محصولات گیمینگ ایسوس

رونمایی جدیدترین محصولات گیمینگ ایسوس و مادربوردهای مبتنی بر چیپست X299 اینتل در تهران

در روز چهارشنبه هفته گذشته و در حضور گیمرهای حرفه‌ای،‌ جدیدترین محصولات گیمینگ ایسوس و مادربوردهای مبتنی بر چیپست X299 اینتل در مجموعه Infinity تهران رونمایی شد.

ایسوس در چهارشنبه گذشته در مجموعه Infinity تهران، جمعی از گیمرهای حرفه‌ای و دوستداران سخت افزار را گردهم آورد تا از آخرین دستاوردهای خود برای این دو قشر متفاوت دنیای تکنولوژی رونمایی کند. این دورهمی بیشتر در مورد جدیدترین محصولات گیمینگ ایسوس و مادربوردهای مبتنی بر چیپست جدید X299 اینتل بود. آقای سعید مسلمی مدیر فنی روابط عمومی بخش قطعات ایسوس، در ابتدا ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین، در مورد دستاوردها و اهداف شرکت ایسوس توضیحاتی را بیان کرد:

شرکت ایسوس نخستین برندی بود که در دنیای تولیدات سخت افزار، خط تولید اختصاصی محصولات مخصوص بازی را با نام Republic Of Gamers یا ROG راه‌اندازی کرد که بیش از 10 سال از شروع آن می گذرد. امسال ما تمامی محصولات و قطعات مرتبط گیمینگ را در سبد کالای خود گنجانیده‌ایم. ایسوس بزرگترین برند تولیدکننده مادربورد در جهان است و در زمینه کارت گرافیک و مانیتورهای گیمینگ هم ما دارنده عنوان نخست در جهان هستیم. امسال تقریبا دو برابر محصولات جدید در دسته تجهیزات جانبی گیمینگ معرفی کردیم و تقریبا کامل‌ترین بازه این تجهیزات را در دسترس شما گیمرها قرار داده‌ایم. ایسوس اولین برندی بود که نورپردازی همگام RGB را در محصولات خود به وجود آورد و امسال در کامپیوتکس 2017 علاوه بر معرفی نمایشگرهای AuraSync،‌ تصمیم گرفته شد تا SDK Aura نیز در اختیار عموم قرار بگیرد تا همه بتوانند محصولات خود را با نورپردازی اختصاصی ایسوس همگام کنند.

محصولات گیمینگ ایسوس

سپس در ادامه با معرفی مادربورد Prime X299-Deluxe بحث کمی فنی‌تر ادامه یافت:

مادربورد Prime X299-Deluxe پرچم دار سری Prime از چیپست X299 ایسوس است و نخستین مادربوردی است که دارای رابط پرسرعت شبکه بی سیم 802.11ad بوده که سرعت انتقال اطلاعات داده‌ها در آن به بیش از 4500 مگابیت بر ثانیه می‌رسد. نورپردازی AuraSync و LiveDash OLED، طراحی لوکس و امکانات متعدد در این مادربورد، مجموعه کاملی از ویژگی‌ها و لوازم کارامد را در اختیار شما قرار داده است.

تجربه بازی با جدیدترین محصولات گیمینگ ایسوس

سپس نوبت به بخش جذاب برای گیمرها رسید. معرفی سری مخصوص بازی مادربوردهای X299 ایسوس! یک کیس مجهز به مادربورد ROG STRIX X299-E Gaming، کارت گرافیک ROG STRIX GTX 1080TI، خنک کننده مایع و البته نورپردازی زیبای AuraSync به همراه جدیدترین تجهیزات گیمینگ و نمایشگر ROG Swift PG258Q در اختیار حاضرین قرار داشت تا همه بتوانند تجربه بازی با این پلتفرم را در بهترین حالت ممکن تجربه کنند.

محصولات گیمینگ ایسوس

آقای مسلمی در ادامه به توضیح در مورد سری گیمینگ مادربوردهای ایسوس پرداختند:

ایسوس با تفکیک هر رده، بر حسب نیاز و بودجه به شما امکان انتخاب محصولی مطابق با نیاز و سلیقه شما می‌دهد. مادربورد ROG STRIX X299-E Gaming، یک مادربورد مخصوص بازی با قیمت مناسب است که تمام نیازهای یک گیمر را برآورده می کند. مدار تغذیه هوشمند و کارامد، امکانات واقعی گیمینگ نظیر تجهیزات شبکه، کارت صدای قدرتمند و نرم افزارهای متعدد، بهترین تجربه از گیمینگ را القا خواهد کرد. رده بالاترین‌های این سری هم مانند نسل قبلی با نام RAMPAGE تولید و نام‌گذاری شده‌اند. مادربورد RAMPAGE VI EXTREME و RAMPAGE VI APEX امسال در دو سبک کاملا نو درخشان ظاهر شدند. مادربورد RAMPAGE VI APEX در روز نخست رونمایی توانست تمامی رکوردهای مربوط به اورکلاکینگ را به خود اختصاص دهد و مادربورد RAMPAGE VI EXTREME نیز سبکی جدید از نورپردازی و کارایی را به نمایش گذاشت.

در انتها هم با پرسش و پاسخ از این دو گروه خاص دنیای فناوری، این دورهمی پایان یافت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*