جیپ رانگلر 2018

اطلاعات و تصاویر جدیدی از جیپ رانگلر 2018 منتشر شد

به تازگی تصاویر و اطلاعات جدیدی در مورد جیپ رانگلر 2018 (Jeep Wrangler) منتشر شده است. به احتمال زیاد این خودرو در نمایشگاه خودرو لس آنجلس رونمایی می‌شود.

پس از ملاقات محرمانه‌ای که اخیرا میان شرکت فیات کرایسلر و برخی از نمایندگی‌های اصلی و شاخص جیپ برگزار شد، اطلاعات جدیدی در مورد رانگلر 2018 منتشر شد که از جمله آن می‌توان به آپشن‌های قوای محرکه اشاره کرد. بر اساس خبرهای اعلام شده توسط مسئولان این شرکت خودروسازی، نسل جدید جیپ رانگلر در نمایشگاه خودرو لس آنجلس رونمایی می‌شود و احتمالا اولین نسخه‌های آن در ماه دسامبر سال جاری وارد نمایندگی‌های این خودروساز آمریکایی خواهد شد.

جیپ رانگلر 2018

جیپ رانگلر 2018 به پیشرانه 2 لیتری توربوی بنزینی مجهز خواهد بود و این پیشرانه به صورت استاندارد به گیربکس اتوماتیک متصل می‌شود. همچنین یک پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری پنتاستار توسط شرکت جیپ ارائه خواهد شد که این پیشرانه نیز با گیربکس‌های دستی و اتوماتیک قابل سفارش خواهد بود. علاوه بر این‌ها، یک پیشرانه دیزلی هم از اواخر سال 2019 در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

جیپ رانگلر 2018

برخی از ویژگی‌های جیپ رانگلر 2018

طبق اخباری که تاکنون منتشر شده، جیپ رانگلر 2018 دارای ویژگی‌هایی مانند سقف سخت با عملکرد برقی، سیستم استارت و استاپ در مدل‌های مجهز به پیشرانه 3.6 لیتری، لاستیک‌های 33 اینچی برای مدل‌های روبیکان و فاصله بیشتر بین محورها برای مدل‌های چهار درب است.

جیپ رانگلر 2018

لیست رنگ‌های جیپ رانگلر جدید نیز هنوز تایید نشده اما گفته می‌شود این خودرو با رنگ‌های سفید، مشکی، کریستال گرانیت، نقره‌ای، آبی، نارنجی، قرمز و زرد روانه بازار خواهد شد. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که بیشتر قطعات افترمارکتی نسل فعلی رانگلر برای نسل جدید هم همخوانی خواهند داشت و می‌توان این قطعات را بر روی رانگلر 2018 نیز به کار برد.

جیپ رانگلر 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*