رده دوم برترین گوشی ساز جهان

هواوی می‌تواند امسال جای اپل را در رده دوم برترین گوشی ساز جهان بگیرد

به نقل از یک گزارش تازه، هواوی قادر خواهد بود در سه ماهه سوم سال 2017، جایگاه دوم برترین گوشی ساز جهان را از اپل برباید! این شرکت پیش‌تر اعلام کرده بود تا سال 2021 عنوان نخست بازار جهانی موبایل را دریافت خواهد کرد.

یک گزارش جدید که روز گذشته منتشر شد ادعا می‌کند کمپانی هواوی تا پایان ماه سپتامبر (که سومین سه ماهه سال 2017 می‌شود) بیشتر از اپل موفق به فروش گوشی‌هایش خواهد شد. غول گوشی‌ساز چینی پیش‌تر اعلام کرده بود که تا سال 2021 با پشت سر گذاشتن سامسونگ و اپل، به مقام نخست برترین گوشی ساز جهان خواهد رسید. توزیع کنندگان قطعات کمپانی هواوی عنوان می‌کنند میزان فروش مدل‌های سری P و سری M هواوی در طول سه ماهه سوم امسال همراه با گوشی های رده پایین برند آنر آن‌ها بسیار خوب خواهد بود.

در طول سه ماهه سوم، هواوی می‌تواند بیش از 40 میلیون دستگاه (که نسبت به 38.5 میلیون دستگاه فروخته شده در طول سه ماهه دوم بیشتر است) را به فروش برساند. در مدت زمان مشابه، فروش آیفون های اپل از ماه جولای تا سپتامبر احتمالا با کاهش مواجه شود. در طول این سه ماهه، خریداران در انتظار عرضه آیفون های جدید اپل خواهند بود که احتمالا ماه آینده از آن‌ها پرده برداری می‌شود. این شرکت آمریکایی در سه ماهه سوم سال مالی خود (که از ماه آوریل تا پایان ماه ژوئن است) 41.3 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را تحویل مشتریانش داد که پیشرفت نسبتا کمی را نسبت به سال گذشته به همراه دارد.

هواوی زودتر از موعود لقب برترین گوشی ساز جهان را از سامسونگ نیز می‌گیرد؟

در انتهای تقویم سه ماهه دوم سال، هواوی صاحب 11.3 درصد بازار جهانی گوشی های هوشمند شده است. اپل نیز با فروش تنها 2.5 میلیون دستگاه بیشتر نسبت به هواوی موفق به کسب 12 درصد از این بازار شده است. با توجه به تصمیم احتمالی خریداران آیفون های اپل بین ماه‌های جولای تا سپتامبر، این بهترین زمان برای هواوی است تا بتواند جایگاه دوم برترین گوشی ساز جهان را از کوپرتینو برباید و برگ زرینی را در تاریخ این کمپانی رقم بزند. آیا هواوی زودتر از سال 2021 می‌تواند عنوان نخست بازار جهانی موبایل را از آن خود کند؟ دیدگاه‌های خود را از طریق همین پست با ما درمیان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. عاشق هوآوی هستم تا زمانی که هواوی بتونه اپل رو از سر راه برداره سامسونگ و هم شکست میده

  2. عاشق هوآوی هستم

  3. اره اپل و سامسونگ هم نشستن پیاز داغ تفت میدن ذرت بو میدن برنج پاک میکنن کلی سبزی پاک نکرده دارن تا این کارو انجام بدن هواوی جاشونو گرفته خخخخخخخخخ گاگولن

  4. هواوی که هیچوقت بهترین گوشی ساز جهان نمیشه پایین تر از اپل و سامسونگ میمونه سامسونگم اول همیشه

  5. بابا امارهای شرکتهای چینی تمومشون کشکه فقط خودشونو میکشند ب پای ابر غولا( اپل) برسونن که نمیشن میان الکی امار غلط تحویل ملت میدن

  6. دم هواوی گرم
    تا الان ک خیلی سر تر از سامسونگه
    ن گوشیاش ترکیده
    ن مث s8 از پرچمدارش ی ایراد جدید میگیرن
    هم قشنگه هم خوش دسته و هم با امکانات
    سامسونگ چی؟
    اولین گوشی سامسونگو بذاری کنار s7 معمولی فرقی تو ظاهرشون نمیبینی
    همین الانم هواوی سالاره
    سامسونگ فقط الکی گرونه و کسی ک سامسونگ میخره فقط داره پول برندشو میده
    همین و بس.

  7. دمشون گرم.کی فکرشو میکرد هوآوی اینقدر شرکت بزرگی بشه.واقعا جای تحسین داره کیفیت و طراحی خوب محصولاتش

  8. تا سامسونگ هست هوآوی هیچ کاری نمیتونه بکنه.