرم افزار دوربین گوگل پیکسل

نرم افزار دوربین گوگل پیکسل حالت اچ دی آر پلاس را به دیگر دستگاه‌های اندرویدی اضافه می‌کند (دانلود)

نرم افزار دوربین گوگل پیکسل (Google Camera) را می‌توان دانلود و بر روی دستگاه های اندرویدی نصب کرد. ویژگی اصلی این برنامه وجود حالت اچ دی آر پلاس (+HDR) است.

گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال دو گوشی موبایل بسیار قدرتمند در زمینه عکس برداری هستند، اما این توانایی بیشتر از قابلیت‌های نرم افزاری آن‌ها سرچشمه می‌گیرد. به عنوان نمونه، به خاطر وجود حالت +HDR، در عکس‌های دارای محدوده دینامیکی بالا بسیار خوب عمل می‌کنند. به این ترتیب تارشدگی که اغلب در تصاویر اچ دی آر دیده می‌شود کاهش پیدا کرده و از طرفی جزییات بسیار بیشتری ثبت می‌شود.

اما برای استفاده از این قابلیت دیگر مجبور به خرید گوشی های موبایل بسیار گران‌قیمت گوگل نخواهید بود. یک توسعه‌دهنده با نام B-S-G در انجمن تخصصی XDA، نرم افزار دوربین گوگل پیکسل را ویرایش کرده و برای دانلود در اختیار تمامی کاربران قرار داده است. به این ترتیب هر گوشی موبایل اندرویدی که دارای یکی از سه تراشه اسنپدراگون 820، 821 و 835 باشد، قادر به بهره بردن از ویژگی‌های حالت اچ دی آر پلاس خواهد بود.

نرم افزار دوربین گوگل پیکسل

وب سایت XDA نرم افزار دوربین گوگل پیکسل را تایید کرده است

البته گوشی گلکسی اس 8 و یا وان پلاس 3 شما به طور کامل کیفیت تصاویر دوربین اورجینال گوگل پیکسل را منعکس نمی‌کنند، اما استفاده از این نرم افزار، حین ثبت تصویر از موقعیت‌های دارای برجستگی‌های روشن و همچنین سایه‌های تیره بسیار تاثیرگذار خواهد بود. اگر پردازشگر تصویر پیش‌فرض گوشی شما در حد متوسط باشد، بیشتر از بقیه کاربران تفاوت را احساس می‌کنید. وب سایت XDA کارایی نرم افزار دوربین گوگل پیکسل را تایید کرده است، پس صحت عملکرد آن تنها یک ادعا نیست. برای دانلود Google Camera v4.4 باید به همین وب سایت مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*