قاب های آیفون 8 طراحی شده توسط اپل

تصاویری از قاب های آیفون 8 طراحی شده توسط اپل به بیرون منتشر شد

به تازگی تصاویری از قاب های آیفون 8 (Apple iPhone 8) طراحی شده توسط خود اپل در اینترنت منتشر شده است. این قاب‌ها از جنس میکرو فیبر هستند.

دیگر برای همه روشن است که اپل امسال قصد دارد به مناسبت دهمین سالگرد عرضه گوشی‌های خود از یک مدل ویژه به نام آیفون 8 رونمایی کند. تا پیش از این سازندگان قاب گوشی ها تصاویر مفهومی را از گوشی مذکور با قاب طراحی کرده برای آن منتشر کرده بودند. اما حالا یک افشاکننده تصاویری را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده و ادعا می‌کند مربوط به قاب های آیفون 8 طراحی شده توسط خود کمپانی اپل خواهد بود.

قاب های آیفون 8 طراحی شده توسط اپل

هرچند ما نمی‌توانیم اعتبار این ادعا را ثابت کنیم،‌ اما این قاب ها از پوشش میکرو فیبر مورد استفاده توسط اپل برخوردارند. علاوه بر این بر روی آن‌ها عبارت «طراحی شده توسط اپل، اسمبل شده در چین» هک شده، لوگوی اپل در قسمت پشتی آن دیده می‌شود و درست همانند قاب های سیلیکونی رسمی آیفون 7 ساخت خود اپل در رنگ‌هایی متنوع قابل عرضه خواهند بود. هرچند ممکن است اپل به فکر فروش رنگ‌های بیشتری از قاب های آیفون 8 نسبت به تصاویر منتشر شده باشد.

با توجه به صنعت لوازم جانبی چین، ممکن است این تصاویر جعلی باشند اما در هر صورت آن‌ها هرچه که هستند از اندازه و ابعادی تقریبا برابر با آیفون 8 معرفی نشده برخوردارند. یک قسمت بزرگ بریده شده برای دوربین دوگانه عمودی گوشی بریده شده است، اما جایی برای اسکنر اثر انگشت پشتی نیست؛ بنابراین اگر این کیس‌ها طوری طراحی شده‌اند که آب را از خود عبور ندهند،‌ سیستم اسکنر اثر انگشت گوشی نمی‌تواند برخلاف برخی از شایعات شنیده شده در قسمت پشتی مورد استفاده قرار گیرد.

قاب های آیفون 8 ساخت اپل شایعه اسکنر اثر انگشت پشتی را رد می‌کنند

علاوه بر این، طراحی این قاب های آیفون 8 به ما نشان می‌دهد  همانطور که انتظار می‌رفت یک کلید پاور بزرگ در سمت راست گوشی تعبیه شده باشد. چندین کلید دیگر نیز شامل کلیدهای ولوم و قطع صدا در سمت چپ به کار رفته است. اما قسمت بالایی هیچ برشی نخورده است،‌ اگر آیفون 8 از نمایشگر تمام صفحه استفاده کند، قسمت جلویی گوشی تنها حاوی سنسورهای (تشخیص چهره) ‌خواهد بود. >لازم به ذکر است که حساب اصلی شخص افشاکننده در ویبو این تصاویر را حذف کرده است، اما به سرعت آن‌ها در فضای اینترنت پخش شدند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*