گوشی آیفون 8

8 ویژگی جذاب در گوشی آیفون 8 که طرفداران اپل را مجذوب خود خواهد کرد

بسیاری از کاربران برای رونمایی از گوشی آیفون 8 اپل لحظه شماری می‌کنند، اما این همه انتظار برای چیست؟ گفته می‌شود که این گوشی هوشمند از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار خواهد بود.

در حالی که بدون شک، اپل برای امسال گوشی آیفون منحصر به فردی را در نظر گرفته، اما واقعا چه چیزی می‌تواند آیفون 2017 اپل را جذاب‌تر کند؟ ساخت گوشی آیفون 8 با دهمین سالگرد تولید آیفون مقارن شده و این غول تکنولوژی سعی دارد تا با عرضه یک گوشی تمام عیار این تقارن زمانی را به بهترین شکل ممکن جشن بگیرد. شاید عرضه یک گوشی قدرتمند، بهترین راه برای انجام این کار باشد.

اما اجازه دهید تا با جزئیات بیشتری، 8 ویژگی شایعه شده از گوشی آیفون 8 اپل را با هم مرور کنیم تا ببینیم که کوپرتینو، امسال چه محصولی را برای عرضه در چنته دارد.

یک طراحی جذاب و منحصر به فرد

طراحی جدید آیفون 8

اولین ویژگی بارز گوشی آیفون 8 اپل، طراحی کاملا جدید آن است. این در حالی است که اپل احتمالا مدل‌های آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس خود را با کمترین به‌روزرسانی در طراحی نسبت به گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس عرضه خواهد کرد.

اسکنر اثر انگشت مخفی شده

گوشی آیفون 8

اینکه آیا این ویژگی در گوشی آیفون 8 اپل دیده خواهد شد یا نه، همچنان در هاله‌ای از ابهام است، اما امیدواریم تا این کمپانی بالاخره بتواند راهی برای مخفی کردن سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر این اسمارت فون پیدا کند؛ چراکه با یک نمایشگر تمام صفحه، مسلما جایی برای قرارگیری یک اسکنر اثر انگشت فیزیکی وجود نخواهد داشت.

دوربین دوگانه برای ثبت تصاویر پرتره با افکت بوکه

دوربین دوگانه آیفون 8

این درست است که آیفون 7 پلاس دارای یک دوربین دوگانه است، اما گوشی آیفون 8 اپل اندازه مناسب‌تری برای دریافت این ویژگی عالی در اختیار دارد. انتظار می‌رود که آیفون 8 کمی بزرگتر از آیفون 7 باشد و این اندازه باعث خواهد شد تا این دستگاه راحت‌تر از گوشی‌های 7 پلاس در جیب جای بگیرد.

البته ما هنوز نمی‌دانیم که آیا دوربین دوگانه آیفون 8 ویژگی‌های جدیدی چون حالت پرتره را در اختیار دارد یا خیر، اما شایعه شده است که اپل احتمالا برای افزایش قابلیت واقعیت افزوده (AR) در این گوشی از تنظیمات دوربین پیشرفته‌ای استفاده خواهد کرد. این موضوعی است که اپل در چندین نوبت به آن ابراز علاقه کرده است.

چیپست فوق‌ العاده اپل A11

پردازنده اپل A11

با هر آیفون جدید، اپل یکی از تراشه‌های جدید سری A خود را نشان داده است. در حال حاضر پردازنده اپل A10 که در مدل‌های 7 پلاس قرار گرفته، یک چیپست قدرتمند و بسیار سریع است. با رونمایی از گوشی آیفون 8 و البته آیفون 7 اس و 7 اس پلاس ما منتظر حضور قدرتمند پردازنده اپل A11 خواهیم بود. مطمئنا این پردازنده باید یک عملکرد فوق العاده را به ارمغان بیاورد.

پلتفرم ios اپل به طور فزاینده‌ای در حال پیشرفته‌تر شدن کارایی و جلوه‌های بصری است؛ بنابراین نگران نباشد، عملکرد وقدرت بهینه‌سازی شده در تراشه‌های جدید اپل به هدر نخواهد رفت.

شارژ بی‌سیم در گوشی آیفون 8

شارژ بی‌سیم گوشی آیفون 8

اگر بخواهیم صادق باشیم، باید گفت که شارژ بی‌سیم یک ویژگی جدید در صنعت ساخت گوشی‌های هوشمند نیست. در سر راه توسعه این تکنولوژی هنوز مشکلاتی وجود دارد و در طول سال‌ها شاهد پیاده‌سازی گاه و بیگاه این فناوری بوده‌ایم.

شایعات جدید حاکی از آن است که گوشی آیفون 8 اپل با این ویژگی جذاب معرفی خواهد شد. اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد، باید بگوییم که مطمئنا اپل این ویژگی را به بهترین شکل ممکن ارائه خواهد داد.

پیشرفت غیرمنتظره در طراحی باتری

باتری گوشی آیفون 8

برخی منابع به این نکته اشاره داشته‌اند که اپل برای بالا بردن ظرفیت باتری گوشی آیفون 8 خود از نوعی طراحی L شکل باتری استفاده خواهد کرد. این شکل از طراحی کاملا متفاوت از آن چیزی است که تاکنون در گوشی‌های هوشمند امروزی دیده‌ایم.

بخش تولید باتری‌ در کمپانی ال جی اعلام کرده است که به طور انحصاری تولید باتری‌های L شکل برای آیفون 9 را در اختیار خواهد داشت، اما اینکه این سبک از طراحی در گوشی آیفون 8 اپل نیز دیده خواهد شد، هنوز به طور واضح و روشن، مشخص نشده است.

گفته می‌شود که ظرفیت این باتری‌های جدید چیزی در حدود 30 درصد افزایش خواهد یافت، اما این دقیقا بدان معنا نخواهد بود که عمر باتری نیز 30 درصد بیشتر می‌شود. به احتمال زیاد، نمایشگر آمولد و ویژگی‌های پیشرفته دیگری که در گوشی آیفون 8 اپل به کار گرفته خواهد شد، انرژی بیشتری نیز مصرف خواهند کرد؛ بنابراین هنوز با اطمینان نمی‌توانیم بگوییم که این مقدار افزایش در ظرفیت باتری، تا چه حد در میزان عمر آن نیز تاثیرگذار خواهد بود.

نمایشگر True Tone در گوشی آیفون 8

نمایشگر True Tone در گوشی آیفون 8

یکی از مهمترین ویژگی‌های تبلت آیپد پرو، نمایشگر True Tone است. این صفحه نمایش با تنظیم خودکار تناژ رنگی نمایشگر، به کاربر اجازه می‌دهد تا در محیط‌های باز و در زیر نور آفتاب رنگ‌ها را راحت‌تر تشخیص داده و تصویر واضح‌تری ببیند.

پیش از عرضه آیفون 7، حدس و گمان‌های زیادی وجود داشت که اپل از نمایشگر True Tone در این مدل استفاده خواهد کرد، اما چنین چیزی هرگز اتفاق نیفتاد. اکنون به نظر می‌رسد که گوشی آیفون 8 اولین موبایل این کمپانی خواهد بود که این تکنولوژی را دریافت می‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس نیز شانسی برای دریافت این ویژگی دارند یا نه!

حذف دکمه فیزیکی هوم

گوشی آیفون 8

تا اینجا ما درباره تمام ویژگی‌هایی صحبت کردیم که می‌تواند در آیفون 2017 اپل وجود داشته باشد. طراحی نمایشگر تمام صفحه، نوآوری در طراحی باتری، شارژ بی‌سیم و ویژگی‌های دیگری که به این دستگاه اضافه خواهد شد، اما هشتمین ویژگی جذاب در گوشی آیفون 8 به حذف یک ویژگی مربوط است.

گفته می‌شود که اپل آیفون 8 دکمه فیزیکی هوم را از دست خواهد داد. اگر دکمه اصلی این گوشی حذف شود، احتمالا این کار منجر به تغییرات زیادی در تجربه نرم افزاری با ios خواهد شد.

این 8 ویژگی می‌تواند گوشی آیفون 8 اپل را به یک اسمارت فون منحصر به فرد تبدیل کند و مطمئنا دستگاهی با این مشخصات بسیار جذاب خواهد بود.

این را در نظر داشته باشید که مشخصات گفته شده برای آیفون جدید اپل هنوز در حد و اندازه یک شایعه بوده و هیچ جزئیاتی از طرف غول کوپرتینو مورد تایید قرار نگرفته است. باید کمی صبر کرد، به زودی محصول جدید اپل در دهمین سالگرد میراث استیو جابز خودنمایی خواهد کرد و در آن روز همه واقعیت‌ها در مورد آن بر ملا خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی هم عااالی اگه واقعا همینا باشه
    اما قیمتشو کجای دلم بذارم؟؟؟؟