زمان عرضه پرچمدار سال 2017 اپل

انتشار جدیدترین شایعات پیرامون زمان معرفی پرچمدار سال 2017 اپل

زمان معرفی پرچمدار سال 2017 اپل بر اساس شایعات جدید مشخص شده است. اکنون بهتر و دقیق‌تر می‌توان زمان رونمایی آیفون 8 را تخمین زد.

تا چندی پیش، شایعات زیادی درباره مشخصات فنی و نحوه طراحی پرچمدار بعدی اپل شنیده و بعد از دیدن تعداد زیادی رندر، حتی جدیدترین ماکت آیفون 8 را نیز مشاهده کردیم که بیشترین شباهت را به گوشی موبایل آتی اپل داشت. اکنون مدتی است بیشتر شایعات پیرامون زمان عرضه آیفون 8 مطرح می‌شوند.

بر اساس جدیدترین شایعات زمان عرضه پرچمدار سال 2017 اپل ، برخلاف شایعات پیشین به جای ماه نوامبر (آذر)، در سپتامبر (مهر) خواهد بود. این تصمیم کاملا منطقی به نظر می‌رسد. حجم بالای شایعات، تصاویر و ویدیوهای منتشر شده پیرامون آیفون 8 کاربران را شدیدا تشنه گوشی موبایل آتی اپل کرده است، به همین دلیل بیش از حد منتظر نگه داشتن آن‌ها عملی منطقی نیست.

زمان معرفی پرچمدار سال 2017 اپل

زمان معرفی پرچمدار سال 2017 اپل مانند روال سال‌های گذشته خواهد بود

Mac Otakara روز گذشته و بر اساس اخبار به دست آمده از زنجیره تامین اپل در آسیا اعلام کرد زمان عرضه پرچمدار سال 2017 اپل همانند روال سابق در پاییز سال جاری و در ماه سپتامبر خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود شرکت با تاخیری بسیار کم، آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس را نیز معرفی کند. با این حال، کمتر کاربرانی انتظار این دو گوشی موبایل را کشیده و اغلب چشم انتظار معرفی آیفون 8 هستند. مدتی قبل، زمان معرفی آیفون 8 اپل پانزدهم شهریور ماه اعلام شد که با وجود قرار داشتن در ماه سپتامبر، کمی شایعات کنونی را نقض می‌کند.

به جز زمان عرضه، اطلاعات جدیدی درباره ظاهر این مدل نیز منتشر شده است. متاسفانه رنگ حاشیه‌های پنل جلویی آیفون 8 این بار فقط مشکی خواهد بود. آیفون 7 و آیفون 7 پلاس دارای یک گزینه رنگ بسیار زیبا هستند که حاشیه‌های جلویی آن رنگ سفید دارد. هنوز مشخص نیست چرا اپل باید چنین گزینه رنگی را حذف کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*