آمار نصب گوگل پلی سرویس

آمار نصب گوگل پلی سرویس از مرز 5 میلیارد عبور کرد

جدیدترین آمار نصب گوگل پلی سرویس (Google Play Services) بر روی دستگاه‌های اندرویدی منتشر شد. این اپلیکیشن اندرویدی بر روی بیش از 5 میلیارد دستگاه نصب شده است.

بر روی هر دستگاه اندرویدی اعم از گوشی یا تبلت و فارغ از کارخانه سازنده آن، گوگل پلی سرویس به صورت پیش‌فرض نصب می‌شود. البته دستگاه‌های فروخته شده در چین را باید استثنا قرار دارد. در این برنامه چندین سرویس مختلف، از همگام‌سازی داده‌ها گرفته تا تعیین موقعیت جغرافیایی در برنامه‌ها، جاسازی شده‌اند و سیستم دستگاه اندرویدی برای پیش بردن کارهای خود به آن‌ها نیاز دارد.

آمار نصب گوگل پلی سرویس

اگر بتوان آن را یک برنامه خطاب کرد، بر اساس جدیدترین آمار نصب گوگل پلی سرویس بر روی دستگاه های اندرویدی، این اپلیکیشن تاکنون بیش از 5 میلیارد مرتبه نصب شده است. تاکنون هیچ برنامه‌ای نتوانسته به چنین رکوردی دست پیدا کند. اگرچه برخی از سرویس‌های موجود در آن امروز کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما همچنان نصب کل پکیج برای استفاده از یک دستگاه قدرت گرفته از اندروید لازم و ضروری است.

آمار نصب گوگل پلی سرویس در کل دنیای اندروید بی‌سابقه است

از آنجایی که گوگل می‌تواند برای این برنامه سیستمی اندروید همچون سایر اپلیکیشن‌ها آپدیت عرضه کند، دستگاه‌های قدیمی نیز خواهند توانست به ویژگی‌های نرم افزاری جدید مجهز شوند. عرضه به‌روزرسانی‌های سیستم عامل کار ساده‌ای نیست، به همین دلیل گوگل پلی سرویس کار را برای گوگل راحت کرده است. به خاطر اهمیت این برنامه برای سیستم عامل، در برخی مواقع به منظور اجرای یک برنامه خاص نیازمند دریافت جدیدترین آپدیت گوگل پلی سرویس خواهید بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*