یوفوی سیگاری شکل

پرواز یوفوی سیگاری شکل در نزدیکی پایگاه محرمانه ارتش آمریکا

اخیرا رسانه‌ها از پرواز یوفوی سیگاری شکل در نزدیکی پایگاه محرمانه ارتش آمریکا خبر داده‌اند. این شی ناشناس پرنده، مدتی بعد در آسمان ناپدید شده است!

سال‌هاست که نظریه‌پردازان توطئه بر این باورند که دولت آمریکا طی اقداماتی محرمانه، با موجودات فضایی در ارتباط بوده و از تکنولوژی‌های آنان به طور مخفیانه بهره می‌برد. به عقیده آنان، بیگانگان از زمین ملاقات کرده و هم اکنون نیز تعدادی از آنان در سیاره ما حضور دارند. اخیرا گزارش مربوط به یوفوی سیگاری شکل در نزدیکی پایگاه محرمانه ارتش آمریکا، سر و صدای بسیاری را در میان علاقه‌مندان به پا کرده است.

این شی ناشناس پرنده با ظاهری سیگاری شکل در آسمان ظاهر و ناگهان ناپدید شد! همین رویداد عجیب و غریب باعث شد که موج عظیمی از سوالات در این باره مطرح شوند. یوفولوژیست‌ها بر این باورند که این شی ناشناس پرنده همزمان با گشوده شدن کرمچاله‌ای فضایی در آسمان ظاهر گشته و سپس به کمک همین کرمچاله مجددا ناپدید شده است.

با اولین گزارشات رسمی از پرواز یوفوی سیگاری شکل در نزدیکی پایگاه محرمانه ارتش آمریکا، سازمان همه‌جانبه یوفو (MUFON) بررسی این پرونده را در دستور کار خود قرار داد.

اولین شاهد این ماجرا، فردی ناشناس از مسکیت، نوادا (Mesquite, Nevada) بود که گزارش رسمی آن را به سازمان MUFON ارائه کرد. در اظهارات او آمده است که این یوفوی سیگاری شکل از ابعاد دیگری از جهان وارد آسمان این ایالت شد و مدتی بعد نیز به کمک همین کرمچاله ناپدید گشت. او همچنین اظهار کرد که این یوفوی سیگاری شکل پس از آزمایشات جت‌های جنگنده در پایگاه نیروی هوایی نلیس (Nellis Air Force Base) در آسمان ظاهر شد و افراد بسیار زیادی موفق به مشاهده آن شدند.

نظریه‌پردازان توطئه بر این باورند که پایگاه نیروی هوایی نلیس درست همان منطقه‌ای است که دولت آمریکا تحقیقات محرمانه خود را بر روی تکنولوژی‌های  فرازمینی‌ها انجام می‌دهد. به عقیده آنان، تعدادی از فرازمینی‌ های قدبلند سفید (Tall Whites) در زمین حضور یافته و در این پایگاه با نیروی هوایی ارتش آمریکا همکاری می‌کنند. بیگانگان در ازای دریافت برخی منابع زمینی، تکنولوژی‌های خود را در اختیار نیروی هوایی ارتش آمریکا قرار می‌دهند.

یوفوی سیگاری شکل

شاهد عینی این ماجرا در این باره می‌گوید که آغاز این رویداد به ساعت 08:17 بعدظهر برمی‌گردد. او در خانه تلویزیون تماشا می‌کرد و دخترش در بیرون از خانه با دوستان خود در حال بازی بود. در این زمان، رویدادهای عجیب و غریبی رخ می‌دهند که شرح دقیقی از آنان را در زیر می‌خوانید:

در حال تماشای تلویزیون بودم که سر صدای بسیاری در خارج از خانه به راه افتاد. با مراجعه به بیرون، متوجه شدم که یک هواپیمای جنگنده در بالای آپارتمان قرار دارد. حتی می‌شد شعله آتش خارج شده از قسمت انتهایی این جت را به دلیل نزدیک بودن بسیار به سطح زمین مشاهده کرد. این رویداد تا 45 دقیقه به طول انجامید و 2 جت جنگنده در آن حضور داشتند. سر و صدای این آزمایش یا مانور به قدری زیاد بود که ده‌ها نفر از ساکنین به بیرون آمده و به تماشای آن پرداختند. بعد از مدتی این جت‌ها به سمت پایگاه رفتند و همه چیز به حالت طبیعی خود بازگشت.

بعد از این رویداد بود که صدای یکی از همسایه‌ها توجه مرا به خود جلب کرد. او با صدای بلند از وجود یک شی عجیب و غریب خبر می‌داد که هیچ شباهتی به اجسام زمینی نداشت! این شی ناشناس پرنده در بالای یک ساختمان سه طبقه‌ای قرار داشت که همانند یک لوله طولانی و بلند به نظر می‌رسید.

طول این لوله طولانی و درخشان در حدود 20 متر بود. اندازه این لوله بزرگ به گونه‌ای بود که می‌شد یک ساختمان سه طبقه را بر روی آن قرار داد و جا به جا کرد! این شی ناشناس به سمت من در حرکت بود و در نهایت با یک چرخش ناپدید شد. من حدس می‌زنم که در این زمان کرمچاله‌ای در آسمان ظاهر گشت و این یوفوی سیگاری شکل را ناپدید ساخت.

سازمان MUFON سعی دارد این پرونده را با بررسی اظهارات سایر افراد حاضر در این رویداد به یک جمع‌بندی نهایی برساند. یکی از کارشناسان در این باره می‌گوید که این یوفوی سیگاری شکل احتمالا به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی منحصر به فرد قادر به نامرئی ساختن خویش بوده و ممکن است با بهره‌گیری از ویژگی‌های نوری، خود را از دید دیگران پنهان سازد.

اشیای ناشناس پرنده یا یوفو در اشکال گوناگونی از سوی بسیاری مشاهده شده‌اند، از جمله معروف‌ترین آنان می‌توان به یوفوی سیگاری شکل، مثلثی شکل، بشقاب پرنده‌های فضایی و … اشاره کرد. نظر شما در این باره چیست؟ آیا سرنشینان این شی ناشناس از ابعاد دیگری از جهان به ملاقات ما زمینیان آمده بودند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

20 دیدگاه

  1. من این شی سیگاری شکل رو با نزدیک دیدم قضیه تابستان سال ۱۳۷۸ بود دو الی سه روز پشت سر هم این شی رو از فاصله ی خیلی نزدیک و در ارتفاع حدودا ۷ متری دیدیم البته بغیر این شی دو شی دیگر دقیقا شبیه به بشقاب در ارتفاع خیلی بلند اسمان قابل روئیت بودند یکی رنگ مشکی ، اون یکی سفید ،فکر کنم این شی توسط یکی از اون دو شی هدایت میشد رنگ شی سیگاری زغالی بود.

  2. دوستان عزیز شواهد و مدارک بسیاری از وجود و دخالت فرازمینی ها در شکل گیری ما و تمدن بشریت وجود داره. بسیاری ار مجسمه های کلیساها، نقش نگاره های اهرام مصر، هوپی ها، اشکال نازکا، مجسمه های باستانی مایاها، الواح گلی و خطوط کشف شده روی سنگها در تمدن مایا، کتاب ماهاماراتا هندی ها، اسناد کشف شده بحرالمیت و … این موارد که مربوط به آمریکا نمیشه اینا مال هزاران سال پیش هست .لطفا قبل از هر اظهار نظری حداقل یه تحقیقاتی بکنید

  3. خیلی از دوستان … بهتره بگم که تمام دوستان در اینجور مواقع فقط به صحت یا عدم صحت ماجرا توجه میکنن بجز چند نظر کم که تو کل سایت دیدم.
    ایا تا بحال پیش خودتون به کلیت ماجرا فکر کردید؟
    چرا این بیگانگان فقط با امریکایی ها در ارتباط اند؟ چرا سفینشون اونجا سقوط میکنه(حادثه رازول)؟چرا اونجا ؟؟
    خوب میدونم الان میخواید یچی برا نقض این سوالا بگید. ولی اگه یک نگاه عمیق به این حوادث داشته باشید میتونید بفهمید مهمترین حادثه یا بهتره بگم تنها حادثه معتبر(از نظر اونا)رازوله ولی چرا باید سفینه این موجودات سقوط کنه اونم تو امریکا ؟ ولی حدود صد سال بعدش تو ایران با دو جنگنده و خدا میدونه چه چیزهای دیگه ای از کار نمیفته یعنی اوانام مثل انسانا که یه زمانی تلوزیون یا حتی رادیو براشون باور نکردنی بود الان چه چیزهایی خارق العاده که اختراع نشده هستن؟ یعنی تو این چند سال یهو اینقدر پیشرفت میکنن جوری که اول سقوط میکردن ولی چندی بعدش با برترین تکنولوژی های روز هم اب تو دلشون هم تکون نمیخوره(ارجاعتون میدم به حادثه سال 55 تهران که اونم یه دلیل محکمی برا وجود یوفو هاست از نظر غربیا و خیلی از مردم جهان اگر که بدونید) کاملا غلطه چون خودشون میگن که زمان مصریان باستان و قبل از اون هم بودند چند هزار سال پیش پس نمیشه گفت تو این یه صده اینقدر پیشرفت کردن بلکه از قدیم پیشرفته بودن مگه نه؟؟(کسایی که موجودات پیشرفته فضایی رو قبول دارن جواب بدن)
    خوب این مسائل رو به ذهنتون بسپارید تا اینجا
    اینو تو پرانتز باز میگم بعد بریم سر بحث اصلی اونجا به درد میخوره. شما اگه فیلمای غربی درمورد فضاییارو دیده باشید میدونید شباهت بی حد اونارو با چیزایی که مردم میگن ببینید چه از نظر خود موجودات چه ابزار.
    خوب بریم سر بحث خودمون زمانی که امریکا وجود فضاییارو به ذهن مردم اورد و یجورایی تلقین کرد اگر واقعا به ماجرا بر اساس منطق نگاه کنید یه دلیل داشته برا این حوادث اتفاقات فیلمها و… ترسوندن مردم و جا انداختن فضاییها بین افکار عمومی شاید بگید برای چی اینکارو کنه مگه دلش درد میکنه؟
    نه دلش درد نمیکنه هدفش اینه که مجامع بین الملل عموم مردم(کم نیستن ادمایی که از فضاییا میترسن) و غیره بهش اجازه بدن به سلاح های پیشرفته برای به اصطلاح جنگ با فضاییا دست پیدا کنه و کسی جلوشو نگیره دلیل ترسشم تلیقینیه که بالا بهش اشاره کردم با استفاده از فیلماش و حوادثشو باقی چیزاشه مثل زمانی که یه پدر مادر بخوان بچشونو بترسونن تا به حرفشون گوش بده بهش میگن اگه شیطونی کنی فلانی میکشت یا چیزای دیگه که باش اشنایی دارید البته پدر و مادر برا مثال زدن این شغالای کثیف درست نیست.
    بخام این ماجرارو باز کنم خودش یه سخنرانی خیلی چیزارو نمیگم چون اینجا نمیشه و خیلی طولانیه اما در کل این رو بگم که اقا به ناسا و یا دیگر سازمانای اینجوری اعتماد نکنید اکثر اینام وسیله دست همین شغالان و هر حرفی زدن به راحتی قبول نکنید.
    خیلی چیزا از چیزی که شما فکر میکنید صد و هشتاد درجه فرق داره فقط با یکم تعقل میتونید بفهمیدشون نمیخام خستتون کنم ولی اینقد راحت هرچی میشه نگید اره هزارو یک دلیل که چه به صورت محسوس چه علنی بهتون فهموندن نیارید (امیدوارم بدتون نیاد) هی میخام تموم کنم نظرو ولی نمیتونم اینو بدونید با تلقین کردن یچیز با فیلم اهنگ داستان و اینا بدون اینکه بفهمید خیلی چیزا عوض میشه از تفکر و رفتار بگیر تا هزار چیز دیگه .
    نکته اخر من به هیچ وجه من الوجوه منکر وجود فرازمینیها نیستم ولی نه بصورتی که همه تصور میکنن بلکه بصورت ساده ویا جور دیگه ولی نه در اون حد پیشرفته .
    ببینید این متن رو که خوندین چن صدم درصد حتی تفکرتون عوض شده نسبت به این موجودات و سیاستای امریکا حالا حساب کنید یه عمری یه کشوری داره هرچیز که میخواد به خورد مردم میده از رسانه های قوی تا سازمانای مهم و …
    وفقط تعقل تعقل تعقل جستجو جستجو جستجو تفکر تفکر تفکر

  4. ما انسانها انقدر خود خواهیم که فکر میکنیم تنها موجودات هوشمند جهانیم و من معتقدم که قبل از پیدایش زمین
    حیات در کهکشانهای دیگر وجود داشته و به تکنولژیهایی
    دست پیدا کردند که از ذهن ما زمینیها خارج هست و تعداد و نوعشان هم زیاد و هر کدام از نقاط مختلفی برا تحقیقات به
    زمین هم می آیند.

  5. با توجه به تاریکی شب میتونه یه بادکنک بزرگ باشه که توسط هواپیما در آسمان رها شده ومثل تشک بادی خودکار بادمیشه
    این دید مثل این میمونه که از کرمچاله گذر کرده و بازهم باتوجه به تاریکی شب بهو بادش خالی میشه انگار به درون کرمچاله برگشته.البته من منکر وجود یوفو نیستم اما باور نمیکنم انقدر تابلو بیاد وبره .این یه ژست نظامیه

  6. بنظر من اینها ایندگان ما هستن ک ب بعد چهار دست پیدا کردن و تونستن در آن سفر کنند

  7. سیگار شکل بهتر از سیگاری شکله 😀

  8. این چیزایی که مرتب به اسم یوفو و فرازمینی در سایتها اورده میشه در واقع نمودی از وجود اجنه است که همراه ما در زمین زندگی میکنند منتهی در بعد چهارم و گاه و بیگاه در اثر تلاقی بعد سوم و چهارم ما هم درک میکنیم

  9. تمام اجسامی که در طول تاریخ اخیر در عصر جدید به عنوان یوفو دیده شده اثر آزمایشات نیروهای پایگاه آمریکائی موسوم به جی یو آر هستند

  10. والا چی بگیم . امریکا با بیگانگان همکاری میکنه ؟ پس اگه اینطوره چرا در برابر برخی کشورهای زیر جهان سوم یاغی کم میاره . یا در برابر روسیه و چین !!

  11. shoma agar video ye makkinon ro bebinid mifahmid ke ufo ye sigary shekl vojood dare…..

  12. خخخ این چه پایگاه محرمانه ای هست که همه ازش خبر دارن

  13. احتمال داره ساخته خود امریکا باشه که محرمانه تولید میشه