نمایشگرهای لمسی درون سلولی در گلکسی اس 9

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس با نمایشگرهای لمسی درون سلولی همراه می‌شوند

شاید این خبر برای تامین‌کنندگان سوم شخص محصولات سامسونگ خبر ناامیدکننده‌ای باشد. سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد تا برای هر دو مدل از گوشی‌های گلکسی اس 9 خود از نمایشگرهای لمسی درون سلولی (in-cell) خود استفاده کند که Y-OCTA نامیده می‌شود.

Y-OCTA در واقع تکنولوژی جدیدی در ساخت پنل گوشی‌های هوشمند است. لایه لمسی با صفحه نمایش قابل انعطاف اولد به صورت یکپارچه طراحی می‌شود. بدین صورت ضخامت نمایشگر کمتر شده و هزینه‌های تولید نیز تا 30 درصد کاهش خواهد یافت.

در گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ از این فناوری استفاده شده، در حالی که گفته می‌شود در ساخت نمایشگر گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8، لایه تاچ معمولی به کار گرفته شده است؛ چراکه تامین‌کنندگان سامسونگ ظرفیت لازم برای تولید نمایشگرهای لمسی درون سلولی را نداشته‌اند.

هر دو نمایشگر 5.77 اینچی گلکسی اس 9 و 6.22 اینچی گلکسی اس 9 پلاس با تکنولوژی یک‌پارچه‌سازی لایه لمسی Y-OCTA همراه می‌شوند. سامسونگ برای تولید این پنل‌های جدید تنها از منابع داخلی خود استفاده خواهد کرد.

گفته می‌شود که واحد تولید نمایشگرهای سامسونگ در سال آینده رشد عظیمی را تجربه کرده و ظرفیت تولید از 3 تا 4 میلیون پنل در ماه که در حال حاضر انجام می‌شود، به تولید ماهانه 10 میلیون پنل خواهد رسید و جالب اینجاست که تمام فرآیندهای تولید توسط این شرکت صورت می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*