آیفون 8

تولید آیفون‌ های جدید آغاز شد؛ عرضه آیفون 8 تاخیر نخواهد داشت

افشاگر معروف، بنجامین گسکین (Benjamin Geskin)، در توییتی جدید اعلام کرد اپل در حال حاضر تولید آزمایشی آ‌یفون‌های 7 اس، 7 اس پلاس و آیفون 8 را آغاز کرده است و قرار نیست تاخیری در عرضه آیفون 8 وجود داشته باشد.

شایعات در مورد نسل بعدی آیفون که اواخر امسال معرفی خواهد شد، نشان می‌دهد که آیفون 8 قرار نیست براساس برنامه اپل عرضه شود و با توجه به موانع تولید، عرضه این نسخه با کمی تاخیر مواجه خواهد شد؛ اما در حال حاضر بنجامین گسکین با بیان اینکه تولید آزمایشی آیفون‌های جدید آغاز شده است، شایعه به تعویق افتادن عرضه‌ی آیفون 8 را رد کرده است.

بر اساس توییت گسکین، تولید آزمایشی هر سه مدل مورد انتظار امسال در کارخانه فاکس‌کان (Foxconn) شهر ژنگژاو با تولید 200 واحد در روز آغاز شده است، اما در توییت دیگری که توسط این افشاگر منتشر شد، ادعای ادغام تاچ آی‌دی با نمایشگر مطرح‌شده است. بر اساس گفته‌ی وی، اپل احتمالا توانسته به تکنولوژی یکپارچه‌سازی سنسور و نمایشگر دست یابد. شایان به ذکر است که این توییت به طور قطعی این مسئله را تایید یا رد نکرده و از کلمه‌ی شاید برای اعلام وجود چنین قابلیتی استفاده کرده است.

آیفون 8به تازگی شایعاتی منتشر شدند که ادعا دارند قیمت هرکدام از آیفون های جدید اپل چیزی حدود 1100 دلار خواهد بود، اما تاریخ دقیق انتشار آن هنوز مورد بحث است. برخی بر این باورند که با توجه به ادغام شدن سنسور اثر انگشت و نمایشگر و همچنین استفاده از نمایشگر اولد در جدیدترین پرچمدار اپل، تولید انبوه آن تا پایان امسال منطقی نخواهد بود و از این رو، عرضه اولیه آیفون 8 در ماه سپتامبر، در تعداد بسیار محدودی صورت خواهد گرفت.

از عواملی که باعث تاخیر تولید انبوه آیفون 8 شده‌اند، می‌توان به مشکلات اپل در تامین پنل صفحه نمایش اولد اشاره کرد. همچنین گفته می‌شود مشکلات نرم‌افزاری به وجود آمده که اپل را برای عرضه آیفون‌ جدید در ماه سپتامبر به‌ زحمت انداخته است. در کنار همه‌ی اینها، برخی قابلیت‌های جدید مانند شارژ بی‌سیم و قابلیت تشخیص چهره نیز وجود دارند که در عرضه اولیه آیفون جدید غیر فعال خواهند بود و اپل قرار است با عرضه به‌روزرسانی iOS 11 آن‌ها را در دسترس قرار دهد.

با اینکه اظهارات موجود از سوی منبعی رسمی منتشرنشده‌اند، اما می‌توان امید داشت که اپل در حال حل مشکلات است. در هر صورت، انتظار می‌رود خط تولید محصولات جدید اپل اواخر امسال شروع به کار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*