اپلیکیشن واتس اپ

اپلیکیشن واتس اپ روزانه 1 میلیارد کاربر فعال دارد

کمپانی واتس اپ (تحت مالکیت فیس بوک) امروز رسما اعلام کرد که اپلیکیشن واتس اپ (WhatsApp) صاحب روزانه 1 میلیارد کاربر فعال شده است تا از آن به عنوان یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها یاد کنیم.

 

همواره وقتی حرف از اپلیکیشن‌های پیام رسان به میان می‌آید، نام واتس اپ جزو اولین گزینه‌هایی است که به ذهن ما می‌رسد. شکی نیست که میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان از این برنامه برای ارتباط با دوستان و اقوام خود استفاده می‌کنند، اما برایمان سوال است که چه تعدادی از کاربران استفاده از واتس اپ را به سایر پیام رسان‌ها ترجیح می‌دهند؟

اپلیکیشن واتس اپ

کمپانی واتس اپ فیس بوک امروز رسما اعلام کرد اپلیکیشن پیام رسان آن‌ها صاحب روزانه 1 میلیارد کاربر فعال شده است. علاوه بر این به صورت ماهانه نیز 1 میلیارد و 300 هزار کاربر ماهانه به صورت فعالانه از اپلیکیشن واتس اپ استفاده می‌کنند. علاوه بر این‌ها اطلاعات جالب دیگری نیز از این برنامه به دست آمده است. هر روز 55 میلیارد پیام از طریق این برنامه ارسال می‌شود و 4.5 میلیارد عکس نیز بین کاربران جابجا می‌شود. اما به راستی میزان ویدیوهای ارسالی چقدر است؟ می‌خواهید حدسی بزنید؟

تبدیل شدن به یک اپلیکیشن پیام رسان جهانی و یکی از سردمداران این حوزه، مستلزم آن است که برنامه شما از زبان‌های مختلفی پشتیبانی کرده و کاربران مختلفی از سراسر جهان را تحت پوشش خود قرار دهد. واتس اپ اینک از 60 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند. جان کوم (Jan Koum) بنیانگذار واتس اپ همچنین اعلام کرده است که در آینده‌ای نزدیک قابلیت‌های سودمندی به این اپلیکیشن اضافه خواهند شد. وی می‌گوید:

اینکه اشتراک گذاری عکس‌ها و فیلم‌های شخصی، اتصال از طریق تماس‌های ویدیویی و یا مطلع نگه داشتن دوستان خود به صورت روزانه از حال و هوای خود از طریق واتس اپ چیزی هرگز ساده نیست. ما بی‌تردید فروتن بوده‌ایم که بسیاری از مردم از این قابلیت‌های جدید با یکدیگر از طریق یک راه ویژه استفاده می‌کنند. همانطور که ما رسیدن به این مرحله از فعالیت خود را جشن می‌گیریم، متعهد می‌شویم که برای لذت هرچه بیشتر کاربران، درحالی که سادگی و امنیت مورد انتظارشان را نیز تامین می‌کنیم، ویژگی‌های مفیدتری را نیز ارائه خواهیم کرد. ممنون از حمایت شما – جان کوم (Jan Koum) بنیانگذار واتس اپ

این آمار و ارقام در حالی منتشر می‌شود واتس اپ موفق شده در بین اپلیکیشن‌های محبوب نزد نوجوانان نظیر اسنپ چت سربلند بیرون آید تا از آن برای پیام‌های صوتی، تماس‌ها، ارسال عکس‌ها و ویدیوهای خود استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*