ویدیوی جعبه گشایی هواوی نوا 2 پلاس (Huawei Nova 2 Plus)

جعبه گشایی ویدیویی هواوی نوا 2 پلاس؛ درون جعبه‌ی فبلت جدید هواوی چه آیتم‌هایی وجود دارد؟

در این مطلب ویدیوی جعبه گشایی هواوی نوا 2 پلاس (Huawei Nova 2 Plus)، فبلت جدید این برند چینی که به تازگی وارد بازار ایران شده است، را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم تا با آیتم‌هایی که هواوی درون جعبه‌‌ی آن قرار داده است، آشنا شوید.

نوا 2 پلاس در کنار یک مدل استاندارد به نام هواوی نوا 2، گوشی های میان رده‌ی جدید هواوی هستند که کمتر از یک سال پس از معرفی نسل اول، کمپانی سازنده تصمیم به رونمایی از آنها گرفته است. محصولات سری نوا همواره جزو محبوب‌ترین گوشی های هواوی بوده‌اند و در مدل‌های جدید نیز مشخصات و ویژگی‌های جذابی برای آنها در نظر گرفته شده است که هر کاربری را برای خریدشان وسوسه خواهد کرد. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، مهمترین قابلیتی است که در این دو اسمارت فون زیبا به چشم می‌خورد و با توجه به محبوبیت سبک عکاسی سلفی، قطعا می‌تواند به برگ برنده‌ی بزرگی برای آنها در بازار تبدیل شود.

هواوی نوا 2 پلاس که امروز قصد باز کردن جعبه‌ی آن را داریم، یک فبلت ۵.۵ اینچی است که نسبت به مدل استاندارد این سری، از باتری و نمایشگر بزرگتری بهره می‌برد. پس اگر به دنبال خرید یک فبلت زیبا و مدرن هستید که مشخصات قدرتمندی داشته باشد و در عین حال، نیاز نداشته باشید که هزینه‌ی بسیار بالایی را برای تهیه‌ی آن بپردازید، از شما دعوت می‌کنیم که ویدیوی جعبه گشایی مدل پلاس هواوی نوا 2 را در گجت نیوز تماشا کنید تا با این محصول و محتویات جعبه‌ی آن بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی جعبه گشایی هواوی نوا 2 پلاس

دانلود با کیفیت 720p |  دانلود با کیفیت 480p | دانلود با کیفیت 240p

همچنین اگر به هر دلیلی موفق به تماشای ویدیوی آنباکسینگ این فبلت جذاب نشده‌اید، در تصویر زیر می‌توانید تمام آیتم‌های درون جعبه‌ی نوا 2 پلاس که شامل کابل یو اس بی نوع سی، آداپتور شارژر، ایرباد، پین سیم‌کارت، گوشی و یک قاب محافظ شفاف می‌شود را مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. من از کیفیتش راضی هستم اما تو این یه هفته که تو دستم برا باطریش پشیمان شدم کاشکی یه گوشی بهتر میگرفتم

  2. باطری ضعیف باطری ضعیف

  3. سلام
    ممنون از سایت عالیتون…
    یه سوالی داشتم در مرد این گوشی؟!
    قابلیت کنترل لوازم دیجیتال مثل تلوزیون یا دستگاهای دیجیتال به عنوان کنترل رو داره؟ که تو اکثر موبایل و فبلت های امروزی قابلیتش هست!؟
    ممنون از پاسخ گویی در اسرع وقتتون…

    • خواهش میکنیم دوست عزیز.
      اگر وسیله‌ی مورد نظر شما دارای اپلیکیشنی باشه و از طریق وای فای یا بلوتوث قابل کنترل باشه، نوا ۲ پلاس هم قابلیت کنترلش رو خواهد داشت.
      اما اگه منظورتون اینه که یه ویژگی‌ اختصاصی برای این موضوع توی گوشی وجود داشته باشه، باید بگم که نه چنین چیزی نیست.

  4. یه آنباکسینگ تمیز و حرفه ای
    دمتون گرم

    در مورد گوشی هم به نظرم دستگاه خوبیه و زیبا به نظر میرسه قیمتش رو هم تو همین گجت دیدم فک کنم حدود یکو دویست بود که با توجه به سخت افزارش عالیه

    • رضایت شما باعث خوشحالی ماست سامان جان.
      امیدوارم که بتونیم با تولید ویدیوهای جذاب‌ در آینده، لحظات خوبی رو برای شما فراهم کنیم.

  5. کانالتون خیلی عالیه دمتون گرم ،ولی نه برای این مردم تازه به دوران رسیده چشم و هم چشم باز که اصلا و ابدا بدنبال تکنولژی و پیشرفت نیستن.همچنان ادامه بدید که طرفدار هنوزم دارید?????

    • خوشحالیم که مطالب مورد پسندتون واقع شده حامد جان.
      ما هم حتما سعی میکنیم کیفیت و کمیت مطالب و محتوا رو بالا ببریم تا کاربران عزیزی مثل شما لذت ببرن.