مسابقات رالی جاده ابریشم 2017

مسابقات رالی جاده ابریشم 2017 : مجموعه‌ای از جذاب‌ترین تصاویر مرحله پایانی

به دنبال اعلام نتایج مسابقات رالی جاده ابریشم 2017 ، مجموعه‌ای از جذاب‌ترین عکس‌های این مسابقه را آماده کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

بعد از تقریبا 10 هزار کیلومتر (6214 مایل) رانندگی و رقابت سخت در روسیه، قزاقستان و چین، سرانجام نتایج اولیه این مسابقات جذاب و نفس‌گیر مشخص شد.

امسال، پژو با دو خودروی قدرتمند 3008DKR و 3008DKR Maxi عملکرد بسیار خوبی در رالی جاده ابریشم داشت. سباستین لوب (Sebastien Loeb) با حضور در این مسابقه، سرعت و اطمینان‌پذیری بالای خودروی DKR Maxi را با عبور از مناطق سخت و ناهموار جاده ابریشم ثابت کرد. هرچند، یک تصادف کوچک باعث شد تا او فرصت قهرمانی را از دست دهد. در واقع این خوردو قابل تعمیر بود؛ اما آسیب دیدن مچ دست چپ لوئب، نگه داشتن فرمان را ناممکن می‌کرد.

خوشبختانه در تیم پژو، سیریل دسپرس (Cyril Despres) به سرعت کار را در دست گرفت و جای خالی لوب را پر کرد. او این رالی را تنها در زمان 41 ساعت و 46 دقیقه به پایان رساند؛ بیش از یک ساعت زودتر از کریستین لاویل (Christian Lavieille)، راننده فرانسوی تیم “BAIC Motor”. وی هان (Wei Han) نیز با هفت دقیقه فاصله از لاویل، در جایگاه سوم قرار گرفت.

مسابقات رالی جاده ابریشم 2017

در کلاس کامیون‌ها، تیم «کاماز» جایگاه قبلی خود را حفظ کرد و راننده این تیم، دیمیتری سوتکینوف (Dmitry Sotkinov) با خودروی 980 اسب بخاری (731 کیلوواتی) Master 43509، این مسیر را در 43 ساعت و 45 دقیقه به پایان رساند. رقابت با تیم کاماز در این مسابقات بسیار دشوار بود و آنتون شیبالوف (Anton Shibalov) با شش دقیقه تاخیر، در جایگاه دوم قرار گرفت. ایرات ماردیف (Airat Mardeev) نیز با 17 دقیقه فاصله از شیبالوف، سوم شد.

اگرچه باران سنگین باعث لغو مرحله پایانی شد، اما آب و هوای بد نمی‌تواند زیبایی رالی جاده ابریشم را مخفی کند. به علاوه، شاید این رقابت‌ها به اندازه رالی داکار شناخته‌شده نباشد، ولی این موضوع زمان زیادی طول نخواهید کشید. مسابقات رالی جاده ابریشم سابقه تاریخی بسیار جذابی داشته و موضوع برجسته آن، پوشش آنلاین هوشمندانه است.

مسابقات رالی جاده ابریشم 2017

همه تصاویری که در ادامه آماده کرده‌ایم، توسط برگزارکنندگان این رالی تهیه شده‌اند. وب‌سایت مسابقات نیز با پوشش زنده، عمکلرد فوق‌العاده‌ای داشت. علاقه‌مندان می‌توانستند با مراجعه به وب‌سایت رسمی به صورت لحظه‌ای در جریان مسابقه قرار گرفته و تمام اطلاعات جزئی همچون سرعت و عملکرد هر خودرو در هر بازه زمانی را بررسی کنند. چنین تلاشی می‌تواند گامی بزرگ برای این مسابقات و طرفداران آن باشد.

گالری تصاویر مسابقات رالی جاده ابریشم 2017

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*