اپل از عرضه آيفون 5 در 55 کشور ديگر خبر داد

شرکت اپل اعلام کرد که اسمارت فون آیغون ۵ خود را در ۵۵ کشور دیگر در این ماه عرضه می کند. این شرکت قرار است در تاریخ ۷ دسامبر سبک ترین و باریک ترین اسمارت فون خود را در سرزمین اصلی سامسونگ یعنی کره جنوبی عرضه نماید.در ادامه با مشرح خبر با ما همراه باشيد.

یک هفته بعد، در تاریخ ۱۴ دسامبر، آیفون ۵ در ۳۳ کشور دیگر نیز در دسترس قرار می گیردکه عبارتند از : آلبانی، آنتیگوا و باربودا، ارمنستان، باهاما، بحرین، بولیوی، برزیل، شیلی، چین، کاستاریکا، قبرس، اکوادور، گرانادا، اندونزی، اسرائیل، جامائیکا، اردن، کویت، مقدونیه، مالزی، مولداوی، مونته نگرو، پاناما ، پاراگوئه، فیلیپین، قطر، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، تایوان، ترکیه، امارات متحده عربی و ونزوئلا.

در تاریخ ۲۱ دسامبر نیز کشورهای دیگری شاهد حضور این اسمارت فون در بازارهای خود خواهند بود که این کشورها هم عبارتند از : باربادوس، بوتسوانا، کامرون، جمهوری آفریقای مرکزی، مصر، گینه، ساحل عاج، کنیا، ماداگاسکار، مالی، موریس، مراکش، نیجر، سنگال، خیابانکیتس، سنت لوسیا، سنت وینست و گرنادین، تونس، اوگاندا و ویتنام.

آیفون ۵ در حال حاضر در ۴۷ کشور دنیا در دسترس می باشد و با اضافه شدن این کشورها مجموع تعداد کشورهایی که شاهد حضور این اسمارت فون  در بازار خود هستند به ۱۰۲ کشور می رسد.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*