ال جی وی 20

تصویری از قاب پشتی گوشی هوشمند ال جی وی 30 به بیرون درز کرد

گوشی هوشمند ال جی وی 30 (LG V30) در تاریخ 31 آگوست (9 شهریور ماه) در رویدادی که در نمایشگاه ifa 2017 برگزار خواهد شد، معرفی می‌شود.

قبل از این رویداد رونمایی، تصویری از قاب پشتی گوشی هوشمند ال جی وی 30 در فضای مجازی خودنمایی کرد. تصویر به اشتراک گذاشته شده حاوی نکته مهمی بوده که باعث ایجاد اختلاف نظر درباره واقعی بودن آن شده است. این نکته مربوط به لوگوی ال جی است که در پایین قاب حک شده است.

قاب پشتی گوشی هوشمند ال جی وی 30

طراحی این لوگو کاملا متفاوت از آن چیزی است که پیش از این نشان داده شده بود. در خبرهای قبلی در پایین پنل پشتی گوشی هوشمند ال جی V30 علامت “V30” قرار گرفته بود و در این تصویر نام خود LG به عنوان لوگو نقش بسته است.

قاب پشتی گوشی هوشمند ال جی وی 30

با وجود تفاوت در لوگو، دیگر ویژگی‌های شایعه شده درباره این اسمارت فون با این تصویر نیز تطابق دارد. برش‌های ایجاد شده برای دوربین دوگانه، فلش LED و دیگر سنسورها در این تصویر به وضوح دیده می‌شود. همچنین، محل قرارگیری سنسور اثر انگشت نیز مشخص است. اما انتظار می‌رود که گوشی هوشمند ال جی وی 30 با ماژولی در قاب پشتی که مربوط به قابلیت شارژ بی‌سیم است، رخ نشان دهد.

گفته می‌شود که این دستگاه قدرت خود را از پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام که با 4 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود، معرفی شده و وجود گواهینامه IP68 مقاومت آن را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تضمین کند.

با وجود تفاوتی که در طراحی لوگوی پشت این گوشی در این تصویر جدید با شایعات قبلی منتشر شده وجود دارد، ما نمی‌توانیم درباره جعلی بودن آن اظهار نظر کنیم. شاید این کمپانی سازنده گوشی‌های هوشمند کره‌ای بنا به دلایلی تصمیم به تغییر در درج لوگوی قاب پشتی این دستگاه گرفته است. هنوز هیچ چیزی به طور کامل توسط منابع معتبر تایید نشده است، پس این خبر را در حد و اندازه یک شایعه بدانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*