رنگ های گلکسی نوت 8 به همراه والپیپرهای این فبلت منتشر شدند

رنگ های گلکسی نوت 8 به همراه والپیپرهای فبلت جدید سامسونگ لو رفتند

پس از انتشار نسخه طلایی جدیدترین نوت سامسونگ در هفته گذشته، حال همه رنگ های گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) به همراه چند تصویر پس زمینه آن لو رفته است.

رنگ های گلکسی نوت 8 سامسونگ شامل مشکی، نقره‌ای، بنفش/خاکستری، آبی مرجانی، آبی تیره، آبی دریایی، صورتی و طلایی هستند که در تصویر زیر آنها را مشاهده خواهید کرد.

رنگ های گلکسی نوت 8 به همراه والپیپرهای این فبلت منتشر شدند

اگرچه قاب جلوی گلکسی نوت 8 در تصاویر بالا مشخص نیست، اما به احتمال زیاد، شرکت سازنده از پنل سیاه (مشابه آنچه در گلکسی اس 8 دیدیم) برای پرچمدار سری نوت خود استفاده خواهد کرد. همانطور که می‌دانید، رنگ قاب جلوی گلکسی اس 7 با رنگ بدنه آن هماهنگی داشت. با این حال، به نظر می‌رسد غول کره‌ای پرچمداران سال 2017 خود را با رویکردی متفاوت تولید و روانه بازار خواهد کرد.

البته گویا رنگ قلم گلکسی نوت 8 با رنگ بدنه فبلت متناسب است. بر اساس شایعات اخیر، سامسونگ در جعبه جدیدترین فبلت خود یک کیس قرار خواهد داد که باید منتظر ماند و دید آیا رنگ این قاب محافظ نیز با رنگ های گلکسی نوت 8 یکی خواهد بود یا خیر.

همچنین، چند عکس از والپیپرهای گلکسی نوت 8 سامسونگ پیش از رونمایی این اسمارت فون منتشر شده که در ادامه آنها را مشاهده خواهید کرد. برای دانلود همه تصاویر پس زمینه گلکسی نوت 8 به این لینک مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*