عکس های جدید اپل آیفون 8

عکس های جدید اپل آیفون 8 منتشر شد؛ این شما و این پرچم دار 2017 اپل

کمپانی “Nodus” با انتشار عکس های جدید اپل آیفون 8 (Apple iPhone 8)، اطلاعاتی جذاب از جمله قیمت و طراحی نهایی این گوشی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

زمانی که به تاریخ معرفی یک گوشی هوشمند محبوب نزدیک می‌شویم، شرکت‌های فعال در زمینه تولید وسایل جانبی با انتشار تصاویر مفهومی از آنها همراه با قاب‌های محافظ، به تبلیغ برند خود می‌پردازند. در بهترین حالت، این تصاویر رندر بر اساس اطلاعات و طرح‌های شماتیک موجود طراحی شده و شایعات و حدس و گمان افراد مختلف کمتر در خلق آنها دخیل است. در این صورت، احتمالا چنین طرح‌هایی به نسخه واقعی این محصولات نزدیک خواهد بود. Nodus نیز یکی از همین شرکت‌هاست که با تولید قاب‌های محافظ لوکس، به شهرت رسیده است.

اگر این تصاویر صحت داشته باشند، سازندگان از حاشیه 4 میلی‌متری در اطراف پنل 5.8 اینچی آیفون 8 استفاده کرده‌اند تا در صورت لمس ناخواسته، فرمان جدیدی انجام نشود. سازندگان با جدا کردن بخش بالایی نمایشگر، سنسورهای فیزیکی و دوربین‌های اصلی را در آن قرار داده و بخش‌های کناری این قسمت که جزو پنل اولد اصلی محسوب می‌شود، اطلاعات دیگر همچون باتری، سیگنال آنتن و بیشتر را نمایش می‌دهند. اعلان‌ها و دیگر اطلاعات نیز به بخش پایینی، کنار دکمه‌های درون صفحه‌ای و جایی که با عنوان “function area” شناخته می‌شود، منتقل خواهند شد.

عکس های جدید اپل آیفون 8

کلید پاور بزرگ‌تر، اسپیکرهای استریو و پورت لایتنینگ، از دیگر موارد قابل مشاهده در این تصاویر هستند. به علاوه، سازندگان از وجود دوربین دوگانه در بخش پشتی نیز خبر داده‌اند، اما هنوز محل دقیق سنسور یا لنزهای آن را نمی‌دانند. به نظر می‌رسد از باتری L شکل که شایعه شده ظرفیت باتری آیفون 8 را نسبت به آیفون 7 بیشتر می‌کند هم در این گوشی استفاده شده است.

مورد آخر که شاید بیش از هر چیز دیگری برای کاربران اهمیت داشته باشد، قیمت آیفون 8 است. بنابر اطلاعات منتشر شده، قیمت پایه گوشی جدید اپل بین 1100 تا 1200 دلار خواهد بود که با توجه به ظرفیت حافظه داخلی، این میزان متغیر است. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید آیفون 8 را تماشا کنید.

عکس های جدید اپل آیفون 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. سلام من الان ایفون ٧ بلاس ١٢٨ گیگ دارم اقا این گوشی مفتی گرونه صد شرف به سامسونگ اپل نظر من باید شرکتش جمع یشه بره والا سامسونگ عالیه

  2. توی عکس ها سوتی دادن
    خب اولین و دومین عکس گوشی از جهت بالا و پایین نشون داده
    جالب اینجاست عکس زمینه هردو مثل هم دیگه دریک جهت
    😐

  3. ایفون وقتی تازه وارد بازار میشه گرونه ولی کمکم قیمتش میاد پایین و کمتر از 3000000 تومن نمیشه حداقل تا سه سال اول.درنهایت میشه گفت ایفون گوشی گرانی است اما قدرت خوبی داره.

  4. اگر دوست متعصب داریم ناراحت نشهااا
    ولی اصلا از قیافش خوشم نیومد
    اینهمه سرو صدا
    بنظرم سری قبلیاش با این که حاشیهاش بیشتر بود
    ولی شیکتر بودن

  5. ظاهرش خیلی بهتر از ایفون هفته پنج سال دیگه که ایفون 12 اومد این ارزون میشه میخرمش 🙂

  6. اگه همین باشه بیاد ایران پول یه پراید رو باید بدی همون اول که میاد
    چون آیفون 7 که اومده بود همون اولا 11 12 میلیون قیمت داشت … این بیاد دیگه هیچی

    • شما جو نگیرتت خبری نیست
      وقتی پول نداری بیجا میکنی نظر هم مدید
      امسال شماها قیمتها رو بالا میبرن

      • من بهت لایک دادم اونم برای جمله اخرت. ولی این حرف غلطه هر کی آیفون داره پولداره. خیلیا پول ماشین خریدن رو ندارن. یا حتی پول اجاره خونه 50 متریرو ول ایفون دستشونه.خیلیا رو اینجوری میشناسم.

      • مودب باش پسر خوب نظر دادن واسه همه آزاد هست.

      • چی میگی برا خودت بچه جون؟
        من مث تو بی عقل نیستم بخوام انقد پول یه گوشی هزینه کنم …. انقد هزینه دارم من که اصلا فکرم به خرید گوشی نمیرسه
        اتفاقا پول دارم خوبشم دارم خب اما پولمو درست خرج میکنم
        یه چیزی میخوای بگی اول توو دهنت مزه مز کن بعد بده بیرون … رو هوا تهمت نزن به کسی …. بعدشم نظر دادن آزاده و به شما مربوط نیست که من چی میگم

        • ولی هرکی ایفون بخره دیگه نمیتونه با گوشی دیگه ای کارکنه چون از خیلی جهات مختلف از گوشی های دیگه سره!! واسه همینم هست ک قیمتش گرونه و ب نظر من اگه شما میخوای درست خرج کنی پس بهتره جنس خوب هم بخری و در غیر این صورت پولتو بیهوده خرج کردی !!!
          ی ضرب المثل انگلیسی هست ک میگه ما انقد پولدار نیسیم ک جنس بی کیفیت بخریم!!

          • واقعا متعجبم از بعضی حرفها،من که یبار ایفون گرفتم به هفت پشتم بس شد دیگم حاضر نیستم پول بابت این اشغالا بدم،ایفون یعنی تبلیغات کذب،دروغ،طرفدارای متعصبی که نه کیفیت ساخت سرشون میشه نه از تکنولوژی چیزی حالیشونه

          • ما انقدر فقیر نیستیم که جنس با کیفیت بخریم این به اون در✋️?

        • ولی هرکی ایفون بخره دیگه نمیتونه با گوشی دیگه ای کارکنه چون از خیلی جهات مختلف از گوشی های دیگه سره!! واسه همینم هست ک قیمتش گرونه و ب نظر من اگه شما میخوای درست خرج کنی پس بهتره جنس خوب هم بخری و در غیر این صورت پولتو بیهوده خرج کردی !!!
          ی ضرب المثل انگلیسی هست ک میگه ما انقد پولدار نیسیم ک جنس بی کیفیت بخریم!!

          • کاربر محترم AZAD
            حذف شما درسته خب … من خودم الان آیفون 7 پلاس 128 دارم
            اما حرف من اینه … گوشی های اپل وقتی همون اول کار که وارد بازار ایران میشه خریدنش خریت هست چون چند برابر گرونتر از قیمت اصلی هستش …. من حرفم اینه اما متوجه نشد کسی … امیدوارم اینبار موضوع رو گرفته باشید