وان پلاس 3 و وان پلاس 3 تی

اندروید O ، آخرین آپدیت بزرگ وان پلاس 3 و وان پلاس 3T است

به گفته‌ی یکی از مدیران وان پلاس، آپدیت اندروید O‌ آخرین به‌روزرسانی ورژن اندروید برای دو گوشی وان پلاس 3 و وان پلاس 3T خواهد بود. هرچند عرضه پچ‌های امنیتی برای آن‌ها همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

با توجه به گوشی‌های عرضه شده تا به این لحظه، مشخص است شرکت‌های مختلف تمایل دارند فاصله زمانی عرضه آپدیت های اندروید را برای دستگاه‌های خود کاهش دهند. بسیاری از کمپانی‌ها انتخاب کرده‌اند که کدام دستگاه‌هایشان بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت و سایر دیوایس‌هایشان پس از چندین سال با دریافت آپدیت های اندروید خداحافظی خواهند کرد.

پچ‌های امنیتی همچنان برای دو گوشی وان پلاس 3 و وان پلاس 3T‌ عرضه می‌شوند

به همین دلیل چندان هم تعجب برانگیز نیست که وان پلاس اعلام داشته است، آپدیت اندروید O را به عنوان آخرین به‌روزرسانی بزرگ دو گوشی وان پلاس 3 و وان پلاس 3T‌ خود عرضه خواهد کرد. به نقل از یک پست منتشر شده در انجمن‌های گفتگوی کمپانی وان پلاس، مسئول بخش محصولات این شرکت، “Oliver Z” با تاکید بر این خبر به مواردی در این مورد اشاره کرده است. اما این بدان معنا نخواهد بود که وان پلاس دو گوشی مذکور را دیگر رها خواهد کرد! هر دو گوشی پس از دریافت آپدیت اندروید O‌ همچنان به دریافت برخی از به‌روزرسانی‌ها نظیر پچ‌های امنیتی خواهند پرداخت، اما دیگر نمی‌توانند آپدیت بزرگ بعدی گوگل که احتمالا با نام Android P در سال 2018 میلادی عرضه می‌شود را دریافت کنند.

به نقل از Oliver Z:

اندروید O‌ آخرین ورژن به‌روزرسانی اندروید خواهد بود که ما می‌توانیم در دو گوشی وان پلاس 3 و وان پلاس 3T مشاهده کنیم. ما همچنان به عرضه آپدیت پچ‌های امنیتی برای آینده ادامه خواهیم داد و پشتیبانی از به‌روزرسانی برنامه‌های فردی را ارائه خواهیم کرد.

گفته می‌شود که در حال حاضر تاریخ دقیق عرضه آپدیت اندروید O به طور قطع مشخص نیست. ما هفته گذشته شایعه جدیدی را شنیدیم که ادعا می‌کرد در طول هفته‌ای که گذشت این به‌روزرسانی عرضه خواهد شد، اما هفته به انتهای خود رسید و این به‌روزرسانی منتشر نشد. در هر صورت به نظر می‌رسد که سرانجام ما در ماه آگوست با این آپدیت جذاب ملاقات خواهیم کرد. اگر می‌خواهید از زمان آپدیت اندروید O‌ برای دو گوشی وان پلاس 3 و وان پلاس 3T‌ مطلع شوید، توصیه می‌کنیم مطلب زیر را مطالعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*