آپدیت جدید اچ تی سی یو 11

آپدیت جدید اچ تی سی یو 11 پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.0 را به آن می‌آورد

آپدیت جدید اچ تی سی یو 11 (HTC U11) منتشر شد. پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5 و امکان فیلم برداری با نرخ 60 فریم بر ثانیه مزایای دریافت این به‌روزرسانی است.

اگر شما نیز جزو کاربران پرچمدار سال 2017 اچ تی سی هستید، خبرهای خوبی برایتان داریم. این کمپانی تایوانی جدیدترین آپدیت اچ تی سی یو 11 را منتشر کرده است که قابلیت‌های جدید و بسیار کاربردی را به این گوشی موبایل اضافه می‌کند.

ویژگی‌های آپدیت جدید اچ تی سی یو 11

از مدت‌ها قبل می‌دانستیم این محصول، تنها با دریافت یک به‌روزرسانی نرم افزاری قادر به پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.0 خواهد شد. مهمترین ویژگی آپدیت جدید اچ تی سی یو 11 بعد از متحول کردن اتصال بلوتوث آن، امکان فیلم برداری با نرخ 60 فریم بر ثانیه (در رزولوشن فول اچ‌دی) است.

شرکت سازنده صبح روز گذشته اعلام کرد این به‌روزرسانی برای تمامی دستگاه‌ها عرضه شده است. با دریافت آن قادر به فیلم برداری با نرخ فریمی بالاتر خواهید شد. همچنین می‌توانید از بلوتوث به ازای مصرف انرژی کمتر، در پهنای باند و رنج وسیع‌تری استفاده کنید. اگرچه این شرکت‌ مدت‌ها قبل وعده داد امکانات جدید اج سنس به زودی به پرچمدار جدید اضافه می‌شوند، اما در این آپدیت خبری از چنین قابلیت‌هایی نیست. پچ امنیتی ماه جاری (آگوست) نیز در این به‌روزرسانی گنجانده شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*