جستجو در تاریخچه مرورگر

آموزش جستجو در تاریخچه مرورگر (History) حتی در صورت پاک شدن حافظه کش

در این مقاله، تلاش داریم تا افزونه‌ای کاربردی به منظور جستجو در تاریخچه مرورگر (History)، حتی بعد از پاک شدن اطلاعات مربوط به آن را معرفی کنیم. با گجت نیوز همراه باشید.

همان‌طور که در جریان هستید، اطلاعات مربوط به جستجو در اینترنت و بازدید از هر صفحه در مرورگرهای اینترنتی ذخیره شده و در دسترس کاربران قرار دارد تا در صورت نیاز بتوان از آنها استفاده کرد. ولی برخی مواقع ممکن است کاربران به صورت ناخودآگاه، تاریخچه مرورگر را پاک کرده و یا سایت‌های مورد علاقه خود را ذخیره نکرده باشند. در این صورت برای بازدید از سایت‌هایی که ساعتی پیش از آنها استفاده کرده بودید، دچار مشکل خواهید شد.

به علاوه، این روزها بسیاری از کاربران از نرم افزارهای بهینه‌ساز استفاده می‌کنند؛ نرم افزارهایی که به صورت خودکار و به منظور ایجاد فضای خالی، اطلاعات اضافی همچون تاریخچه و کش مرورگرها را پاک می‌کنند.

اما برای مقابله با این مشکل چه باید کرد؟ “History Search” یکی از بهترین افزونه‌های موجود برای مرورگرهای اینترنتی است که نتایج جستجوی کاربران را در فضای ابری ذخیره می‌کند. در حال حاضر، این افزونه از اپرا، کروم و فایرفاکس پشتیبانی کرده و به زودی نسخه مخصوص سافاری آن نیز اضافه می‌شود.

 

خوشبختانه هیچ محدودیتی در جستجو در تاریخچه مرورگر از طریق History Search وجود نداشته و بر خلاف “Search History” گوگل، کاربران حتی می‌توانند به کلمات و متون جستجو شده در یک صفحه نیز دسترسی داشته باشند.

این افزونه قادر است سه هزار صفحه کامل از مطالب جستجو شده و محتوای 50 سایت مورد علاقه شما را در خود ذخیره کند. به علاوه، بدون ثبت نام نیز می‌توان میان 500 صفحه اخیر جستجو کرد. در نهایت، کاربران می‌توانند با پرداخت اشتراک نیز به تعداد صفحات بیافزایند.

مراحل جستجو در تاریخچه مرورگر با استفاده از افزونه History Search

  1. افزونه را روی مرورگر خود نصب کنید.
  2. از طریق افزونه، به صورت رایگان ثبت نام کرده و یا اگر محتوای جستجوی شما کم است، بدون نام‌نویسی مراحل بعدی را دنبال کنید.
  3. بعد از جستجو در اینترنت، از میان نتایج نمایش داده شده، کلمات کلیدی، جملات، عبارات و یا مطالبی را جستجو که در ذهن‌تان باقی مانده است.
  4. به علاوه، صفحات مورد نظر شما را می‌توان از طریق جستجو در گوگل نیز پیدا کرد. History Search حالت جستجوی هم‌زمان در دیتابیس خود و گوگل را فراهم می‌کند.
  5. مطالب را بر اساس لیست یا دامنه، مرتب کنید تا جستجو کردن ساده‌تر باشد.

این افزونه می‌تواند مناسب افرادی باشد که در دائما در حال جستجو بوده و به مطالبی که پیش‌تر مطالعه کرده‌اند، نیاز دارند. هرچند، از بین بردن تاریخچه مرورگر، امری حساس است که بحث جداگانه خود را می‌طلبد. بدین منظور، History Search نیز دارای خط مشی امنیتی بوده و از سیستم رمزگذاری استفاده می‌کند. با این حال، خطرات احتمالی هنوز هم باقی هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با احترام خدمت نویسندگان گجت نیوز ..

    پیشنهادی برای ارسال پست ها داشتم .

    ارسال پست ها در زمان های معلوم باشد ، باعث نظم دهی ذهنی نویسندگان و قرار دادن پست های متفاوت و عالی خواهد شد ، همچنین کاربران دنبال کننده ، گجت نیوز ، میدانند که در ساعت گذشته چند پست در گجت نیوز قرار گرفته ..

    پیشنهاد بنده : ساعت ارسال پست ها 00:00 ، 00:15 ، 00:30 ، 00:45 ، 01:00 ؛ 02:00 اینگونه تنظیم شود .

    هر 30 دقیقه ریال یا هر 15 دقیقه … مجدد طبق این استدلال ، متغییر باشد ، اگر تعداد پست ها بالا است ، هر 10 دقیقه را تنظیم کنید .. منتهی به گونه ای باشد که کاربران ، هر ده دقیقه مطمئن باشن پست میبینن ، جای خالی نباشد .

    همچنین دروه معرفی محصولات ، حجم مطالب بالاست ، هر 5 دقیقه ..

    بنظر بنده این احترام به زمان است ، که خودمان آن را ایجاد کردیدم .

    ممنونم