عکس های ال جی وی 30

افشای ویدیوهای ال جی وی 30 در دنیای واقعی در جریان یک کمپین تبلیغاتی

ویدیوهای ال جی وی 30 (LG V30) طی یک کمپین تبلیغاتی به بیرون درز کردند. بر اساس آن‌ها می‌توان به راحتی ویژگی‌های ظاهری پرچمدار جدید ال جی را بررسی کرد.

ال جی طی چند سال اخیر گوشی های موبایل زیبایی به بازارهای سراسر جهان عرضه کرده است، اما هیچ‌کدام نتوانسته‌اند پرچمداری دنیای اندروید را به دست بگیرند. طراحی ماژولار ال جی جی 5 راه به جایی نبرد و از طرفی به عقیده بسیاری از تحلیلگران، ال جی وی 20 و ال جی جی 6 نیز در مقایسه با قدرتمندترین دستگاه‌های اندرویدی چند پله پایین‌تر می‌ایستند.

حال کاربران امیدوارند ال جی وی 30 بتواند این قاعده را بر هم بزند. این گوشی موبایل نه تنها از نظر سخت افزاری در حد قویترین پرچمداران اندرویدی خواهد بود، بلکه به لطف ویدیوهای منتشر شده به دست شرکت تولید همکاری آنلاین HITRECORD می‌توان امیدوار بود ظاهر بسیار زیبایی نیز داشته باشد.

عکس های ال جی وی 30

HITRECORD سازمانی است که از کاربران برای ایجاد پروژه‌های ویدیویی دعوت به همکاری می‌کند. ال جی نیز در چند سال اخیر همکاری‌هایی با این سازمان داشته است، به این معنی که پرچمداران خود را در اختیار آن‌ها قرار داده تا بتوانند در ویدیوهایشان از آن‌ها استفاده کنند. عکس‌ها و ویدیوهای ال جی وی 30 به همین روش منتشر شده‌اند.

اگرچه کیفیت ویدیوهای ضبط شده بسیار پایین است، اما همچنان می‌تواند با مشاهده آن‌ها، به خوبی سبک طراحی و ظاهر پرچمدار جدید ال جی را ارزیابی کرد. پنل پشتی دستگاه تقریبا براق بوده و لبه‌های آن کمی انحنا دارند. در این قسمت دوربین دوگانه ال جی وی 30 نیز خودنمایی می‌کند که در سمت راست آن، یک فلاش LED وجود دارد. دیگر چیزهایی که در پنل پشتی به چشم می‌خورد، حسگر اثر انگشت و همچنین لوگوی LG و V30 هستند.

در پنل جلویی، نمایشگر ال جی وی 30 خودنمایی می‌کند. اندازه این صفحه نمایش 6 اینچ بوده و دارای رزولوشن کیو اچ‌ دی است. همانند پرچمدار اخیر سری G، نسبت ابعاد تصویر این نمایشگر نیز 18:9 در نظر گرفته شده است. گوشه‌های گرد، لبه‌های منحنی و از همه مهمتر داشتن حاشیه‌های بسیار کم در اطراف نمایشگر از دیگر ویژگی‌های ظاهری هستند که می‌توان بر اساس ویدیوهای ال جی وی 30 به آن‌ها پی برد.

برخلاف شایعات پیشین، طراحی ال جی وی 30 کشویی نبوده و خبری از نمایشگر دوم در آن نخواهد بود. با این حال مهمترین تغییر در مقایسه با تمامی پرچمداران پیشین این شرکت، مجهز شدن به قدرتمندترین چیپست موبایل سال یعنی اسنپدراگون 835 در کنار 6 گیگابایت حافظه رم است. به عقیده تحلیلگران، این گوشی موبایل در بدو عرضه حدود 700 دلار قیمت خواهد داشت.

ویدیوهای ال جی وی 30

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*