یو اس بی همه کاره Mobile C50

یو اس بی همه کاره Mobile C50 سیلیکون پاور از چندین نسخه این استاندارد پشتیبانی می‌کند

یو اس بی همه کاره Mobile C50 جدیدترین محصول سیلیکون پاور است. با استفاده از این USB دارای چند خروجی از حمل چندین کابل مختلف بی‌نیاز خواهید شد.

در گذشته کابل‌های یو اس بی دو طرفه بسیار زیادی یافت می‌شدند. به عنوان نمونه، برخی از آن‌ها در یک طرف خود دارای یو اس بی نسخه A بوده و در طرفی دیگر، به یک یو اس بی نسخه C مجهز شده بودند. برخی دیگر برای پشتیبانی از دستگاه‌های اندرویدی، در یک طرف خود از میکرو یو اس بی استفاده می‌کردند. همچنین در بعضی از کابل‌ها، به منظور پشتیبانی از دستگاه‌های جدید اپل، پورت لایتنینگ مشاهده می‌شد.

خوشبختانه شرکت سیلیکون پاور دست به کار شد و با ارائه یو اس بی همه کاره Mobile C50 ، چندین نسخه مختلف از این استاندارد را در قالب یک وسیله کوچک تجمیع کرد. این USB همه کاره ابعاد بسیار کوچکی داشته و از نسخه‌های B ،A و C پشتیبانی می‌کند.

یو اس بی همه کاره Mobile C50

ممکن است کاربران درباره میزان پایداری یک کانکتور یکپارچه یو اس بی نسخه A و میکرو یو اس بی کمی تردید داشته باشند، اما سیلیکون پاور وعده داده یو اس بی همه کاره Mobile C50 بسیار پایدار خواهد بود. یکی از مهمترین ویژگی‌های این وسیله، مقاومت آن در برابر نفوذ گرد و غبار و همچنین آب است، علاوه بر اینکه توانایی بالایی برای مقاومت در برابر دماهای بالا دارد. با این حال، شرکت سازنده این محصول را با 5 سال گارانتی روانه بازارها خواهد کرد.

از آنجایی که در برخی دستگاه‌های همراه مخصوصا لپ تاپ‌ها، جابه‌جایی بین یو اس بی نسخه A و یو اس بی نسخه C به صورتی نامنظم در حال انجام است، داشتن یک درایو کوچک به اندازه Mobile C50 بسیار کاربردی به نظر می‌رسد. به این ترتیب، حین خرید یک لپ تاپ جدید دیگر بابت پورت‌های پشتیبانی‌کننده آن نگرانی وجود نخواهد داشت.

تنوع نسخه‌های یو اس بی همه کاره Mobile C50

یو اس بی همه کاره سیلیکون پاور در سه نسخه 32 گیگابایتی، 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری درباره قیمت و زمان عرضه این محصصول در دسترس نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*