فبلت هواوی آنر نوت 9

فبلت هواوی آنر نوت 9 به پردازنده کرین 670 با لیتوگرافی 12 نانومتری مجهز می‌شود

فبلت هواوی آنر نوت 9 (Huawei Honor Note 9) گوشی هوشمندی است که انتظار می‌رود همراه با هواوی میت 10 قبل از پایان سال جاری به بازارهای جهانی عرضه شود. گفته می‌شود که این دستگاه با یک نمایشگر تمام صفحه در ماه آینده میلادی راهی بازار خواهد شد.

اکنون شایعه جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد هواوی آنر نوت 9 به پردازنده کرین 670 هایسیلیکون مجهز خواهد بود. آخرین شایعات درباره این گوشی حاکی از آن بود که این اسمارت فون احتمالا قدرت پردازشی خود را از کرین 965 به دست خواهد آورد، اما گویا این خبر به حقیقت نخواهد پیوست.

بر اساس اطلاعات درج شده، پردازنده کرین 670 با استفاده از فرآیند ساخت 12 نانومتری تولید شده و دارای 4 هسته Cortex-A53 با سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتز بوده و پردازنده گرافیکی که در کنار آن قرار می‌گیرد، Mali G72 MP4 خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این پردازنده در دسترس نیست.

پیش از این، گزارش‌های منتشر شده به رونمایی از این دستگاه در نمایشگاه ifa 2017 که در برلین آلمان برگزار خواهد شد، اشاره داشتند و همچنین گفته می‌شد که احتمالا نمایشگر آن درست به مانند گلکسی اس 8 با نسبت تصویر 18:9 خودنمایی خواهد کرد.

این نمایشگر تمام صفحه با شیشه 2.5D پوشیده شده، حاشیه‌های باریکی در بالا و پایین نمایشگر وجود داشته و این در حالی است که کناره‌های صفحه نمایش بدون حاشیه خواهد بود.

یک صفحه نمایش 6.6 اینچی با کیفیت تصویری 2K زینت بخش پنل جلویی فبلت هواوی آنر نوت 9 بوده و احتمالا سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی آن رخ نشان خواهد داد. همچنین گفته شده که یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی آن در پنل جلویی دیده می شود.

این دستگاه از یک باتری بزرگ 5100 میلی‌آمپر ساعتی انرژی روزانه خود را تامین کرده، 6 گیگابایت حافظه رم دارد و سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده خواهد داشت. بر بالای این سیستم عامل گوگل، رابط کاربری EMUI هواوی خودنمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*