خودروهای مازراتی

خودروهای مازراتی تا سال 2019 الکتریکی می‌شوند

گروه خودروسازی فیات کرایسلر (Fiat Chrysler Automobiles) که مالک کمپانی مازراتی است، تایید کرده که تمامی خودروهای مازراتی تا سال 2019 با نیروی الکتریکی رانده خواهند شد.

البته این جمله بدان معنا نیست که همه ماشین‌های تولید شده توسط مازراتی تمام الکتریکی می‌شوند، این کار به زمانی طولانی نیازمند است. این جمله در واقع این موضوع را بیان می‌کند که این خوردوها از سال 2019 به نوعی از نیروی الکتریکی استفاده خواهند کرد.

این خبر از سوی مدیر ارشد اجرایی کمپانی خودروسازی فیات کرایسلر، سرجیو مارکیونه (Sergio Marchionne) تایید شده است. سرجیو در یک کنفرانس تلفنی با سرمایه‌گذاران گفت که مازراتی با این کار منجر به فشار بیشتر بر روی فیات کرایسلر برای حرکت به سمت نیروی محرکه الکتریکی است.

بیش از نیمی از تمامی خوردوهایی که توسط برندهای تحت سیطره فیات کرایسلر اتوموبیلز (FCA) تا سال 2022 به نحوی از نیروی الکتریکی استفاده خواهند کرد. برخی از برندهایی که تحت اختیار این غول خودروسازی است شامل آلفا رومئو، کرایسلر، فیات و داج است.

اولین خودرویی که به عنوان یک مدل الکتریکی از کمپانی مازراتی وارد بازار خواهد شد، کانسپت آلفیری (Alfieri) است که در سال 2020 وارد بازار خودرو خواهد شد. طرح مفهومی آلفیری در سال 2014 در نمایشگاه اتومبیل ژنو به روی صحنه رفت.

کمپانی مازراتی همچنین به دنبال عرضه خودروهایی هیبریدی به مانند مدل لوانته است که در کلاس SUV قرار دارد. این خودرو به احتمال زیاد دارای یک پیشرانه هیبریدی خواهد بود.

مارکیونه همچنین گفت که مازراتی قصد دارد تا بعد از آنکه دو مدل جدید خود را توسعه داد همه سرمایه‌گذاری‌های خود را به سمت تولید نیروی محرکه الکتریکی روان کند. باید دید که این کمپانی در سال‌های آتی، چگونه با محصولات الکتریکی خود وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*