تمام شایعات گوشی آیفون 8 اپل

هرآنچه در مورد گوشی آیفون 8 اپل می‌دانیم؛ از تشخیص سه بعدی چهره تا شارژ بی‌سیم

در این مقاله قصد داریم به بررسی شایعات گوشی آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) سیستم تشخیص چهره، نمایشگر، طراحی، قیمت آن و هرآنچه در مورد‌ آیفون اولد اپل می‌دانیم بپردازیم.

به طور گسترده‌ای انتظار می‌رود اپل در ماه سپتامبر (بین شهریور و مهر 96) از آیفون‌های جدید خود رونمایی کند. در اینجا صدها گمانه زنی و گزارش در مورد آیفون بعدی اپل وجود دارد که از همه مهم‌تر باید به بازطراحی اساسی آن اشاره کرد.

فشارها نیز بر روی اپل زیاد است. امسال، دهمین سالگرد عرضه نخستین گوشی آیفون در سال 2007 است و انتظار می‌رود این کمپانی برنامه‌های بزرگی را برای سورپرایز هوادارانش در سر داشته باشد. تحلیلگران وال استریت امیدوارند آیفون جدید بتواند فروش فوق‌العاده‌ای را به دست آورد و اپل را به نخستین شرکت تجاری تریلیون دلاری معروف جهان کند. هرچند اپل خود هیچگاه در مورد محصولات آینده خود سخن نمی‌گوید، اما برخی کدها از سوی شایعات و اطلاعات به بیرون درز کرده به گوش می‌رسد که می‌توان با آن‌ها به یک جمع بندی کلی رسید. به همین بهانه، در این مقاله قصد داریم هرآنچه در مورد گوشی آیفون 8 اپل می‌دانیم را برای شما بازگو کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

  • انتظار می‌رود سه آیفون عرضه شود. یکی بازطراحی شده و دو تای دیگر نسخه‌های به روزشده آیفون 7 و آیفون 7 پلاس فعلی خواهند بود. تحلیلگران نام‌های مختلفی را برای آیفون بازطراحی شده اعلام کرده‌اند که شامل «آیفون پرو»، «آیفون ادیشن»، «آیفون اولد» و «آیفون 8» می‌شود. ما در این گزارش، بر روی نام آیفون 8 متمرکز می‌شویم.
تمام شایعات گوشی آیفون 8 اپل

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

  • گوشی آیفون 8 اپل بین سه مدل آیفون جدید در مظان توجه قرار دارد. انتظار می‌رود این مدل از نمایشگر لبه به لبه خمیده با حاشیه‌هایی به مراتب کمتر از آیفون‌های فعلی بهره‌مند خواهد بود. نمایشگر آن از تکنولوژی جدیدتری به نام OLED استفاده می‌کند که تعهد مصرف کمتر و ارائه رنگ‌های مشکی تاریک‌تر را می‌دهد.
تمام شایعات گوشی آیفون 8 اپل

این رندر، دقیقا چیزیست که طراحی به نام Martin Hajek از آیفون بعدی انتظار دارد. وی این رندر را در فضای اینترنت منتشر کرده است

  • ظاهرا اپل در تصویری که همراه با سیستم عامل اسپیکر هوشمند HomePod منتشر شده، حاشیه‌های بسیار کم گوشی آیفون 8 (نسخه بازطراحی شده آیفون) را تایید کرده است. کدنام این تصویر D22 است.

تمام شایعات گوشی آیفون 8 اپل

  • این طراحی جدید به اپل اجازه می‌دهد تا نمایشگر بیشتری را در بدنه‌ای به اندازه آیفون‌های فعلی بگنجاند.

تمام شایعات گوشی آیفون 8 اپل

  • انتظار می‌رود این نمایشگر بزرگتر از وضوح 1125×2436 پیکسل برخوردار باشد. این اطلاعات از قطعه کدهای اپل توسط تحلیلگران KGI به دست آمده است.
  • انتظار می‌رود گوشی آیفون 8 اپل از یک دوربین جلو با تشخیص سه بعدی و عملکرد مدل سازی برخوردار باشد که به کاربران اجازه می‌دهد نه تنها عکس بگیرند، بلکه آن‌ها را دستکاری کنند. این دوربین جلو برای شناسایی چهره نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت که ظاهرا جایگزین سنسور اثر انگشت تاچ آی دی می‌شود.

تمام شایعات گوشی آیفون 8 اپل

  • این همان چیزیست که کدهای اپل تایید کرده‌اند، کدهایی به نام “BiometricKit” که به قفل‌گشایی با چهره مرتبط می‌شوند.

استیو T-S : من می‌توانم گزارش‌هایی از نرم افزار هوم پاد را تایید کنم که در مورد قفل‌گشایی چهره‌ای مادون قرمز در “BiometricKit” یا هر چیز دیگر آیفون بعدی هستند.

  • دوربین پشتی نیز از لنز دوگانه عمودی، برخلاف لنز افقی آیفون 7 پلاس استفاده می‌کند.

تمام شایعات گوشی آیفون 8 اپل

  • گوشی آیفون 8 اپل همراه با طراحی لبه به لبه‌اش، ظاهرا دیگر از کلید فیزیکی هوم میزبانی نمی‌کند و آن به زیر نمایشگر گوشی خواهد رفت.
تمام شایعات گوشی آیفون 8 اپل

خداحافظ کلید هوم

  • مشخص نیست که آیا سنسور اثر انگشت به داخل نمایشگر خواهد رفت و یا قابلیت تشخیص چهره “Face ID” جایگزین آن می‌شود!
تمام شایعات گوشی آیفون 8 اپل

اپل در همین راستا شرکت فعال در تکنولوژی تشخیص چهره “Faceshift” را خریداری کرده است

  • در بخش نرم افزاری، آیفون بعدی از آی او اس 11 استفاده می‌کند که نسخه جدید نرم افزار آیفون‌ها و آیپدهای اپل است.

تمام شایعات گوشی آیفون 8 اپل

  • iOS 11 آپدیت بسیار خوبیست که از کنترل سنتر بازطراحی شده، یک رابط کاربری جدید برای اسکرین شات و بهبودهایی بزرگ برای سیری برخوردار است.

تمام شایعات گوشی آیفون 8 اپل

  • اما قابلیت‌هایی نظیر امکانات واقعیت افزوده تا به امروز در نسخه‌های پیش‌نمایش عمومی آی او اس 11 قرار داده نشده است.
تمام شایعات گوشی آیفون 8 اپل

اپل در حال حاضر واقعیت افزوده را با چیپ‌های جدید خود یکپارچه کرده است. اپلیکیشن دوربین جدید سرگرم کننده آنها نیز، اوایل امسال عرضه شد

  • شما احتمالا دیگر نیازی ندارید که آیفونتان را از طریق سیم شارژ کنید. گفته می‌شود اپل قابلیت شارژ بی‌سیم را به مدل‌هایی از آیفون خود خواهد آورد، اگر چه گفته می‌شود پد شارژ بی‌سیم آن را باید به سبک شارژر اپل واچ به صورت جداگانه خریداری کنید. در همین راستا اپل امسال به کنسرسیوم انرژی بی‌سیم پیوست که به نظر می‌رسد عزم راسخ آن‌ها در ورود به این تکنولوژی را نشان می‌دهد.

تمام شایعات گوشی آیفون 8 اپل

  • اما این آیفون بازطراحی شده چندان ارزان هم نخواهد بود. برخی از تحلیلگران گزارش داده‌اند که قیمت آن 1000 دلار یا حتی فراتر از آن است.

تمام شایعات گوشی آیفون 8 اپل

  • و احتمالا شما باید برای خرید آن کمی بیشتر صبر کنید. تحلیلگران معتقدند که بروز یک مشکل در سنسور اثر انگشت احتمالا باعث تاخیر در عرضه گوشی آیفون 8 اپل شود. این تاخیر می‌تواند از 2 ماه تا حتی بیشتر نیز ادامه پیدا کند.

تمام شایعات گوشی آیفون 8 اپل

  • برخی شایعات نشان می‌دهد iPhone 8 تنها در رنگ مشکی عرضه خواهد شد.

تمام شایعات گوشی آیفون 8 اپل

  • و مطابق آیفون 7، فاقد جک هدفون خواهد بود.

تمام شایعات گوشی آیفون 8 اپل

  • ما به زودی اطلاعات بیشتری را از آیفون بعدی اپل به دست خواهیم آورد.

تمام شایعات گوشی آیفون 8 اپل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*