نوشتن بیوگرافی در تلگرام

نوشتن بیوگرافی در تلگرام ؛ قابلیت جدید نسخه 4.2 پیام‌رسان محبوب

امکان نوشتن بیوگرافی در تلگرام (Bio) قابلیت جدیدی است که در نسخه 4.2 این پیام رسان اضافه شده است. در ادامه روش نوشتن شرح حال در تلگرام را بررسی می‌کنیم.

اخیرا آپدیت جدید تلگرام 4.2 منتشر شده که دو قابلیت بسیار مهم و جدید را در دل خود دارد. نخستین قابلیت جدید تلگرام، امکان نوشتن یک بیوگرافی مختصر از خود در پروفایل کاربری است. به این ترتیب، به جز شماره موبایل و نام کاربری، یک بخش جدید نیز به پروفایل اضافه خواهد شد. از این پس، حین ارسال لینک حساب کاربری خود در تلگرام برای دیگران، در صورت نوشتن شرح حال از قبل، این نوشته نیز به نمایش در خواهد آمد.

نوشتن بیوگرافی در تلگرام

روش نوشتن بیوگرافی در تلگرام

با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه از سمت چپ به راست و یا لمس آیکون همبرگری شکل، منوی اپلیکیشن را باز کرده و سپس گزینه Settings را لمس کنید. اگر آپدیت اخیر را دریافت کرده باشید، باید یک گزینه جدید با عنوان Bio در زیر نام کاربری به نمایش در آمده باشد. بر روی این قسمت ضربه بزنید تا به آن وارد شوید.

نوشتن بیوگرافی در تلگرام

نوشتن بیوگرافی در تلگرام از نظر تعداد کاراکتر دارای محدودیت بوده و سقف تعداد کاراکترهای مجاز 70 مورد است. همانطور که در بخش توضیحات نوشته شده، هر کاربری که وارد پروفایل کاربری شما شود، توضیحات این بخش را مشاهده خواهد کرد.

در تلگرام، اگر یک کاربر شماره موبایل شما را به صورت ذخیره شده داشته باشد، با ورود به پروفایل کاربری این شماره را در کنار نام کاربری مشاهده خواهد کرد. اگر فقط نام کاربری خود را در اختیار یک کاربر قرار داده باشید، با ورود به پروفایل شماره، موبایل نمایان نبوده و فقط نام کاربری نمایش داده می‌شود. سایر کاربران همانند کسانی که با شما غریبه بوده و فقط یک هم‌گروهی محسوب می‌شوند، فقط نام کاربری را مشاهده خواهند کرد. بیوگرافی تلگرام نیز به همین شیوه به تمامی کاربران نمایش داده خواهد شد.

در ادامه تیک گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کنید.

نوشتن بیوگرافی در تلگرام

کار تمام است. همواره، با دنبال کردن همین مراحل می‌توانید شرح حال تلگرام خود را تغییر دهید. یکی از مزیت‌های این بخش، قابل لمس شدن لینک‌هایی است که در آن قرار می‌دهید.

نوشتن بیوگرافی در تلگرام

با افزوده شدن این قابلیت‌ها، تلگرام روز به روز بیشتر شبیه به یک شبکه اجتماعی کامل می‌شود. البته، مدت‌هاست کاربران آن را به همین چشم دیده و تلگرام را به عنوان یک پیام‌رسان موبایل ساده نمی‌شناسند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*