یوفوی تغییر شکل دهنده

انتشار چندین ویدیو از یک یوفوی تغییر شکل دهنده در انگلستان

گزارش های بسیار از یک شی ناشناس در آسمان انگلستان، سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت. شما را به تماشای 5 ویدیو از این یوفوی تغییر شکل دهنده دعوت می‌کنیم.

همه چیز از گزارش‌های متعدد ساکنین شهرستان کورنوال (Cornwall) در انگلستان آغاز شد! حضور یک یوفوی تغییر شکل دهنده در آسمان، سر و صدای بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد و به سرعت تصاویر و ویدیوهای مربوط به آن بین کاربران دست به دست می‌شد. بحث در مورد این یوفوی تغییر شکل دهنده ، در نوع خود بسیار جذاب بود و کاربران مختلف از سراسر دنیا به گفتگو درباره آن پرداخت.

آیا یوفوها واقعی هستند؟ این یکی از محبوب‌ترین سوال‌های قرن بیست و یکم است. گروهی از افراد به یقین ادعا می‌کنند که موجودات فضایی در گوشه و کنار دنیا حضور داشته و گاهی می‌تواند حتی اثراتی از آنان را نیز در زمین مشاهده کرد! مانند سایر پرونده‌های این چنینی، این بار نیز مردمان ساکن شهرستان کورنوال از ظاهار شدن یک شی ناشناس در آسمان بریتانیا خبر داده‌اند که به هیچ روشی نمی‌توان علت آن را توضیح داد.

با توجه به اینکه هنوز ما انسان‌ها به شواهدی قطعی از وجود موجودات فضایی دست نیافته‌ایم، به نظر می‌رسد که قضاوت زودهنگام در مورد این پدیده و نسبت دادن آن به بیگانگان اشتباه باشد. اما سوال اینجاست که اگر این بیگانگان نیستند، پس ساکنین شهرستان کورنوال، مشاهده چه چیزی را گزارش داده‌اند؟ بر اساس گزارشات موجود، مردمان این منطقه از مشاهده اشیای درخشان در حوالی این شهر خبر داده‌اند.

ناظران، مشاهده یک شی عجیب و غریب در آسمان را گزارش کرده‌اند که ظاهری سیاه‌رنگ داشت و دائما در حال تغییر دادن شکل خود بود! این یوفوی عجیب و غریب، الگویی دایره‌ای شکل را مرتبا تکرار می‌کرد و در تمامی لحظات در آسمان معلق بود.

از آنجا که امروزه همه افراد یک دستگاه هوشمند را با خود به همراه دارند، ویدیوهای متعددی از این پدیده ثبت و ضبط شد و سریعا به شبکه‌های اجتماعی رسید.

یک موج‌سوار دریایی در حال تفریح در دریای این منطقه، از وجود این شی عجیب و غریب مطلع شد. اما این تنها مورد مربوط به این گزارش نیست؛ مردی دیگر در ساحل دریایی نیز موفق شد چنین یوفویی را در آسمان مشاهده کند. او با مراجعه به صفحات اجتماعی، به دنبال گزارشات مشابه با این پدیده می‌گشت: یک شی پرنده با قابلیت تغییر شکل و اندازه!

تعداد دیگری از افراد نیز در همین روز موفق شدند این شی ناشناس پرنده را مشاهده کنند، حتی مردی در حین رانندگی توانست از این پدیده عکس و فیلم تهیه کند. ویدیوی منتشر شده از این پدیده، یک شی عجیب و غریب را نشان می‌دهد که دائما شکل خود را تغییر می‌دهد و به اشکال مختلفی ظاهر می‌گردد. این مرد با انتشار این تصویر در حساب شخصی خود اظهار کرد:

آیا ما با پرواز یک سفینه فضایی ناشناس سر و کار داریم؟

با پایان این روز، تعداد دیگری از مردن نیز توانستند این شی عجیب و غریب را در روز بعد نیز مشاهده کنند! افراد با مشاهده این پدیده، سریعا عکس و فیلم‌های به ثبت رسیده خود را با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ یوفوی کورنوال به اشتراک می‌گذاشتند.

همچنین فرد دیگری با نام ترودی هولدن (Trudi Holden) توانست یک ویدیوی واضح از نمای نزدیک را در حساب کاربری توییتر خود به اشتراک بگذارد:

مشاهده این یوفوی تغییر شکل دهنده تا پایان روز بعد نیز ادامه داشت. مردم از واقعیت امر بی‌اطلاع بودند و سر و صدای بسیاری در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده بود.

با وجود اینکه بسیاری از افراد تصور می‌کردند که این یوفوی تغییر شکل دهنده متعلق به موجودات فرازمینی است، پست توییتری پروژه عدن (Eden Project) به عنوان بزرگ‌ترین گلخانه سراسر جهان، توجه‌ها را به خود جلب کرد:

شی سیاه رنگ و عجیب و غریب مشاهده شده در آسمان، به عنوان بخشی از جذابیت‌های برنامه «ماجراجویی جدید در فضا» (New Journey into Space) از سوی موسسان باغ عدن پیاده‌سازی شد.

یوفوی تغییر شکل دهنده

در ادامه نظر شما را به 3 ویدیوی دیگر از این یوفوی تغییر شکل دهنده که توسط کاربران در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است، جلب میکنیم :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

18 دیدگاه

  1. دسته های میلونی پرندگان بطور غریزی میتوانند در حال پرواز شکل معینی را بسازند.

  2. دیروز یک جسم نورانی با رنگ سفیذ تو اصفهان دیدم اول گمانه زنی کردم هواپیما باشه اما جهت حرمت سرعت حرکت متناوب عدم ایجاد دود بنزین در پس خود و بی حرکت بودن در لحظاتی شک بنده ازینکه هواپیما باشه برطرف کرد و در پایان در لحطه ای ناپدید شد در اون ساعت ابری در اون نقطه از آسمان هم نبود

  3. ما جهان سومیها رو چه به یوفو
    اگر به چشم خود هم ببینیم باز باور نمیکنیم
    ولی خرافاتهای چند هزار سال پیش رو خوب کردن تو مخمون.

  4. بابا جان این یه دسته سار در حال پرواز هستش
    هر کسی که پرواز این پرنده ها رو دیده باشه به سادگی متوجه این مسله میشه، سار ها در دسته های چند صد تایی تا چند هزار تایی در آسمان پرواز میکنند و شکلهای مختلفی را بوجود می آمورند.
    متاسفانه امروزه مردم اونقدر سر در موبایل دارند که به هیچ یک از وقایع طبیعی اطرافشان توجه نمیکنند و وقتی اتفاقی چنین چیزی را میبینند آن را به یوفو و … نسبت میدن

    • شما مسائلو خیلی ساده میگیری
      اون یه دسته سار نیست چون وقتی به طور کامل سیاه میشه شکلی شبیه بالون درست میشه و این اتفاق چند بار میوفته و اون تقارن و شکل ثابتش نمیتونه کار چند تا پرنده باشه
      توی ویدیوی دوم هم به وضوح میشه این موضوع رو فهمید

  5. من به چشم خودم سه بار بشقاب پرنده دیدم حالا خیلیا فکر میکنن دروغه کسایی مثل من که دیده باشن زیاده

  6. به راستی حقیقت این یوفوها چی هست ؟ چرا تمام ملت های جهان از گفتن حقیقت این اجسام سر باز می زنند؟ چرا با وجود این همه مدرک و عکس و کلیپ ، دست به انکار می زنند ؟ این ها فرازمینی هستند یا نوعی تکنولوژی پیشرفته ساخت بشر ؟ کدام را باور کنیم ؟؟؟؟

    • دوست عزیز به نظز من این ها ساخت دست بشر هست، نا مرئی شدن تو آسمون از نظر دید چشمی چیز خاصی نیست به چند تا دوربین نیاز داره و اینکه بدنه اون جسم پرنده صفحه نمایش باشه، حتی PL-۱۰ تانک که توسط آمریکا ساخته شده تقریبا این ویژگی رو داره در مورد رادار ها هم امروزه پهپاد های زیادی ساخته شدن که رادار گریز هستن، پس تکنولوژی اون هم هست، در ضمن به نظر من پشت این قضیه احتمالا دولت آمریکا هست و اهداف خاصی رو دنبال میکنه، شاید ترسوندن مردم و شاید فروش تجهیزات بیشتر، چون این سیاست اصلی امریکاست. مثلا کشور های عربی منطقه خلیج فارس رو از ایران و داعش میترسونه بعد میلیارد ها دلار تجهیزات بهشون میفروشه. در ضمن اگه اینها واقعا موجود فضایی بودن نیازی به جلب توجه ندارن میان کارشون رو میکنن و میرن و نیازی ه رنگ به رنگ شدن ندارن. همینطوری که دیده میشه این جسم دو تا هدف داره: یکی اینکه نشون بده توانایی نامرئی شدن از دید چشم رو داره و دیگری اینکه میخواد دیده بشه و جلب توجه بکنه چون جلوه نوری داره.به نظر من اگه موجود فضایی هم در کار باشه کاری با ما ندارن چون همونطوری که میدونیم و در قران هم هست جن ها وجود دارن و تو زمین هم زندگی میکنن ولی کار با ما ندارن. متاسفانه این انسانها هستن که در زندگی سایر مخلوقات دخالت میکنن البته اونایی که بهشون دسترسی دارن و البته این دخالت در جهت منفی هست.
      موفق باشید

      • البته حرف های شما کاملا درست و متین است ، ولی نباید مبحث جن ها و فضایی ها رو با هم یکی دونست !

        • دوست عزیز اگ هم موجودات فضایی وجود داشته باشن معلوم نیست بد باشن، اگه این چیز ها روبه حساب فضایی ها بنویسیم معلوم میشه که به کار ما کاری ندارن میان کارشون رو میکنن و میرن این ما هستیم که به دنبال اون ها هستیم و در پی فیلم و عکس، البته اگه این فیلم و اون شی پرنده مربوط به موجودات فضاییی باشه. مثال زدم گفتم جن ها هم هستن ولی کاری به کار ما ندارن. اگه موجود فضایی ای هم وجود داشته باشه از دو حالت خارج نیست 1- از ما خبری نداره و یا خبرداره و تا به حال پا به زمین نذاشته و یا نتونسته بذاره 2- یا اینکه اومدن و کاری به کار ما نداشتن و ندارن(اگه این همه فیلم و عکسی که تو اینترنت هست رو قبول کنیم و مربوط به فضایی ها بدونیم،این نشون میده که اومدن و اصلا کاری به کار ما ندارن. البته در پست قبلی گفتن من این چیز ها رو مربوط به امریکا و متحدانش میدونم)

  7. با دیدن این تصاویر اولین برداشت من این بود که این جسم قابلیت نامرئی شدن و استتار کامل داره ولی سیستم مربوطه اش دچار اشکال شده درست کار نمی‌کنه . !

  8. واقعا عالیه و خیلی زیبا.کاش در آینده نزدیک به دیدارمون بیان
    توضیحات در مورد یه سیاره و تمدن دیگه می‌تونه خیلی جذاب باشه.فقط کاش هدفشون جنگ و تسخیر زمین نباشه
    با این همه تصاویر و فیلم امکان فیک بودن وجود ندارد

  9. خیلی واضح دارن اعلام وجود میکنن :))
    این یوفو ها یکی یکی میان حاضر میزنن دوباره میرن 😐

  10. احتمالا این یوفوها تجسسی هستند و فاقد سرنشین باشند