برلیانس سی 3

برلیانس سی 3 (Brilliance C3) رونمایی شد؛‌ مشخصات،‌ قیمت و تصاویر کراس اوور جدید پارس خودرو

برلیانس سی 3 (Brilliance C3)،‌ کراس اوور جدید پارس خودرو به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد. در ادامه،‌ مشخصات و قیمت این خودرو جدید را بررسی می‌کنیم.

با آغاز هفدهمین نمایشگاه خودرو مشهد،‌ طی مراسمی که با حضور مهدی جمالی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا برگزار شد،‌ وی از کراس اوور جدید پارس خودرو یعنی برلیانس کراس C3 رونمایی و قیمت آن را به صورت قطعی اعلام کرد. بر اساس اعلام مهدی جمالی، قیمت برلیانس سی 3 در بازار ایران برابر 57 میلیون و 500 هزار تومان خواهد بود و پیش فروش این محصول جدید از روز 22 مردادماه آغاز می‌شود. در طرح فروش اولیه این کراس اوور چینی،‌ یک میلیون تومان تخفیف نقدی برای خریداران در نظر گرفته شده است.

برلیانس سی 3

برلیانس سی 3 در واقع همان نسخه کراس اوور و قد بلندتر خودروی هاچ بک برلیانس H320 است و مشخصات فنی آن نیز تفاوت خاصی با اچ 320 ندارد. مهم‌ترین تفاوت این دو خودرو تنها در میزان ارتفاع از سطح زمین خلاصه می‌شود. با توجه به محبوبیت خودروهای کلاس شاسی بلندها و کراس اوورها در بازار جهان و به خصوص ایران،‌ گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد با عرضه این محصول جدید،‌ مشتریان علاقه‌مند به خودروهای این کلاس را نیز به خود جذب کند. خودروهای مینی کراس اوور مانند رنو ساندرو استپ وی پارس خودرو، دانگ فنگ اچ 30 کراس ایران خودرو و لیفان ایکس 50 کرمان موتور از اصلی‌ترین رقیبان برلیانس C3 در بازار ایران خواهند بود.

برلیانس سی 3 خودروی نسبتا زیبایی است و امکاناتی چون روف ریل،‌ پوشش سیاه رنگ گلگیرها، تایر اسپورت و نوار نقره‌ای رنگ روی رکاب در مقایسه با برلیانس H320 به آن اضافه شده است. از نظر طراحی بیرونی نیز ایراد خاصی دیده نمی‌شود و این مدل نیز مانند دیگر مدل‌های برلیانس از ظاهر هماهنگ و قابل قبولی بهره می‌برد. اما طراحی داخلی خودرو کمی ساده و قدیمی است. با این حال،‌ استفاده از رنگ‌های کرم و سیاه در داشبورد، روح تازه‌ای را در این فضا دمیده و کیفیت قطعات به کار رفته نیز راضی‌کننده به نظر می‌رسند. سنسور دنده عقب،‌ شیشه بالابر برقی، مانیتور، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت از دیگر آپشن‌های قرار گرفته در برلیانس سی 3 به شمار می‌روند.

برلیانس سی 3

از نظر فنی نیز تفاوتی میان برلیانس C3 با برلیانس H320 دیده نمی‌شود و این کراس اوور جدید از همان پیشرانه 1.5 لیتری با قدرت 103 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه و گشتاور 138 نیوتن متر در 3800 دور در دقیقه استفاده می‌کند. در میان رقبای C3 در بازار ایران،‌ می‌توان گفت که دانگ فنگ اچ 30 کراس با پیشرانه 1.6 لیتری TU5 با قدرت 106 اسب بخار، یعنی همان پیشرانه پژو 206 تیپ 5،‌ وضعیت بهتری از لحاظ موتوری دارد. پیشرانه برلیانس سی 3 با یک گیربکس 5 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک هماهنگ می‌شود که پیش از این جواب خود را در برلیانس اچ 320 پس داده بود و عملکرد نسبتا راضی کننده‌ای را از خود نشان می‌دهد.

برلیانس سی 3

باید دید با توجه به قیمت 45 میلیون تومانی اچ 30 کراس و قیمت 54 میلیونی رنو ساندرو استپ وی دنده اتوماتیک،‌ آیا برلیانس سی 3 با قیمت 57 میلیون و 500 هزار تومان می‌تواند در بازار ایران به موفقیت برسد یا خیر؟ اگر شما جزو افرادی هستید که این خودرو را خریداری می‌کنید،‌ نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا دیگر کاربران نیز از کیفیت و کارایی این کراس اوور جدید مطلع شوند.

گالری عکس های برلیانس سی 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. شایدماشین خوبی باشه اما میگن لوازمشون توبازار پیدانمیشه

  2. موتور برلیانس اخر ماله کدوم کشوره ?

  3. اخ ماشینی که هر جاش از یک کمپانی تقلید گرفته نباید این قیمت باش مخصوصا که چینی هم هست ولی چهرای بدی نداره ولی باید برای شروع کار خدا را در نظر گرفت وقیمت مناسبی برای ان گذاشت مثلا همان ۴۵۰۰۰ میلیون باید باش بعید میدونم که دیدگاه ما ارزشی داشته باش

  4. با سلام واقعا ماشین چینی۵۷۵۰۰ می ارزه قیمتی که باید بذاران خیلی۴۵۰۰۰۰تومان باید باش

  5. اینکه کراس نیست هموم هاچ بکه. ولی هرچند باطن نداره ولی ظاهرش خوبه

    • [ولی هرچند باطن نداره]

      باطن بسیار خوبی هم داره

      شرکت برلیانس از موتور های میتسوبیشی و بی ام و استفاده می کنه که پرفورمنس بسیار بیشتری نسبت به خودروهای هم رده دارند

      • داداش اشتباه به عرضت رسوندن. موتور بی ام ؟؟؟؟ موتورش تحت نظارت میتسوبیشیه که تو خود چین تولید و مونتاژ میشه
        در ضمن با این تعاریف و تفاسیر زیر پرایدم اگه 10 سانت اضافه کنی میشه کراس .
        ماشین کراس قابلیتهای خاصی باید داشته باشه نه اینکه هر لگنی رو یه ارتفاع بهش بدی بگی کراسه . درسته ظاهرش قشنگه ولی دو بار برید جاده خاکی از هم میپاشه . یکم تو خریدها و انتخاباتون دقت کنید تور و خدا . فقط جیب چینی ها رو پر نکنید .

        • موتور این ماشین ها بی ام و هست
          1500 cc و 103 اسب بخار قدرت داره با مصرف سئخت پایین تر از 6

          موتورهای 1800 cc پژو پارس 108 اسب بخار قدرت داره با مصرف سوخت بالای 10

        • [یکم تو خریدها و انتخاباتون دقت کنید تور و خدا . فقط جیب چینی ها رو پر نکنید .]

          وقتی ماهانه 6000 تا از انواع برلیانس ها داره مونتاژ میشه، مشخص می کنه که خودروهای خوبی از کار دراومدن.

          جیب فرانسه پر بشه خوبه!!

          یا جیب سوریه!!

          وقتی یک کشور توانایی تولید ecu نداره! مردم ما باید تاوان پس بدن!!

  6. برلیانسc3باقیمت 50میلیون میتواند فروش بالای داشته باشه.ولی این قیمت که گذاشتن 7میلیون بالاست