گوشی موبایل جدید بلک بری

آیا گوشی موبایل جدید بلک بری می‌تواند وضعیت این شرکت را تغییر دهد؟

جان چن (John Chen)، مدیر ارشد اجرایی بلک بری، برنامه‌های زیادی برای این شرکت داشته و امیدوار است گوشی موبایل جدید بلک بری ، وضعیت بهتری را رقم بزند.

به تازگی جان چن با سفر به اندونزی و حضور در “Bloomberg Daybreak: Asia”، در رابطه با موارد متعددی سخن گفته است که شاید مهم‌ترین آنها، احتمال تصاحب این شرکت باشد. این در حالی‌ست که زمان زیادی از عرضه پرچمدار این شرکت یعنی کی وان نمی‌گذرد و تصور مطرح شدن مذاکرات برای واگذاری شرکت، حتی برای طرفداران سرسخت این برند نیز سخت است.

همچنین به نظر می‌رسد بلک بری برنامه‌های زیادی برای کشورهای آسیایی داشته و می‌خواهد دامنه فعالیت‌های خود را بیشتر کند. “BB Merah Putih” شریک اصلی بلک بری در اندونزی محسوب شده و گوشی موبایل آرورا نیز آخرین تلفن هوشمندی است که توسط بلک بری در این کشور به فروش می‌رسد. در اغلب بازارهای دیگر هم کی وان به عنوان بهترین گوشی این شرکت در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دارد.

با این حال، بلک بری برنامه‌های بسیاری برای آینده داشته و با انتشار تریلری کوتاه برای نمایشگاه IFA، از موضوعی مهم خبر داده است. این احتمال وجود دارد که بلک بری مشغول آماده کردن نسخه‌ای جدید از گوشی خود با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی باشد. به علاوه، برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که سازندگان مشغول توسعه نسلی جدید با نام کی تو (KEYtwo) هستند. در واقع ممکن است ما چنین مواردی را همراه با استاندارد IP67 یا IP68 و صفحه نمایشی مقاوم‌تر، در قالب یک گوشی جدید ببینیم.

اگرچه هنوز این شرکت به جایگاه سابق خود بازنگشته است، اما جان چن تلاش زیادی داشته و حالا آنها مشغول توسعه یک گوشی جذاب برای کاربران هستند. اما آیا گوشی موبایل جدید بلک بری تاثیری برای پیشرفت وضعیت این کمپانی قدیمی دارد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*