بهترین گوشی های معرفی شده در تیر و مرداد 1396

با بهترین گوشی های معرفی شده در تیر و مرداد 1396 آشنا شوید

در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین گوشی های معرفی شده در تیر و مرداد 1396 از قبیل میزو پرو 7، موتو زد 2 فورس و گلکسی نوت جدید سامسونگ بپردازیم.

مرداد یکی از داغ‌ترین ماه‌های سال است و در حالی که افزایش دمای هوا همچنان در حال رکوردزنی است، حرارت واقعی بازار موبایل از پایان این ماه آغاز می‌شود و تا ماه آینده ادامه پیدا خواهد یافت. اما این بدان معنا نیست که طی ماه‌های تیر و مرداد هیچ محصول جذاب دیگری معرفی نشده است.

اگر گجت نیوز را دنبال کرده باشید قطعا می‌دانید گزینه‌های مناسب با بودجه‌های کم و چیزی بین گوشی های رده بالا و پایین محبوب‌ترین محصولاتی بودند که طی این مدت اخیر معرفی شده‌اند. در این بین یکی از بهترین گوشی های معرفی شده ، موتو زد 2 فورس بود که با اختلاف از سایر محصولات همراه با نمایشگری بسیار مقاوم در برابر شکستگی مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه نگاهی به تمامی گوشی هایی که طی این مدت اخیر معرفی شده است خواهیم پرداخت.

موتو زد 2 فورس

Moto Z2 Force

موتو زد 2 فورس

موتو زد 2 فورس یکی از بهترین گوشی های معرفی شده در تابستان امسال است

موتو زد 2 فورس با نمایشگر خود جلب توجه می‌کند: گوشی جدید برند موتو حاوی یک نمایشگر 5.5 اینچی آمولد با وضوح 1440×2560 پیکسل است. این پنل از تکنولوژی “ShatterShield” برخوردار بوده که در آن به جای شیشه جهت مقاومت بیشتر از پلاستیک استفاده شده است. نمایشگرهای شکسته احتمالا رایج‌ترین دلایلی هستند که مردم به خاطر آن‌ها گوشی هوشمند خود را به تعمیرگاه‌ها می‌برند. بنابراین داشتن ذهنیتی که صفحه نمایش شما نمی‌شکند، می‌تواند خیال راحت‌تری را برای شما بسازد.

به غیر از این، موتو زد 2 فورس از یک چیپست اسنپدراگون 835 و یک دوربین دوگانه برخوردار است. دو سنسور 12 مگاپیکسلی که سنسور دوم مونوکروم است، ترکیب خوبی را برای عاشقان عکاسی با موبایل ساخته است. ترکیب این دو لنز اجازه می‌دهد تا نویز کمتری در تصویر به وجود آمده و وضوح بهتری در نور کم تشکیل شود. علاوه بر این یک حالت عکاسی شبیه سازی پرتره نیز در اختیار استفاده کنندگان قرار گیرد.

البته که نکات جذاب دیگری همچون موتو مودها، لوازم جانبی که به شکل مغناطیسی به پشت گوشی متصل شده و قدرت‌های بیشتری را به آن می‌بخشند در مورد موتو زد 2 فورس وجود دارد. از جذاب‌ترین موتو مودهای این گوشی باید به یک دوربین 360 درجه‌ای، یک اسپیکر و یک پک باتری اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی نوت فن ادیشن

Samsung Galaxy Note Fan Edition

سامسونگ گلکسی نوت فن ادیشن

بدون شک یکی از بهترین گوشی های معرفی شده در تیر ماه، معرفی فبلت گلکسی نوت 7 این‌بار با بدنه‌ای ایمن به نام نوت فن ادیشن است که با یک قلم هوشمند S Pen قابل خریداری خواهد بود.

این گوشی هم اکنون با نام گلکسی نوت اف ای در آسیا به فروش می‌رسد و هنوز برنامه‌ای برای فروش آن در ایالات متحده وجود ندارد. رابط کاربری Samsung Experience UI به خوبی در نمایشگر 5.7 اینچی آمولد این گوشی به ایفای نقش می‌پردازد و یک چیپست 8 هسته‌ای Exynos 8890 نیز در زیر قاب آن جای گرفته است.

نوکیا 6

Nokia 6

نوکیا 6

نوکیا 6 یک گوشی میان رده با بدنه‌ای آلومینیومی و ارزان قیمت است. این محصول که بی‌شک یکی از بهترین گوشی های معرفی شده در تابستان امسال است، از نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی پوشیده شده از گوریلا گلس 3 و چیپست اسنپدراگون 430 برخوردار است. در بخش حافظه نیز نوکیا 6 از یک رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می‌برد.

این گوشی اندرویدی حتی به ایالات متحده نیز راه پیدا کرده و با قیمت 230 دلار از طریق وب سایت آمازون به فروش می‌رسد.

رد هیدروژن وان

RED Hydrogen One

رد هیدروژن

RED، نام کمپانی مشهور سازنده برخی از بهترین دوربین‌های فیلمبرداری است که موفق به ساخت یک گوشی هوشمند 1.200 دلاری همراه با یک نمایشگر هیدروژنی شده است. فروش رد فون دور از دسترس کاربران نیست و به زودی آغاز خواهد شد. این شرکت از یک نمایشگر 5.7 اینچی همراه با نانوتکنولوژی بر روی گوشی خود استفاده کرده است که برای یکپارچگی بین محتوای سنتی 2 بعدی، محتوای چندگانه هولوگرافی، محتوای سه بعدی و بازی‌های تعاملی توسعه یافته است.

موتو ای 4

Moto E4

موتو ای 4

با قیمت 129.99 دلار برای نسخه آنلاک و 69.99 دلار برای نسخه ورایزنی، موتو ای 4 ارائه کننده امکاناتی خوب، مناسب با بودجه کم شما است. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این گوشی، دوربین خوب آن است.

البته مشخصه‌های خوب دیگری نیز در اینجا وجود دارد تا ما با استفاده از موتو ای 4 لذت ببریم. پیاده سازی نسخه‌ای از اندروید نزدیک به اندروید خام با یکپارچه سازی کوالکام به منظور ایجاد یک تجربه کاربری راحت و قابل اعتماد نیز جذابیت این گوشی را دوچندان کرده است. مالتی تسکینگ با این گوشی بسیار آسان است و با صرفه جویی در برخی امور می‌توان اپلیکیشن های حجیم را نیز به اجرا درآورد. تمامی این‌ها به کنار، یک اسکنر اثر انگشت بسیار سریع نیز بر روی این گوشی تعبیه شده است که می‌تواند امنیت شما را تامین کند.

میزو پرو 7

Meizu Pro 7

میزو پرو 7 پلاس

کمپانی چینی میزو اینک صاحب دو گوشی جدید به نام‌های میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس شده است. هر دو آن‌ها حاوی یک نمایشگر دوم در قسمت پشتی خود هستند که ایده جالبی به نظر می‌رسد. اول از همه، بگذارید این قضیه را روشن کنیم که در حال حاضر میزو گوشی‌هایش را در آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی به فروش نمی‌رساند و تنها در چین و کشورهای آسیایی می‌توانید با آن‌ها ملاقات کنید؛ بنابراین اگر تا به حال نام این شرکت را نشنیده‌اید نباید تعجب کرد.

نمایشگر دوم این گوشی از یک پنل آمولد لمسی استفاده می‌کند که کاربردهای مختلفی دارد. شما می‌توانید نوتیفیکیشن‌های دریافتی را مشاهده کرده و مدیریت کنید، موسیقی در حال پخش را کنترل کنید و یا از آن برای انداختن یک عکس سلفی همراه با دوربین اصلی گوشی‌تان استفاده کنید. میزو همچنین طیف گسترده‌ای از تصاویر پس‌زمینه سفارشی را نیز برای آن ساخته است.

دو گوشی جدید میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس از چیپست هلیو X30 مدیاتک (یکی از سریع‌ترین چیپ‌های شرکت مدیاتک)، رم 4 گیگابایتی، حافظه 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی برخوردارند.

شیائومی می 5 ایکس

Xiaomi Mi 5X

شیائومی می 5 ایکس

می 5 ایکس یک دیوایس 5.5 اینچی تمام فلزی است که از یک چیپست اسنپدراگون 625، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی قدرت می‌گیرد.

در نهایت یک باتری با ظرفیت 3080 میلی‌آمپر ساعت نیز وظیفه‌ی انرژی رسانی به گوشی را بر عهده دارد. ترکیب این باتری عظیم با چیپست کم مصرف اسنپدراگون 625، عمر باتری شگفت انگیزی را به ارمغان آورده است.

سامسونگ گلکسی جی 3 و جی 7 2017

Samsung Galaxy J3 & J7 2017

سامسونگ گلکسی جی 7 2017

سامسونگ رسما از نسخه سال 2017 گوشی‌های رده ابتدایی گلکسی جی 3 و جی 7 خود رونمایی کرد. J7 با قیمتی بین 1 میلیون الی 1 میلیون و 100 هزار تومان در ایران به فروش می‌رسد اما برادر کوچکتر آن هنوز موفق به ورود در بازار ایران نشده است.

جی 7 از یک پردازنده 8 هسته‌ای 1.6 گیگاهرتزی، رم 2 گیگابایتی و حافظه 16 گیگابایتی برخوردار است. در آن سمت نیز جی 3 از پردازنده 4 هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی، رم 1.5 گیگابایتی و حافظه 16 گیگابایتی بهره می‌برد. هر دو گوشی اجرا کننده اندروید 7 نوقا هستند.

نوآنس نئو ریلودد

NuAns Neo Reloaded

نوآنس نئو ریلودد

کمپانی ژاپنی NuAns فوریه گذشته سرانجام از پلتفرم ویندوز فون دست کشید و به سمت ساخت محصولات اندرویدی آمد. گوشی هوشمند جدید آن‌ها به نام Neo Reloaded نیز یک اسمارت فون اندرویدی است.

برخلاف گوشی های هوشمند اندرویدی معمولی، NuAns ارائه کننده فرمول متفاوتی برای مشتریان است که می‌تواند نکته امیدوارکننده‌ای در مورد این شرکت قلم‌داد شود. گوشی جدید این شرکت ارائه کننده پنل‌هایی قابل تعویض است، بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی قاب پشتی گوشی خود را تعویض کنند. البته شکل پنل‌های توسعه یافته برای این گوشی متفاوت نیست، اما برای ساخت آن‌ها از متریال‌های متفاوتی (نظیر متریالی شبیه به انواع چوب، فلز و غیره) استفاده شده است که ظاهری طبیعی به گوشی می‌بخشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اینا دیگه چیه بهترین گوشی از نظر قیمت و کارایی شیائومی می 6 و بعدش شیائومی می 5 ایکس واسه کسایی که میخوان کمتر هزینه کنن

  2. به نظرم گوشی زنفون4 که قراره 26 مرداد معرفی بشه از همه اینا بهتره?

  3. به به Samsung Galaxy Note Fan Edition بیاد بازار 100% گرفتم