گوشی گوگل پیکسل 2

گوشی گوگل پیکسل 2 را در تمام زوایا و رنگ‌ها مشاهده کنید

رندرهای جدیدی از گوشی گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) منتشر شده که نسل جدید گوشی گوگل را در تمامی زوایا و رنگ‌های قابل عرضه آن به تصویر می‌کشد.

این هفته ما شاهد نشت اطلاعاتی از گوشی گوگل پیکسل 2 بودیم که با نخستین تصاویر واقعی این دستگاه همراه بود،‌ اما تمامی آن‌ها از کیفیت پایینی برخوردار بودند و خیلی به وضوح نمی‌توانستیم آن‌ها را مشاهده کنیم. حال تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شده است که از وضوح بیشتری برخوردار بوده و جزئیات بیشتری را به نمایش می‌گذارد. و اکنون با قطعیت بیشتری می‌توان گفت که این رندرهای جدید،‌ دقیقا همان چیزی هستند که تا چندی دیگر در قفسه‌ی فروشگاه‌ها با آن ملاقات خواهیم کرد.

همانطور که گفته شد امروز رندرهای باکیفیتی از گوشی آینده گوگل به دست ما رسیده است که مبتنی بر بلوپرینت‌های اتوکد و تصاویر واقعی این دستگاه طراحی شده است و بر خلاف اکثر رندرهایی که تا به امروز منتشر شده بود، شما می‌توانید گوشی گوگل پیکسل 2 را در تمامی زوایا مشاهده کنید. البته اطلاعات ما چندان هم کامل نیست. به طور مثال ما نمی‌توانیم جای دقیق خطوط آنتن را مشاهده کنیم و یا بگویم کلید پاور به چه شکلی درخواهد آمد، اما این رندرها نمای کلی از طراحی گوشی پیکسل را می‌توانند به ما نشان دهند.

گوشی گوگل پیکسل 2

گوگل تصمیم گرفته از روند حال حاضر بازار موبایل پیروی نکرده و گوشی خود را با حاشیه‌های بالا و پایین صفحه نمایش طراحی کند. همچنین انتظار می‌رود گوشی گوگل پیکسل 2 فاقد جک هدفون 3.5 میلی‌متری باشد. در حال حاضر هیچ اطلاعات رسمی در مورد رنگ‌های گوشی گوگل پیکسل 2 و برادر بزرگتر آن گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL) در دست نیست و تنها رنگی که در تصاویر زنده دیده‌ایم مدل مشکی آن بوده است. با این حال،‌ دو رنگ نقره‌ای و آبی از محبوب‌ترین رنگ‌های نسل اول این گوشی بودند و قطعا بار دیگر سال 2017 نیز شاهد حضور آن‌ها خواهیم بود. اما آیا گوگل رنگ‌های دیگر را نیز به این رنگ‌ها می‌افزاید؟ در این بین احتمال اضافه شدن رنگ قرمز بیش از هر رنگ دیگریست. حال وقت آن رسیده تا تصاویر رنگ‌های احتمالی گوشی گوگل پیسکل 2 را مشاهده کنیم.

گوشی گوگل پیکسل 2

رنگ آبی (Really Blue) که سال گذشته در گوشی‌های پیکسل شاهد حضور آن بودیم بسیار محبوب بود و امیدواریم در نسل جدید نیز آن را مشاهده کنیم،‌ اما ما می‌خواهیم رنگ دیگری را نیز امسال ببینیم. به طور مثال شاید رنگ بژ بتواند گزینه‌ی خوبی باشد، اما قرمز نیز بسیار شیرین است.

گوشی گوگل پیکسل 2

بیایید رندری از نسخه قرمز رنگ گوشی گوگل پیکسل 2 را با نام Abundantly Red مشاهده کنیم.

گوشی گوگل پیکسل 2

رندر بالا بسار زیبا است،‌ اما اگر جای قاب جلویی سفید رنگ شاهد حضور یک قاب جلوی مشکی بودیم چه می‌شد؟ در اوایل سال جاری،‌ اپل نسخه قرمز رنگ آیفون 7 را عرضه کرد که آن نیز از قاب جلویی سفید رنگ برخوردار بود. زمانی که ما رندرهایی از آن رنگ با قاب جلویی مشکی را دیدیم، به این فکر افتادیم که به راستی چقدر زیباتر بود اگر اپل از این قاب استفاده می‌کرد. اگر چه سازندگان نشان داده‌اند که تمایل زیادی به ترکیب قاب‌های پشتی رنگارنگ با قاب جلویی مشکی ندارند، اما ما می‌توانیم نمایی از رنگ قرمز گوشی گوگل پیکسل 2 با چنین قابی را مشاهده کنیم.

گوشی گوگل پیکسل 2

گوشی گوگل پیکسل 2 رقبا را به مبارزه دعوت می‌کند

شما در مورد رندرهای محصول نهایی پیکسل 2 چه فکری می‌کنید؟ آیا طراحی این محصولات زیبا هستند؟‌ آیا نسل دوم گوشی پیکسل می‌تواند بار دیگر شایستگی‌های صاحب اندروید را در ساخت گوشی ثابت کند؟ گوگل قطعا قصد دارد در بخش سخت افزاری نیز بار دیگر قدرت خودش را به رخ سایر رقبای بازار بکشد و به همین خاطر قطعا این گوشی از عملکرد دوربین عالی برخوردار خواهد بود. اما آیا نسل جدید پیکسل می‌تواند شما را از خرید گوشی‌های محبوبی همچون سامسونگ گلکسی اس 8،‌ ال جی جی 6 و یا سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم منصرف کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*