مشخصات فنی گلکسی اس 8 اکتیو

مشخصات فنی گلکسی اس 8 اکتیو پیش از معرفی رسمی لو رفت

ساعاتی پیش مشخصات فنی گلکسی اس 8 اکتیو (Samsung Galaxy S8 Active) به عنوان نسخه مقاوم پرچمدار سامسونگ، به صورت کامل لو رفت.

اطلاعات جدید از مشخصات فنی گلکسی اس 8 اکتیو ، شایعات قبلی را تایید می‌کنند

بنابر اسلایدهای لو رفته از گوشی جدید سامسونگ، گلکسی اس 8 اکتیو همانند نسخه استاندارد این گوشی، به صفحه نمایشی 5.8 اینچی، سوپر آمولد و +QHD با نسبت تصویر 18.5:9 تجهیز خواهد شد و محافظ گوریلا گلس 5 نیز از آن در برابر خط و خش محافظت خواهد کرد. به علاوه، تراشه اسنپدراگون 835 در کنار 4 گیگابایت رم، مسئولیت مدیریت اطلاعات در این گوشی هوشمند را بر عهده دارد. از دیگر ویژگی‌های گلکسی S8 اکتیو نیز می‌توان به 64 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی، باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از سیستم شارژ سریع و اندروید 7.0 نوقا اشاره کرد. همچنین این گوشی با وزن بالای 208.09 گرم و ابعاد 152.15 در 74.93 در 9.91 میلی‌متری تولید خواهد شد.

مشخصات فنی گلکسی اس 8 اکتیو

گلکسی اس 8 اکتیو به لطف گواهی “MIL-STD-810G” مقاومت بالایی در برابر شوک، سقوط از ارتفاع و تغییرات شدید آب و هوایی داشته و همانند پرچمداران فعلی سامسونگ، به واسطه گواهی IP68 در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم است. سازندگان با استفاده از دوربین گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در نسخه اکتیو این اسمارت فون ها، امکان ثبت تصاویر با بالاترین کیفیت ممکن را فراهم کرده‌اند. به همین جهت، احتمالا در این گوشی جدید نیز از سنسوری 12 مگاپیکسلی برای بخش پشتی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7، تکنولوژی “Dual-Pixel”، فوکوس خودکار تشخیص فاز، تثبیت‌کننده نوری تصاویر (OIS) و قابلیت فیلم‌برداری 4K استفاده خواهد شد. دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی این گوشی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7، فوکوس خودکار و قابلیت فیلم‌برداری QHD نیز مسئول ثبت تصاویر سلفی است.

اتصالات گلکسی S8 اکتیو شامل بلوتوث 5.1، وای فای، ان اف سی، MST (برای سیستم پرداخت سامسونگ پی)، GPS و A-GPS و همین‌طور گلوناس می‌شوند. خوشبختانه، کلید فیزیکی مخصوص دستیار صوتی بیکسبی نیز در این گوشی تعبیه شده است. هرچند، هنوز مشخص نشده که کاربران مطابق با سلیقه خود، امکان شخصی‌سازی آن را دارند یا نه. سال گذشته، گلکسی اس 7 اکتیو با کلیدی مخصوص به نام “Active Key” در اختیار کاربران قرار گرفته بود که کاربران می‌توانستند عملکرد آن را در حالت‌های مختلف همچون فشردن کوتاه‌مدت، فشردن طولانی‌مدت و دوبار پشت سر هم تعیین کنند.

انتظار می‌رود این گوشی قدرتمند در دو رنگ خاکستری (Meteor Gray) و طلایی (Titanium Gold) و از طریق اپراتور AT&T به فروش رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تانک زیبا و بی رقیب وارد میشود