باتری سامسونگ گلکسی نوت 8

ظرفیت باتری گلکسی نوت 8 به لطف تصویر لو رفته از آن مشخص شد

تصویری از باتری سامسونگ گلکسی نوت 8 در فضای مجازی خودنمایی کرد. پرچمدار جدید سری گلکسی نوت سامسونگ دارای باتری با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعت است.

سامسونگ سال گذشته فبلت گلکسی نوت 7 خود را معرفی کرد، اما این دستگاه مدتی بعد از عرضه آن، توسط فراخوانی که از طرف این کمپانی کره‌ای صورت گرفت، از بازار جمع‌ آوری شد. گزارش چند انفجار از گلکسی نوت 7 دلیل فراخوانی این گوشی هوشمند شد، سامسونگ دلیل انفجارها را  مشکلات موجود در باتری این دستگاه اعلام کرد.

این شرکت در نهایت تمامی قابلیت‌های نوت 7 را از بین برد تا مشتریان پروپا قرص این فبلت تقریبا دستگاهی بدون کارایی در اختیار داشته باشند تا آن را به سامسونگ بازگردانند. البته این غول تکنولوژی کره‌ای نسخه‌ای مرمت شده از گلکسی نوت 7 را با نام سامسونگ گلکسی نوت FE به بازارهای کره عرضه کرد. سامسونگ در این مدل جدید علاوه بر استفاده از ترکیب قطعات جدید و همچنین قطعات بازیافت شده از نوت 7، ظرفیت باتری این دستگاه را از 3500 میلی‌آمپر ساعت در مدل اصلی، به 3200 میلی‌آمپر ساعت کاهش داد.

باتری سامسونگ گلکسی نوت 8

کمپانی سامسونگ در تاریخ 23 آگوست (1 شهیریور ماه)، درست یک هفته قبل از برگزاری نمایشگاه ifa 2017 در برلین، از فبلت گلکسی نوت 8 رونمایی خواهد کرد، اما قبل از معرفی رسمی این دستگاه، تصویری از باتری سامسونگ گلکسی نوت 8 در فضای وب دیده شد. در برچسب مشخصات این باتری به وضوح می‌توان مشاهده کرد که باتری جدید دارای ظرفیتی برابر با 3300 میلی‌آمپر ساعت است.

البته هنوز یک سوال اساسی برای ما بدون پاسخ مانده است. سامسونگ چرا از این ظرفیت برای گلکسی نوت 8 استفاده کرده است؟ مسائل مربوط به انفجار باتری در گلکسی نوت 7 در سال گذشته اتفاق افتاده و بعد از آن سامسونگ حتی از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی در گلکسی اس 8 اکتیو نیز بهره برده، بنابراین چرا برای باتری سامسونگ گلکسی نوت 8 از ظرفیت بالاتری استفاده نکرده است؟ شاید به زودی به پاسخ این سوال برسیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*