لایو دو نفره

قابلیت لایو دو نفره به اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام روز گذشته اعلام کرد آزمایش قابلیت لایو دو نفره را آغاز کرده است. به این ترتیب ویدیوهای زنده اینستاگرام متشکل از دو کاربر خواهند بود.

البته این قابلیت به معنی انتشار ویدیویی زنده متشکل از دو نفر در یک مکان و با استفاده از یک دستگاه نخواهد بود، چرا که این کار، نیاز به ارائه آپدیتی جدید ندارد! به لطف قابلیت جدید، یک کاربر می‌تواند فردی دیگر را به ویدیوی زنده اینستاگرام خود اضافه کند. حال این فرد در حال استفاده از یک دستگاه دیگر بوده و می‌تواند در هر جایی از دنیا حضور داشته باشد. به این ترتیب در چهارچوب لایو ارسالی دو کاربر حضور خواهند داشت. مثل همیشه، هر تعداد کاربر می‌توانند این ویدیو را مشاهده کنند.

وقتی فردی دیگر را به ویدیوی لایو خود دعوت می‌کنید، نمایشگر به دو قسمت تقسیم شده و کاربر اصلی در یک نیمه و کاربر دعوت شده در نیمه‌ای دیگر قرار می‌گیرد. هر کاربری که به این لایو دو نفره وارد شود، می‌تواند همانند حالت عادی آن را لایک کرده و یا کامنت بگذارد.

در لایو دو نفره اینستاگرام در هر لحظه می‌توان کاربری را اضافه یا حذف کرد

ویژگی اصلی لایو دو نفره این است که در زمان انتشار ویدیو به صورت زنده، کاربر اصلی در هر لحظه می‌تواند یک کاربر دیگر را به لایو خود اضافه کرده و یا آن را حذف کند. به این ترتیب اگرچه در حال حاضر نمی‌توان به صورت همزمان بیش از دو نفر را در چهارچوب تصویر نمایش داد، اما با حذف و اضافه کردن پیاپی کاربرهای گوناگون می‌‌توان یک ویدیوی زنده فوق‌العاده جذاب متشکل از چندین نفر ایجاد کرد. به گفته اینستاگرام، تعداد محدودی از کاربران در حال آزمایش این قابلیت هستند و ارائه آن برای استفاده تمامی کاربران، تا چند ماه آینده زمان خواهد برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دوستان من مدل گوشیم honor 6x هستش(اندروید ۷) ، مشکل اینستام اینه که نمیتونم به لایو کسی رکوئس بدم(اصلا گزینه sent reques) ندارم یا کسی منو داخل لایوش بیاره بالا (unable to join) هستم ، پیجمم رو حالت شخصی نیستش ممنون میشم پاسخگو باشید⁦