با اپلیکیشن اکسین چنل ، زبان انگلیسی را در مدتی کوتاه یاد بگیرید

یکی از بهترین روش‌های یادگیری زبان خارجه، استفاده از اپلیکیشن های آموزش زبان است. اپلیکیشن اکسین چنل یکی از این برنامه‌های کاربردی است که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.

یکی از دغدغه‌های اصلی همه ما، یادگیری زبان‌های خارجی به خصوص زبان انگلیسی است. برخی افراد برای پیشرفت شغلی و فردی خود، زبان را یاد می‌گیرند و بعضی‌ها هم برای سفر و مهاجرت به کشورهای دیگر به دنبال آموختن زبان هستند. روش‌های مختلفی برای یادگیری زبان خارجی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کلاس‌ها و فیلم‌های آموزشی و اپلیکیشن‌های تعاملی آموزش زبان اشاره کرد.

بسیاری از افراد که به دنبال یادگیری زبان هستند، وقت کافی برای حضور در کلاس‌های آموزشی را ندارند. همچنین از دیگر مشکلات و دغدغه‌های علاقه‌مندان به آموختن زبان می‌توان به مسافت طولانی برای رسیدن به کلاس و هزینه‌های قابل توجه کلاس‌ها اشاره کرد. به این ترتیب، راه حل جذاب و مقرون‌به‌صرفه برای آموزش زبان، استفاده از روش‌های ارزان‌قیمتی خواهد بود که در مدتی کوتاه و به صورت غیر حضوری نتیجه‌بخش باشند.

استفاده از برنامه‌های کاربردی یا اپلیکیشن های آموزش زبان، یکی از بهترین روش‌های یادگیری زبان های خارجی است که می‌تواند بر تمامی محدودیت‌های مذکور غلبه کند. در این مطلب قصد داریم اپلیکشن اکسین چنل را به عنوان یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن‌های این حوزه معرفی کنیم.

معرفی اپلیکیشن اکسین چنل ؛ خودآموز تعاملی زبان انگلیسی

قطعا اکسین چنل یکی از بهترین اپلیکیشن‌های کاربردی آموزش زبان انگلیسی است. این اپلیکیشن می‌تواند کلاس درس جذابی را به خانه یا محل کار شما بیاورد. سهولت استفاده، از ویژگی‌های بارز این اپلیکیشن محسوب می‌شود و برای شروع یادگیری زبان انگلیسی کافیست در یکی از دوره‌های سه ماهه، شش ماهه و یا یک ساله اکسین چنل ثبت نام کنید. پس از آن، دروس یادگیری زبان به صورت ویدیوهای تدریس شده توسط استادهای بین‌المللی و به همراه تمرین‌های متنوع مرتبط با مباحث مطرح شده، در هر کجا و هر زمانی در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

اپلیکیشن اکسین چنل

علاقه‌مندان به یادگیری زبان می‌توانند به کمک اپلیکیشن اکسین چنل ، هر سطح از زبان انگلیسی را بر اساس متد انجمن آموزش اروپا در مدت شش ماه پشت سر بگذارند. علاوه بر آن، این اپلیکیشن دارای قابلیت تغییر سطح آموزشی نیز بوده و راهنمای فارسی استفاده از آن به صورت جامع در داخل اپلیکشن وجود دارد.

اپلیکیشن اکسین چنلهم‌اکنون نسخه آموزش زبان انگلیسی اپلیکیشن اکسین چنل با استقبال بسیار خوب کاربران فارسی‌زبان مواجه شده و در حال حاضر بیش از 1 میلیون و 700 هزار نفر از آن استفاده می‌کنند. اکسین چنل اعلام کرد که نسخه‌های آموزش زبان‌های فرانسوی، آلمانی و کردی نیز در آینده نزدیک به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

شما در صورت تمایل می‌تواند اپلیکیشن اکسین چنل را از طریق لینک‌های زیر برای گوشی‌های آیفون و اندرویدی دریافت کنید.

لینک دانلود نسخه آی او اس

لینک دانلود نسخه اندروید

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام امیدوارم به گفته شما در سه ماه بتونم زبان رو کامل یاد بگیرم کلاسهای زیادی رفتم ولی موفق نشد امیدوارم موفقیتم رو با شما تجربه کنم