بنچمارک گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد؛ جدیدترین مشخصات نوت 8

بنچمارک گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد؛ جدیدترین مشخصات نوت 8

نتایج بنچمارک گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8) از سوی وب‌سایت گیک‌بنچ منتشر شد. در ادامه، مشخصات فنی جدیدترین فبلت سامسونگ را ببینید.

با نزدیک شدن به زمان معرفی پرچمدار جدید سری نوت سامسونگ، حرف و حدیث‌ها پیرامون مشخصات گلکسی نوت 8 به اوج خود رسیده است. بر همین اساس، وب‌سایت GeekBench، بنچمارک گلکسی نوت 8 سامسونگ را منتشر کرده و برخی مشخصات این محصول را -که تا این لحظه ناشناخته بودند- به نمایش گذاشته است. شماره سریال نوت جدید در لیست گیک‌بنچ، SM-N950F عنوان شده که نشان‌دهنده نوع تک‌سیم اسمارت فون است. این نوع گوشی ها، مختص بازار کشورهای اروپایی و چند کشور دیگر جهان طراحی و تولید می‌شوند.

بنچمارک گلکسی نوت 8 سامسونگ

بنچمارک گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد؛ جدیدترین مشخصات نوت 8

بر اساس نتایج تست‌های انجام‌شده، گلکسی Note 8 به 6 گیگابایت رم مجهز است. این بدین معناست که پرچمدار جدید سامسونگ نخستین گوشی رده‌بالای کره‌ای‌هاست که از این مقدار رم پشتیبانی می‌کند. همچنین، فبلت سامسونگ از چیپست اگزینوس 8895 قدرت گرفته و یادآور همان پردازنده‌ای‌ست که در نسخه SM-G950F گلکسی اس 8 به کار رفته است؛ موضوعی که پیش از این در شایعات نیز شنیده شده و چندان غافلگیرکننده نبود.

مشخصات گلکسی نوت 8

در جدیدترین بنچمارک گلکسی نوت 8 سامسونگ از مدلی با سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا استفاده شده و انتظار می‌رود در پایان نیز با همین سیستم عامل روانه بازار شود. بر اساس شایعات قبل، نوت 8 به صفحه نمایش 6.3 اینچی Infinity از نوع سوپر آمولد و با نسبت تصویر 18.5 به 9 مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات گلکسی نوت 8 می‌توان به باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی، قلم اس پن و دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال تثبیت‌شده اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه