مهمترین معیار شما برای انتخاب اپراتور تلفن همراه چیست؟ (نظرسنجی)

مهمترین معیار شما برای انتخاب اپراتور تلفن همراه چیست؛ سرعت، قیمت یا پوشش شبکه؟ (نظرسنجی)

انتخاب اپراتور تلفن همراه یکی از اولین چالش‌هایی‌ست که هنگام ورود به دنیای دیجیتال با آن مواجه هستیم. معیار شما برای انتخاب اپراتور موبایل چیست؛ سرعت، قیمت یا پوشش شبکه؟

این روزها با ورود نسل چهارم شبکه تلفن همراه در کشور و تلاش اپراتورهای خدمات‌رسان موبایلی جهت سبقت گرفتن از سایر شرکت‌ها، فضایی رقابتی‌تر از گذشته را به وجود آورده است. اما ورود تکنولوژی‌های جدید همیشه به‌صرفه نیست؛ سرعت بالای 4G و 4.5G در کنار قیمت بالای اینترنت در کشور باعث شده تا بسیاری از کاربران علی‌رغم رضایت از این افزایش سرعت، دل خوشی از هزینه‌های گزاف پرداختی نداشته باشند.

مهمترین معیار شما برای انتخاب اپراتور تلفن همراه چیست؟ (نظرسنجی)

در حال حاضر، سه اپراتور مهم تلفن همراه در ایران (ایرانسل، رایتل و همراه اول) به آخرین فناوری‌های روز دنیا در زمینه ارایه اینترنت موبایل مجهز هستند. با این حال، ضعف‌هایی نیز در زمینه زیرساخت و پهنای باند مشاهده می‌شود که امید است در آینده با تمهیدات لازم پوشانده شوند. از سوی دیگر، خبرهایی نیز از تلاش شرکت‌های ارایه‌دهنده اینترنت موبایل برای ورود نسل پنجم شبکه تلفن همراه (5G) به کشور شنیده شده که با این اوصاف، نیاز است تا به طور جدی، راهکارهایی برای کاهش هزینه‌های مصرف اینترنت کاربران اندیشیده شود.

همانطور که احتمالا می‌دانید، به تازگی طرح اینترنت نامحدود در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات کشور به تصویب رسیده که علی‌رغم اشکالات فراوانی که بر آن وارد است، کورسوی روشنی به سمت استفاده از اینترنت باکیفیت محسوب می‌شود. علاوه بر این، مدتی‌ست که چند اپراتور تلفن همراه طرح‌هایی با عنوان طرح‌های تشویقی عرضه کرده و بسته‌هایی گاه به‌صرفه را به کاربران پیشنهاد می‌دهند.

همه این موارد زمینه‌ای بود تا از شما بخواهیم مهمترین معیار خود را در انتخاب اپراتور تلفن همراه بیان کنید. سرعت، پوشش مناسب یا قیمت؛ انتخاب شما کدام است؟

در نظرسنجی امروز گجت نیوز شرکت کرده و به گزینه مورد نظر خود رای دهید. دلیل این انتخاب چیست؟ آن را در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. درود
    من در حال حاضر همراه اول دارم و از سرعتش هم خیلی راضیم! البته تو شهر ما خرم آباد همراه اول عالی هست بقیه شهرها رو نمیدونم،رایتل هم کیفیت بسیار خوبی داره! اما از ایرانسل به هیج وجه راضی نیستم! علتش هم کیفیت پایین هست! 4G ایرانسل توشهرما از 13 مگابیت بیشتر نمیره! همش تبلیغات دروغ می کنه! با این قراردادی که همراه اول بانوکیا بست مطمئن باشید آینده درخشان تری خواهد داشت،آمار ترابرد هم برید ببینید کاملا مشخص هست مردم به بی کیفیتی ایرانسل پی بردن

  2. نداشتن امکان انتخاب دیگر . از بی پدر تو را پدر میخوانم . اگه انتخاب دیگری بود شاید اونا وگرنه اینل که هستن مالی نیستن . اخه با 4G بازی ایرانی کوییز باز نمی شه . خنده داره . نه

  3. پوشش مناسب ازهمه مهمتر هست.

  4. بخدا ادم وقتی نت کشورای دیگرو میبینه حسرت میخوره.اه چی بگم…

  5. هدف از نظرسنجی اینه که بدونیم کدومش معیار مهمتری هست. وگرنه بله؛ هر سه معیارهای مهمی هستن و نبود هر کدوم باعث ایجاد اختلال میشه.

  6. پوشش شبکه وقیمت و سرعت باید خوب باشه هر کدوم از این ها مشکل داشته باشه ضعف کلی میاره

  7. این سه مورد هر سه تاش مکمل همدیگه ست. هر کدوم از اپراتورها یکی شو داشته باشه اون دوتا دیگه نه بدرد نمیخوره

  8. آینده ی خوبی برای رایتل رقم خواهد خورد

  9. ایرانسل دایمی خوبه . هم پوشش هم قیمت و هم سرعت اینترنت