تبلت انعطاف پذیر لنوو Folio

تبلت انعطاف پذیر لنوو Folio با قابلیت تبدیل به فبلت را در این ویدیو تماشا کنید

لنوو با نمایش تبلت انعطاف پذیر لنوو Folio در نمایشگاه Tech World 2017، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه را به خود جلب کرد.

سال گذشته و در نمایشگاه Tech World 2016، لنوو با نمایش محصولات انعطاف پذیر، چشم‌اندازی از برنامه‌های آینده خود را پیش روی علاقه‌مندان قرار داد. اگر به یاد داشته باشید، یکی از فعالان یوتیوب به نام مگان مک کارتی (Meghan McCarthy) با خم کردن یک موبایل انعطاف پذیر، آن را همانند یک ساعت هوشمند روی دست خود قرار داد. به علاوه، او تبلتی انعطاف پذیر را هم تا کرد و آن را مثل فبلت کنار گوش خود گرفت تا یک تماس صوتی را شبیه‌سازی کند.

حالا امسال باز هم شاهد رونمایی تبلت انعطاف پذیر لنوو Folio توسط این کمپانی بزرگ چینی هستیم که صفحه نمایش آن با رزولوشن 1440×1920، از اندازه 5.5 اینچ به 7.8 اینچ و برعکس می‌رسد. به علاوه، این دستگاه به تراشه قدیمی اسنپدراگون 800، سیم کارت داخلی (e-SIM) و اندروید 7.0 تجهیز شده است. فراموش نکنید تبلت انعطاف پذیر لنوو Folio فعلا یک طرح مفهومی بوده و پیش از تولید انبوه آن، شاهد برخی تغییرات از جمله استفاده از سخت افزار قوی‌تر خواهیم بود.

دو سال پیاپی است که ما تبلت مفهومی لنوو را در این نمایشگاه ملاقات کنیم. به همین جهت، شاید سال آینده زمان آن رسیده باشد تا سازندگان تولید انبوه تبلت انعطاف پذیر Folio را آغاز کنند.

ویدیوی نمایش تبلت انعطاف پذیر لنوو Folio

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*